• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik verveel me! 😒

    Seriously wondering if I've made the right decision coming here, moving away from everything I've known for years and taking a leap of faith like this. I didn't like the people, I like my new home but I worry that I didn't make the right decision. What if I can't do it, what if I don't like it? I needed to change my life like this, but honest to god I'm fucking scared and even more fucking tired. I'm worried about everything here and worried about the things I left back there. UGHHH NUGBFBFNBFBFFBFB IM JUST SO TIRED RIP


    The truth is out there.

    De kater hierzo jeeeeeeeeezus christus
    Ik weet niet eens of ik vanavond nog ronde twee aankan im too old for this


    A to the Z

    Laura & Yolanda:
    Ja, dat ja! Ze wordt op 10 september geopereerd, dus dat is wel snel ja. Is ook maar goed, want het heeft al te lang geduurd. Alleen hoop ik dat het goed gaat, meh. :S Maar dankje, meiden. <3



    Hoe het leven opeens een wending inslaat. Het gaat nu echt goed, wat ik allemaal doe. :D


    One Who Travels A Higher Path.

    UGh. Dit is echt kutter dan ik dacht dat het zou zijn...

    Ik wil morgen gewoon lowkey dat gesprek op school skippen en dit jaar gewoon tussenjaar doen want mentaal ben ik echt niet oké genoeg om weer elke dag naar school te gaan maar ik moet dat echt niet doen want ik ken mezelf en dan raak ik nog meer in de shit en ugh ik ben gewoon ziek door de zenuwen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2018 - 21:15 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pfff, ik heb wel de verkeerde dag uitgekozen voor mijn reis naar het hoge noorden zeg. Geen treinen tussen Assen en Groningen en alleen in het noorden is er vandaag kans op regen.

    En jeetje, ik reis even een zomer lang niet naar Utrecht met de trein en opeens ligt er een hele trambaan (?) naast het spoor als ik Utrecht binnen kom.


    Stenenlikker

    Hoera, mijn muis-touchpad doet het weer, aka ik kan weer normaal scrollen in plaats van met dat balkje te lopen slepen, feesttt *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Eyyy, onbedoeld teleurstellen van mijn ouders, here we go


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet dat de eerste maand gratis is en ik daarna kan opzeggen en toch vind ik het eng om me aan te melden bij Netflix. De vraag is waarom.


    Physics is awesome

    hahhahahahhaaha ik ga stuk the memoriesss


    A to the Z

    Welkom bij de treinavonturen van Belle, want de trein tussen Assen en Utrecht gaat maar eens in het uur en ik had de vorige net gemist, omdat ns bussen niet aansluiten, dus ik maar van station naar station reizen in de hoop om eerder thuis te komen.


    Stenenlikker

    ah hello again sadness


    A to the Z

    Hmmm... Misschien toch maar opgeven voor een sportschool, of ga ik gewoon weer beginnen met rustig aan hardlopen zo nu en dan?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb trek, maar ik heb gewoon ontbeten, geluncht en avondeten gegeten zoals ik normaal ook zou doen. Dus ik snap niet waarom ik nu zo'n trek heb.


    Physics is awesome

    Eigenlijk helemaal geen zin in aankomend weekend wegens de vele tics die zullen komen. Zucht. :/

    En ik ga gewoon dat leuke vest kopen. Vind m echt superleuk. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •