• • Bella Falls •

    Bella Falls is een van de meest luxueuze, exclusieve wijken in de Verenigde Staten. Wat eerst een kleine stad was in het westen van Florida, het type "iedereen kent iedereen", is tegenwoordig uitgegroeid tot een van de grootste geheimen onder beroemdheden. Een plek van rust en zonder zorgen. Een plek zonder de eeuwige camera's die je volgen. Alles is binnen handbereik: Van de enorme huizen, tot de sportclub, tot zelfs restaurants en dure winkels. Dit allemaal binnen de hekken van Bella Falls. Het is dan ook geen wonder dat dit de uitgewezen plek is voor een heerlijke break van de glitter & glamour.
    Al jarenlang staat het er hierom bekend dat alles mag en kan, de buitenwereld komt het nooit te weten. Buitenstaanders moeten een geldige reden hebben om binnen te komen en worden daarnaast ook elke keer streng gecontroleerd. Dit geld ook voor de medewerkers in de restaurants, winkels en clubs. Die moeten daarnaast ook een contract tekenen dat er niks wordt gedeeld over deze exclusieve wereld. Dit alles zorgt voor een gevoel van veiligheid en vrijheid. Maar hoelang kan dit nog doorgaan?
    Als er steeds meer roddels de wereld in worden geholpen die wel erg veel weghebben van de harde waarheid, valt langzaam maar zeker het vertrouwen in de mensen en de exclusiviteit weg. Zal het nog zin hebben om af te reizen naar deze gated community of zal het veranderen in een doodnormale villawijk? Zal de rust en vrijheid terugkeren of wordt dit geschiedenis om door te vertellen aan je klein kinderen? Who knows.. Een ding is zeker, deze zomer wordt het weer druk in Bella Falls en worden er verhalen gecreëerd die je je leven bij blijven.

    • LET'S TALK c: •


    El Diablo.

    Ik denk dat Aly ook wel staat zo ^^

    Ik zoek voor haar:
    Good/Best Friend (die ze bijvoorbeeld kent vanuit LA of Bella Falls)
    Iemand waar ze een relatie mee heeft gehad. Het type dat voor iedereen een shock was toen het uit ging omdat ze 'zo goed waren samen'
    Iemand waar ze ooit mee/voor heeft geacteerd
    Buur in Bella Falls
    Bla bla more bla bla tell me lovelies c;


    El Diablo.

    ^Does Aly be Keiths neighbour? (blush)


    No growth of the heart is ever a waste

    Maluma schreef:
    Ik denk dat Aly ook wel staat zo ^^

    Ik zoek voor haar:
    Good/Best Friend (die ze bijvoorbeeld kent vanuit LA of Bella Falls)
    Iemand waar ze een relatie mee heeft gehad. Het type dat voor iedereen een shock was toen het uit ging omdat ze 'zo goed waren samen'
    Iemand waar ze ooit mee/voor heeft geacteerd
    Buur in Bella Falls
    Bla bla more bla bla tell me lovelies c;


    Scarlett?

    Salaryman schreef:
    ^Does Aly be Keiths neighbour? (blush)


    Yaaaaasss ;3

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Scarlett?


    Sounds good ^^


    El Diablo.

    Inerys schreef:
    (...)


    Ik heb Nikia eventueel ook nog?


    Heb je eventueel een ideetje? :3


    Maluma schreef:
    Ik denk dat Aly ook wel staat zo ^^

    Ik zoek voor haar:
    Good/Best Friend (die ze bijvoorbeeld kent vanuit LA of Bella Falls)
    Iemand waar ze een relatie mee heeft gehad. Het type dat voor iedereen een shock was toen het uit ging omdat ze 'zo goed waren samen'
    Iemand waar ze ooit mee/voor heeft geacteerd
    Buur in Bella Falls
    Bla bla more bla bla tell me lovelies c;


    Got Seb? :3



    Ik maak hem vanavond af en probeer dan ook een lijstje te plaatsen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is er iemand die een relatie wil met Mônica?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Forgarty schreef:
    (...)

    Got Seb? :3



    Ik maak hem vanavond af en probeer dan ook een lijstje te plaatsen ^^


    Yess what do you have in mind? ^^


    El Diablo.

    Saar, uuh, nog niet. Wat zoek je vooral?

    Hotwing, misschien Nikia?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Maluma schreef:
    (...)

    Yess what do you have in mind? ^^


    Dunno yet ik ben wat breindood hahah , wat is er nog over? ;')

    [ bericht aangepast op 15 aug 2018 - 20:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Omg drie pagina's al, I feel so behind.
    Ik hoop dat ik mijn kereltje morgen of overmorgen kan posten.


    We were the forever that didn't last

    Forgarty schreef:
    (...)

    Dunno yet ik ben wat breindood hahah , wat is er nog over? ;')


    Alles behalve de Bella Falls bestie en de buurman haha, als jij nog wat zoekt?


    El Diablo.

    Ideetjes/ suggesties

    • Aaliyah Mae Reyes : Ex girlfriend - Seb heeft Aaliyah bijna zo'n 4 jaar geleden ontmoet op een van de filmsets waar ze acteerde. Sebastian zijn Qcomics werden gespot in de aflevering en hij mocht een kijkje nemen achter de schermen. Ali was toevallig zijn strip aan het lezen toen Seb haar om een handtekening vroeg. Hij vond haar beeldig en inruil moest hij haar strip signeren. Seb die had er stiekem zijn nummer ook in gezet, maar besefte niet dat Aaliyah die ook werkelijk zou intoetsen. Ze werden gauw vrienden en stilaan begon er romantiek te bloeien. Seb had haar uitgevraagd en nog geen kleine maand later waren ze samen. Hij is dol op haar en werd ook officieel als haar vriend gezien op de rode loper. Het celebkoppel had veel fans en bijna iedereen was er van overtuigd dat ze altijd samen zouden blijven. Dit tot een half jaar geleden. ze zouden bijna hun 3 jaar samen met elkaar gevierd hebben. Seb had al enkele maanden last van artblok en woonde bijna een jaartje in Bella Falls. Het frustreerde hem want het is het enige wat hij kan. Het lukte gewoon niet meer. Ali wilde hem opbeuren maar dit schoot in het verkeerde keelgat en hij is tegen haar uitgevallen. Hij heeft er enorm veel spijt van en het koppel is nu een halfjaar uit elkaar. Echter gaat geen dag voorbij waar de vraag, waarom? En hun word gesteld
    • Mônica Rosário :
    • Scarlett Cassidy Dakota : Flirts
    • Nikia Willishka Marshall :
    • Peyton Emma Brown :
    • Solmeron
    • xJess
    • Mia Asrid Thorbjorg :

    • Latin zanger - Maluma
    • - IrisWestAllen
    • Keith Steinberg :
    • - Eostre
    • Daniël Levi Van Helsing : Daniël en Sebastian zijn vanaf de dag dat ze elkaar ontmoeten meteen vrienden geworden. Ze kunnen viben over comics, Seb is doll op de muziek dat de jongen maakt. Ik zie ze ook wel naar parken gaan samen om te chillen of naar feestjes gaan.

    Ik ben eigenlijk breindood en heb geen idee wat jullie vinden passen :')


    Ik zoek nog:

    Iemand die mee heeft helpen verhuizen met Seb (ongeveer 14 maanden geleden)
    Vrienden
    Gymbuddy
    vijanden
    eventueel een ex (waarmee het in ruzie geïndigd is)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2018 - 8:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Peyton, maar ze is nog niet af. :')

    Ik denk dat ik haar karakter overneem van een rol die ik eerder heb gemaakt, waar ik echt heel blij mee en trots op was.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zoek ook nog een leuke buurman/buurvrouw! (:

    Misschien iemand die graag bij hem aanklopt voor suiker én soms voor een glaasje wijn.


    - thank you for existing -

    Wanneer komt het speeltopic?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'