• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik verveel me!

    Geen zin in die taak met die vergunning, zoiets buh ingewikkeld. :’) gelukkig kan ik het nog even uitstellen met andere taken die ik heb, maar ik moet er uiteindelijk wel aan beginnen. :’)


    Ik wil een tuin vol egels

    when panic announces new tourdates and antwerp is 21st of march, but u have no one to go with T_T


    A to the Z

    Waarom heb ik opeens zo'n nood om boeken te kopen? Ahhh, opnieuw hardcore beginnen lezen is niet goed voor me. Weersta de drang, Romi. Niet al je geld aan boeken uitgeven.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2018 - 13:53 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Flauw zeg


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Flauw zeg


    Zout en peper (en corny dadjokes) doen wonderen :P
    Also +1


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Critical Role luisteren terwijl ik aan mijn game werk is zo'n goede match? :')


    Caution first, always.

    Ik moet zo werken maar ik ben braaaaaaak.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    omg i think i found someone to go with ahhhh ik hoop dat ik tickets kan scorennnn im so excited als dit doorgaat
    eerste concert ooit dan omgomgomg


    A to the Z

    Waarom krijg ik echt een rot gevoel elke keer dat ik naar banen kijk ugh i succ


    This ain't no place for no better man.

    Ik wil gewoon even weten of ik die toets gehaald heb. Zo niet is het ook zinloos om te leren voor die 2 toetsen van volgende week en moet ik het jaar gewoon over doen.

    Oh... Deze acoustic versie van Die For You is echt nog mooier dan het origineel en oof nu huil ik weer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik hou van Alexander en Hephaistion, want op de één of andere manier nemen dialogen tussen die twee vaak een rare wending en ik vind het heerlijk.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Ik hou van Alexander en Hephaistion, want op de één of andere manier nemen dialogen tussen die twee vaak een rare wending en ik vind het heerlijk.

    Ik leef voor de Achilles en Patroclus parallels ook omggg T-T huilen


    A to the Z

    Dusseeh, wanneer kan ik mijn propedeuse ophalen? You know, dat papiertje waar ik veel te veel geld voor heb betaald en te veel stress van heb gekregen? (((:
    Echt heel fijn dat scholen je net zo snel tegemoet komen als jij hen.