• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil niet opstaan. Bleh xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit drie uur tijdsverschil is f*ing me up man


    A to the Z

    Meh waarom kan ik nooit eens nagenieten van een leuk weekend. Gelijk weer een dip :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    MUHAHAHAHAhaaaaaaa


    The truth is out there.

    :8


    Making Quizlet great again.

    wat moet ik daar nou weer mee?


    A to the Z

    Merp ik moet echt eens opnieuw mensen leren vertrouwen want mijn vrienden zijn de beste maar weten niet hoe diep ik eigenlijk in de shit zit met mezelf.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben binnen twee weken van luie student naar full grown volwassene gegaan and it kinda scares me.


    Op het ene moment denk ik m'n leven redelijk op orde te hebben en op het andere moment is alles ingestort. Het is zo vermoeiend allemaal


    26 - 02 - '16

    Morgen lekker om kwart voor 7 op Schiphol. Yeehaa.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Iedereen is zo zeker over de toekomst en dan heb je mij, die niet weet wat ze wilt omdat ze niet had verwacht ooit 18 te worden. Fuckfuckfuck ik wil echt door de grond zakken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    TW
    Ik voel me zo leeg en op. Leuke dingen horen je te helpen niet het nog erger te maken. Heb het gevoel dat er gewoon leven uit me gezogen wordt de laatste paar weken. Ik voel me opgesloten onvrijwillig kluizenaar. Maar goed. Kan er ook nog wel bij. Ik weet alleen niet hoe lang ik dit volhoud voor ik een terugval krijg.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    waarom zijn nieuwe kleren altijd zo hella duur
    of toch tenminste de smaak die ik heb
    i really wanna redo my wardrobe maar op dit tempo gaat het zo langzaam


    A to the Z

    Het programma Undercover Boss maakt me zo gelukkig


    26 - 02 - '16