• Wees gegroet in het grote
    Late Night Squad Topic!


    Join ons vanavond nog!






    De geschiedenis
    Vroeger, in een ver ver verleden, toen quizlet nog een beetje bruisend was, waren er een paar Quizletters die veel tijd besteedden in de chatroom. Ze raakten goed bevriend en praatten soms hele dagen over onzinnige dingen. Ook s’avonds waren zij vaak in de chatroom te vinden. Op een dag, om twaalf uur s’nachts, en de nacht begon, stuurde een van de mensen ‘Late Night Squad United Whoehoe!’ of iets vergelijkbaars. Dat zorgde er voor dat dit iedere nacht om 00:00 gestuurd werd. ‘LATE NIGHHT SQUAD UNNITIDED’, en anders vormen van typaids.

    Oké, leuk, waarom een topic?
    De chatroom is al tijden uitgestorven, en de chat is op mobiel niet beschikbaar, dus leek het mij en Lonne leuk om dit als topic op te starten. Daarbij ook het feit dat een deel van quizlet nooit op de chat kwam, maar wel op het forum en nu dus ook met ons mee kan doen.

    Geweldig. En wat nu?
    Feesten! Gezellig doen! Spelletjes spelen! Sociaal wezen! Jeeeeeeeeej!
    Join ons!




    Ja, ik weet dat dit geen mooie lay-out is;
    Ja, ik ga nog een mooiere lay-out maken;
    Nee, daar heb ik nu geen zin in



    [ bericht aangepast op 21 aug 2018 - 22:14 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hahaha leuk idee! Ik ben nog wel een tikje te vroeg geloof ik, haha. Alvast veel plezier! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ah wat gezellig! ik vergeet ook eigenlijk dat die Chat er is oeps
    Ik denk dat ik alleen niet meer zo lang wakker kan blijven (':


    We were the forever that didn't last

    h e l l e u
    want ik kan wel wat entertainment gebruiken tijdens mijn latenight schrijfsessies waar niemand nog wakker is :')


    A to the Z

    Ja ik ben waarschijnlijk nog wel een tijdje wakker, so :Y)

    Hallo peeps! How you doing on this bjutiful avond?

    Ik realiseer me net dat ik morgen om zeven uur de wekker heb staan. Rip Rip D:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Mensen? Zijn jullie daar? *I'm lonely, so lonely, there is nobodyyyyyyy🎶*


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    WE WILL NEVER SLEEP, CUZ SLEEP IS FOR THE WEAK

    Waarom, maken die woorden me altijd instant slaperig :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    aarsvogel schreef:
    Hallo peeps! How you doing on this bjutiful avond?

    Ik realiseer me net dat ik morgen om zeven uur de wekker heb staan. Rip Rip D:
    Zeven uur? Wat is dat voor een helse tijd

    TaeTae schreef:
    (...) Zeven uur? Wat is dat voor een helse tijd


    Omdat ik heel de dag vrij heb maar mijn vader per se om negen uur s'ochtends naar de fietsenmaker wilt, (logica??)

    Aan de ene kant ben ik moe en aan de andere kant heb ik geen zin on te gaan slapen... dilemma...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Omdat ik heel de dag vrij heb maar mijn vader per se om negen uur s'ochtends naar de fietsenmaker wilt, (logica??)

    Aan de ene kant ben ik moe en aan de andere kant heb ik geen zin on te gaan slapen... dilemma...

    Ah, dat is lekker op tijd inderdaad. Nou ja, je hebt de rest van de dag vrij dus als je dan nog een keer moe bent kun je altijd nog een middagdutje doen, toch? :Y) I love naps

    Naps are the best thing about the day

    Dus, wat doen jullie zoal op deze late avond? :3


    A to the Z

    Ja, dat inderdaad wel :Y)
    Maar alsnog... had het niet iets later gekund? 😭🔫

    Heb jij nog plannen morgen?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Pixielisje schreef:
    Naps are the best thing about the day

    Dus, wat doen jullie zoal op deze late avond? :3


    Ik lig in bed met Q, nog even wat dingetjes regelen.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Morgen ga ik uitslapen. En dan boodschappen doen, want ik heb geen eten meer in huis (am home alone). Moet nog even bedenken wat ik wil eten (iemand leuke ideeën?). En schrijven. En beetje schoonmaken. Aka lazy day.

    Dus ik ga zo op aanraden van een zekere persoon hier Anastasia kijken :Y)

    TaeTae schreef:
    Morgen ga ik uitslapen. En dan boodschappen doen, want ik heb geen eten meer in huis (am home alone). Moet nog even bedenken wat ik wil eten (iemand leuke ideeën?). En schrijven. En beetje schoonmaken. Aka lazy day.

    Dus ik ga zo op aanraden van een zekere persoon hier Anastasia kijken :Y)


    God, wie zou dat kunnen zijn *kuchkuch*

    Lol dat doet me denken aan die keer dat mijn zus en ik alleen thuiswaren en voor eten moesten zorgen. We hadden het geniale idee om een hapjesbuffet te maken. Echt nog een chiquere versie dan met kerst of zo hahahaha. Hebben we zeker 7 uur over gedaan met meerdere rondes. Ah dat was echt boujee for no reason maar wel heel leuk :') En een goede serie gemarathoned erbij ofc.
    Lasagne of pizza gaat er bij mij ook altijd in haha, lekker makkelijk :p


    A to the Z