• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vakantie is toch meestal onstspannend? Waarom is dit dan het tegenovergestelde :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ugh, remind me again waarom ik zelfs nog vriendelijk doe ten opzichte van dit mens? You only give me shit
    I'd dump you now maar ik wacht nog wel even tot ik er nog eens een goeie, laatste lach uit kan halen


    A to the Z

    Heb je net de badkamer gepoetst moet je kapot nodig kakken. Goddomme.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb zoveel zin in kroketten, maar de winkels zijn dicht (huil)


    I am an idiot, I move.

    Mosca schreef:
    Ik heb zoveel zin in kroketten, maar de winkels zijn dicht (huil)


    Zit er geen snackbar bij je in de buurt? Anders kan je er daar een halen.


    Physics is awesome

    ik krijg zoveel complimentjes over mijn nieuwe haarkleur ah fills my heart with joy


    A to the Z


    Een band naar mijn hart tbh :'D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2018 - 22:02 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pixielisje schreef:
    ik krijg zoveel complimentjes over mijn nieuwe haarkleur ah fills my heart with joy


    Oeh showen!


    The truth is out there.

    What the fuck though. Zo laag. Zo, zo, zo laag.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De woordenschat van google documents is af en toe echt triest :')


    Stenenlikker

    Ik heb zin in morgen! ^^
    En volgende week moet ik weer werken! Waarom gaat de zomervakantie als een speer voorbij? :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Het is altijd al m’n fatal flaw geweest dat ik té veel wil in een té korte periode en dat breekt me echt op.


    Snap eigenlijk niet dat er nog reclame wordt gemaakt voor het dolfinarium... of dat het überhaupt nog bestaat?

    *zuigt agressief aan Danoontje drink*

    Btw, ongelofelijk dat ik voor dit spul altijd vier euro voor een happy meal betaalde en het nu gewoon in de supermarkt ligt voor 66 cent.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Fucking trein gemist. Daarom is het dus zoveel beter als je me even naar het station kan brengen. Het kost jou oprecht max 7 minuten, en denk je dat ik helemaal wakker ben? Nee maar het moet gewoon, punt.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2018 - 7:04 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.