• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zoooo moe nu


    The truth is out there.

    Current mood

    [ bericht aangepast op 21 aug 2018 - 19:44 ]


    This ain't no place for no better man.

    Nu ik uitgebreid dingen opzoek over deze boekenserie voor mn fanfic, merk ik hoeveel plotholes er wel niet in die boeken zitten, damn.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2018 - 20:16 ]


    Stenenlikker

    when u gotta wait untill your hair is completely dry in order to see the real color
    it looks black atm
    which im kinda digging
    but im sure it will turn out lighter once its dry
    en ik vraag me af hoeveel het gaat faden na een wasbeurt...


    A to the Z

    Jazz music is making me sad and I love it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hnnnng ik hoop dat ze dit leuk gaat vinden want ik ben veel te hyped voor dit cadeau


    This ain't no place for no better man.

    Zo jammer dat ik waarschijnlijk geen lezers heb (wacht, ik heb uberhaupt zo goed als geen lezers), die de oorspronkelijke boekenserie kennen, want ik heb net zo'n epic moment bedacht.


    Stenenlikker

    Ik snap niet waarom ik opeens zo moe ben? Meh, dan moet ik maar morgen de dingen doen, die ik wilde doen, want nu wil ik eigenlijk lekker in mijn bedje kruipen en gaan slapen.

    Volgende week een afspraak bij de dokter. Joepie, ik zal wel weer een preek krijgen, dat ik moet afvallen, want anders is het niet goed voor mijn gezondheid. Vrouw dat begrijp ik ook wel en ik doe echt mijn best wel, want ik ben al een paar kilo afgevallen dus dan moet ik wel iets goed doen. Meh, ik heb geen zin in die preek. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    Nog nooit is een handtekening zetten zo (positief) emotioneel als vanmiddag geweest 💕
    Die knuffel van 5 minuten van mijn broer na mijn speech had ik niet verwacht trouwens. Iedereen zegt ook echt dat ik zo rustig was en het goed deed bij mijn speechding?!

    Tafelen sinds 1/2 uur vergt toch wel wat van mij though, en we zijn nog niet eens klaar... al is het wel erg gezellig en leuk ook.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    i'm feeling march of the black queen on a spiritual level rn


    A to the Z

    Ughh deze insta page is zo accurate over mn current situation it hurts.


    The truth is out there.

    Oh :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I tried to be like them, to smile like I donʼt care… But what If I do?
    Iʼm just looking for love and I know that Iʼll find it somewhere!
    Been spending my days in a way they keep calling unfair.
    I fell over and over, again and again,
    And I know that Iʼve made ‘bout a thousand mistakes,
    And a million more, if itʼs all that it takes.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    the fact that i'll have to share air with this stupid b*tch again is making me exhausted already
    geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat kind hallo te zeggen


    A to the Z

    Och, stik er toch in


    A to the Z