• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    HAHAHAH fake promises. Such fake promises.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Op de éên of andere manier heb ik zin om een orpg te doen over crazy rich asians.... :'D De film was echt geweldig, maar waarom een orpg? XD


    One Who Travels A Higher Path.

    waarom voel ik me zo snel aangesproken


    This ain't no place for no better man.

    kan dat shirt like nu pls binnenkomen al heb ik hem echt 15 minuten geleden besteld ;-;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Laatste nachtje en dan terug naar haussss


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben zoooo blij met mn shirt! 😍 en caridgan. En dat ik bij de Action terect kan voor mijn maat broeken! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké maar ik ben hier eigenlijk wel klaar mee. Kan ik gewoon even stoppen met aan je denken want jezus dit maakt het allemaal niet veel makkelijker ofzo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer je tvd eindelijk uit hebt met je zus
    Wow
    Het feit dat dit afgelopen is is best vreemd. I mean we watched is for such a long time. Het laatste seizoen suckte echt wel want anders hadden we hem meteen uitgehad. But still, sentiment


    A to the Z

    Laatste dagje. Ik kijk uit naar het weekend :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Waarom moeten sommige mensen altijd alles oplossen met geweld? Ik weet dat men daar niet serieus mee is, maar toch voel ik me altijd heel naar bij. Blugh


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben een keertje vroeg op mijn werk en letterlijk iedereen zegt verwonderd dat ik zo vroeg ben :') Zo laat ben ik normaal toch niet guys :W


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Imma ignore it till it goes away.


    The truth is out there.

    Die twee arme kinnderen mogen worden uitgezet naar een land dat ze niet eens kennen... verschrikkelijk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De tijd gaat zo fucking langzaam? Ik wil zo graag Yakuza Kiwami 2 kunnen spelen om de laatste maand door te komen, ugh.


    Caution first, always.

    5K voor een verhaal waar ik gisteren aan begonnen ben. Niet slecht *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien