• • Bella Falls •

    Bella Falls is een van de meest luxueuze, exclusieve wijken in de Verenigde Staten. Wat eerst een kleine stad was in het westen van Florida, het type "iedereen kent iedereen", is tegenwoordig uitgegroeid tot een van de grootste geheimen onder beroemdheden. Een plek van rust en zonder zorgen. Een plek zonder de eeuwige camera's die je volgen. Alles is binnen handbereik: Van de enorme huizen, tot de sportclub, tot zelfs restaurants en dure winkels. Dit allemaal binnen de hekken van Bella Falls. Het is dan ook geen wonder dat dit de uitgewezen plek is voor een heerlijke break van de glitter & glamour.
    Al jarenlang staat het er hierom bekend dat alles mag en kan, de buitenwereld komt het nooit te weten. Buitenstaanders moeten een geldige reden hebben om binnen te komen en worden daarnaast ook elke keer streng gecontroleerd. Dit geld ook voor de medewerkers in de restaurants, winkels en clubs. Die moeten daarnaast ook een contract tekenen dat er niks wordt gedeeld over deze exclusieve wereld. Dit alles zorgt voor een gevoel van veiligheid en vrijheid. Maar hoelang kan dit nog doorgaan?
    Als er steeds meer roddels de wereld in worden geholpen die wel erg veel weghebben van de harde waarheid, valt langzaam maar zeker het vertrouwen in de mensen en de exclusiviteit weg. Zal het nog zin hebben om af te reizen naar deze gated community of zal het veranderen in een doodnormale villawijk? Zal de rust en vrijheid terugkeren of wordt dit geschiedenis om door te vertellen aan je klein kinderen? Who knows.. Een ding is zeker, deze zomer wordt het weer druk in Bella Falls en worden er verhalen gecreëerd die je je leven bij blijven.

    • LET'S TALK c: •


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Klinkt goed! Dat ze eens/vaker in zijn clips zat? En misschien dat hij de buur aan de andere kant is haha


    Ja dat dacht ik ook! Haha ook goed (:


    We were the forever that didn't last

    Okee voor Audrey zoek ik nog
    - Beste vriend(in)
    - Buurman/vrouw
    - Iemand met wie ze voor haar blesure geregeld te sporten ging (ze is wel topsportster dus het niveau kan hoog liggen hoewel ze voor de gezelligheid het wel iets rustiger aan wil doen)
    - misschien ex/ hook up of iets in die richting
    - Vrienden
    - En natuurlijk sta ik ook altijd voor andere surgesties open


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Zo, ik denk dat Peyton wel zo goed als af is. Ik heb geen energie en inspiratie om haar hel uitgebreid in elkaar te draaien, dus dan maar zo. ^^

    Voor haar ben ik op zoek naar:
    - Beste vriend(in)
    - Buurman/-vrouw
    - Iemand met wie ze regelmatig nieuwe, creatieve ideeën uitwisselt over vlogs, filmpjes en foto's
    - Iemand die ze graag fotografeert/filmt en/of iemand die meegaat om te filmen
    - Ex / boyfriend?

    Andere ideeën zijn ook echt welkom! Ik kijk als ik tijd heb morgen naar de andere rollen! Vanaf vrijdag heb ik weer meer tijd en ben ik terug in Nederland. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Zo, ik denk dat Peyton wel zo goed als af is. Ik heb geen energie en inspiratie om haar hel uitgebreid in elkaar te draaien, dus dan maar zo. ^^

    Voor haar ben ik op zoek naar:
    - Beste vriend(in)
    - Buurman/-vrouw
    - Iemand met wie ze regelmatig nieuwe, creatieve ideeën uitwisselt over vlogs, filmpjes en foto's
    - Iemand die ze graag fotografeert/filmt en/of iemand die meegaat om te filmen
    - Ex / boyfriend?

    Andere ideeën zijn ook echt welkom! Ik kijk als ik tijd heb morgen naar de andere rollen! Vanaf vrijdag heb ik weer meer tijd en ben ik terug in Nederland. (:


    Scarlett?

    @ Solmeron ik zoek nog een buurvrouw voor Archie? Vrienden kan natuurlijk ook altijd.

    @Hopps, misschien Archie als ex?


    We were the forever that didn't last

    Solmeron, Hopps, ik heb Nikia evt ook nog?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zoek nog wat mensjes voor Mia!
    Ze is nogal vriendloos atm (':
    Ik zal zo denk ik een lijstje met ideetjes hier zetten


    tya

    Hopps schreef:
    Zo, ik denk dat Peyton wel zo goed als af is. Ik heb geen energie en inspiratie om haar hel uitgebreid in elkaar te draaien, dus dan maar zo. ^^

    Voor haar ben ik op zoek naar:
    - Beste vriend(in)
    - Buurman/-vrouw
    - Iemand met wie ze regelmatig nieuwe, creatieve ideeën uitwisselt over vlogs, filmpjes en foto's

    - Iemand die ze graag fotografeert/filmt en/of iemand die meegaat om te filmen
    - Ex / boyfriend?

    Andere ideeën zijn ook echt welkom! Ik kijk als ik tijd heb morgen naar de andere rollen! Vanaf vrijdag heb ik weer meer tijd en ben ik terug in Nederland. (:


    Misschien Sebastian? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Voor Nikia zoek ik evt nog:

    • Een goede vriend(in)/bekende -- Keith & ?
    • Eenmalige flirt -- Daniël
    • Iemand waar ze wellicht eens een woordenwisseling mee heeft gehad, waardoor ze niet op een goede voet lijken te staan.
    • Misschien iemand waar ze eens een shoot mee heeft gehad/voor gedaan.
    • Een buur.
    • Evt andere ideeën zijn ook welkom


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    Voor Nikia zoek ik evt nog:

    • Een goede vriend(in)/bekende -- Keith & ?
    • Eenmalige flirt -- Daniël
    • Iemand waar ze wellicht eens een woordenwisseling mee heeft gehad, waardoor ze niet op een goede voet lijken te staan.
    • Misschien iemand waar ze eens een shoot mee heeft gehad/voor gedaan.
    • Een buur.
    • Evt andere ideeën zijn ook welkom


    Ik heb Archie nog voor je, maar ik weet niet goed welke zou passen tussen hen


    We were the forever that didn't last

    Inerys schreef:
    Voor Nikia zoek ik evt nog:

    • Een goede vriend(in)/bekende -- Keith & ?
    • Eenmalige flirt -- Daniël
    • Iemand waar ze wellicht eens een woordenwisseling mee heeft gehad, waardoor ze niet op een goede voet lijken te staan.
    • Misschien iemand waar ze eens een shoot mee heeft gehad/voor gedaan.
    • Een buur.
    • Evt andere ideeën zijn ook welkom


    Ik heb Mia voor van deze twee? (:

    En @Hopps, misschien kan Mia wel degene zijn die Peyton ''helpt'' met vlogs etc, gezien ze ''all about the image'' is.


    tya

    .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 8:22 ]

    Eostre, uhm, zocht je nog iets voor Archie?

    Welkin, misschien dat ze eens een woordenwisseling hebben gehad en nu niet op een goede voet lijken te staan, maar dat dit eerder een misverstand is?

    Writtenwords, voor mij klinkt het prima, maar Nikia is niet iemand die direct als verwend overkomt of zich altijd zo gedraagt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    Eostre, uhm, zocht je nog iets voor Archie?

    Welkin, misschien dat ze eens een woordenwisseling hebben gehad en nu niet op een goede voet lijken te staan, maar dat dit eerder een misverstand is?

    Writtenwords, voor mij klinkt het prima, maar Nikia is niet iemand die direct als verwend overkomt of zich altijd zo gedraagt.


    Oh, dan heb ik dat even verkeerd begrepen. Zou je iets anders tussen de twee leuk vinden?

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Oh, dan heb ik dat even verkeerd begrepen. Zou je iets anders tussen de twee leuk vinden?


    Misschien een mengeling van vriendschap/vijandigheid?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'