• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    asdfghjkl ik heb panic! tickets wajow ik ben zo blij.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    "What if I say I'm not like the others, what if I say I'm not just another one of your plays? You're the pretender, what if I say I will never surrender"


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McSteamy schreef:
    Conceal don't feel, don't let them know


    Or maybe let it go?


    Physics is awesome

    Moxxi schreef:
    asdfghjkl ik heb panic! tickets wajow ik ben zo blij.

    ik heb er ook huahuhwuhwuhuwhuwwu


    A to the Z

    Verhuizeniseenhelwieheefthetooitverzonnenomhetdriekeerineenmaandtedoen.


    She's imperfect but she tries

    Kunnen ze niet eens meer komen opdagen op de afscheidsdrink van die vriend die altijd alles organiseert voordat we hem letterlijk zes maand niet meer zien
    Van je vrienden moet je het hebben zeker
    Gewoon superrude dit
    Mooi, zit de enige vriend waarop ik dus volop kan rekenen in Rusland en de andere zie ik plots ook veel minder
    Dit wordt echt al een topsemester wat een rotzooi


    A to the Z

    Ik had een (half-)formeel en professioneel antwoord terug verwacht (want ik stuur het naar haar business e-mailadres en het gaat over werk), maar ze heeft het toch informeel geschreven. :3 Zo iets maakt me ook blij. Geen afstandelijk gedoe om het professioneel te houden. We zijn tenslotte vrienden ook al hebben we elkaar weer even niet gezien. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Aaahw, dus waarschijnlijk binnenkort post uit Noorwegen. 😊
    And damnit, he has a gf. Oh well, Noorwegen is sowieso een beetje ver weg om te gaan wonen. 🙆


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I like the saddest songs pretending I'm alright, but maybe it's me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    "Bij de eerste twee studies werden vier studenten die een relatie hadden gevraagd ..."
    VIER, dat maakt het onderzoek heel representatief! En enkel studenten terwijl dat onderzoek iets algemeen wil onderzoeken! Zulke onderzoeken, ugh. Natuurlijk krijg je dan bij het ene onderzoek het ene en bij het ander onderzoek het tegenovergestelde. Ik las laatst in de krant dat schriftelijke en getypte notities geen verschil maakten op je resultaten. Hetzelfde onderzoek door ander mensen zei dan weer dat geschreven notities beter waren. Enkele dagen geleden las ik dat een ontbijt overslaan juist ervoor zorgt dat je aankomt en een ander onderzoek vroeger dat ook in dezelfde krant stond, zei dan weer dat het geen effect had. :')

    [ bericht aangepast op 29 aug 2018 - 16:02 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Een kleine 2.000 woorden er weer bij! Thanks studentenjob, om zo onoplettend te zijn op wat je studenten doen :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ugh the itch is real, but what do you expect a tatt is in fact a healing wound :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    GrohI schreef:
    Ugh the itch is real, but what do you expect a tatt is in fact a healing wound :')


    Dat heb ik ook bij iedere tattoo gehad tot nu toe. Komt ook doordat ze een deel haar wegscheren op de plek waar de tattoo komt en die haartjes groeien ook weer terug. Wel heel vervelend! Maar uiteindelijk is het - het waard (:


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook bij iedere tattoo gehad tot nu toe. Komt ook doordat ze een deel haar wegscheren op de plek waar de tattoo komt en die haartjes groeien ook weer terug. Wel heel vervelend! Maar uiteindelijk is het - het waard (:


    Ja het is ook niet de tattoo zelf die jeukt inderdaad maar alle huid er om heen :') Gelukkig is de tattoo al bijna geheeld :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oké rude. Karma zal je wel terugpakken.


    Ik wil een tuin vol egels