• Wees gegroet in het grote
    Late Night Squad Topic!


    Join ons vanavond nog!






    De geschiedenis
    Vroeger, in een ver ver verleden, toen quizlet nog een beetje bruisend was, waren er een paar Quizletters die veel tijd besteedden in de chatroom. Ze raakten goed bevriend en praatten soms hele dagen over onzinnige dingen. Ook s’avonds waren zij vaak in de chatroom te vinden. Op een dag, om twaalf uur s’nachts, en de nacht begon, stuurde een van de mensen ‘Late Night Squad United Whoehoe!’ of iets vergelijkbaars. Dat zorgde er voor dat dit iedere nacht om 00:00 gestuurd werd. ‘LATE NIGHHT SQUAD UNNITIDED’, en anders vormen van typaids.

    Oké, leuk, waarom een topic?
    De chatroom is al tijden uitgestorven, en de chat is op mobiel niet beschikbaar, dus leek het mij en Lonne leuk om dit als topic op te starten. Daarbij ook het feit dat een deel van quizlet nooit op de chat kwam, maar wel op het forum en nu dus ook met ons mee kan doen.

    Geweldig. En wat nu?
    Feesten! Gezellig doen! Spelletjes spelen! Sociaal wezen! Jeeeeeeeeej!
    Join ons!




    Ja, ik weet dat dit geen mooie lay-out is;
    Ja, ik ga nog een mooiere lay-out maken;
    Nee, daar heb ik nu geen zin in



    [ bericht aangepast op 21 aug 2018 - 22:14 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Goedenavond kindertjesss


    A to the Z

    Goedenavonddd


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Avond allen!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Mijn Magnum is bijna op D:
    Hebben jullie ook van die grote problemen vanavond?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Bijna twaalf uur. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bijna half 1 xD


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Zoo leuk dat ik na de vakantie die al kut was niet eens even dat uurtje onder de overkapping van mn ouders mag wachten tot het droog is, ik heb wel sleutels om alles af te sluiten hoor. Maar nu ben ik met mn spul tot op het bot nat geregend :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Regent het bij jullie ook zo hard?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ga morgen naar een festival op het strand en ik ben zo bang dat het strand nu veranderd is in één grote modderpoel...
    Hebben jullie tips qua schoenen? Wat voor schoenen dragen jullie naar festivals of zouden jullie dragen tijdens festivals?

    Ik heb kaplaarzen, maar daar kan ik sowieso niet de hele dag op staan. Voor de rest heb ik wel sneakers die vies mogen worden, maar die zijn misschien niet waterdicht genoeg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nee, hier is het compleet droog! :D
    goodevening btw


    A to the Z

    Het is 12 uur dus LATE NIGHT SQUAD UNITED NU OFFICIEEL WHOEHOE
    en ik ga jullie gelijk verlaten


    @Hilson, ik denk dat het qua nattigheid wel mee valt op het strand, daar trekt water volgens mij best snel weg. Dan zou ik gewoon voor die sneakers gaan, want zolang er geen plassen staan zijn die prima spatwaterdicht. Veel plezier morgen!

    En het is hier nu ook weer droog.
    Maar ik ben best wel moe dus ik ga toch maar lekker slapen want waarschijnlijk wordt morgen weer een zware dag. Dag lieve mensjes.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hoi!









    Doeg!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    I take back what i said
    it's raining here as well now
    ben eigenlijk wel blij lol i wanted the rainy air


    A to the Z

    Hallooo


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)