• Wees gegroet in het grote
    Late Night Squad Topic!


    Join ons vanavond nog!






    De geschiedenis
    Vroeger, in een ver ver verleden, toen quizlet nog een beetje bruisend was, waren er een paar Quizletters die veel tijd besteedden in de chatroom. Ze raakten goed bevriend en praatten soms hele dagen over onzinnige dingen. Ook s’avonds waren zij vaak in de chatroom te vinden. Op een dag, om twaalf uur s’nachts, en de nacht begon, stuurde een van de mensen ‘Late Night Squad United Whoehoe!’ of iets vergelijkbaars. Dat zorgde er voor dat dit iedere nacht om 00:00 gestuurd werd. ‘LATE NIGHHT SQUAD UNNITIDED’, en anders vormen van typaids.

    Oké, leuk, waarom een topic?
    De chatroom is al tijden uitgestorven, en de chat is op mobiel niet beschikbaar, dus leek het mij en Lonne leuk om dit als topic op te starten. Daarbij ook het feit dat een deel van quizlet nooit op de chat kwam, maar wel op het forum en nu dus ook met ons mee kan doen.

    Geweldig. En wat nu?
    Feesten! Gezellig doen! Spelletjes spelen! Sociaal wezen! Jeeeeeeeeej!
    Join ons!




    Ja, ik weet dat dit geen mooie lay-out is;
    Ja, ik ga nog een mooiere lay-out maken;
    Nee, daar heb ik nu geen zin in



    [ bericht aangepast op 21 aug 2018 - 22:14 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    TaeTae schreef:
    (...)
    Jaa en Mulan
    Maar daar hebben ze echt personages moeten weglaten om rechten ofzo?? En geen liedjes begreep ik? Like wat


    GEEN LIEDJES :o
    sadddd
    huh waarom personages weg? Neeeeee T_T

    Ik ben wel heel benieuwd naar de nieuwe Notenkraker film van Disney. Heb je die trailer al gezien?

    ---
    Olaaaa Lonne!


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    GEEN LIEDJES :o
    sadddd
    huh waarom personages weg? Neeeeee T_T

    Ik ben wel heel benieuwd naar de nieuwe Notenkraker film van Disney. Heb je die trailer al gezien?

    ---
    Olaaaa Lonne!

    Ja die trailee heb ik gezien. Lijkt me wel een film met cgi overkilll... maar i dunno. Als ik eerlijk ben denk ik dat hij gaat tegenvallen?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2018 - 0:22 ]

    Okee Anastasia is afgelopen! Leuke film. Al is de verhaallijn wel beetje simpel maaaaarja de film is een jaar jonger dan ik dus het is oke haha. Vond het stukje dat ze het oude paleis inliep en begon te zingen wel mooi (met alle denkbeeldige dansers enzo)

    Ja, ik weet niet wat het plot gaat zijn maar ik denk idd wel veel cgi. Ik ken het normale notenkraker verhaal eigenlijk niet eens :') Enkel Barbie en de Notenkraker hahaha. Barbiefilms o god wat een leven. Barbie en de bedelaar was my jammm

    Ah, de film is een jaar ouder dan mij haha!
    Ja, de storyline is idd nogal simpel en aan de fantasie ontleend maar ik vind het wel nog een entertainend plot met Rasputin haha. Ik vind vooral Dimitri leuk in de film omdat hij zo 'echt' is qua maniertjes haha. Dat is idd mijn favoriete scene! Wanneer ze voor het portret staan en hij haar probeert te overtuigen hehe.
    De broadwayversie vind ik echt een hele mooie opgewerkte versie. Daar is Rasputin eruit en volgt het wel de echte geschiedenis met Lenin en de revolutie enzo. <3 Als ze ooit een liveaction maken wil ik het echt wel van de broadwayversie zien hehe. Daar is er ook een nieuw personage in, Gleb, die ik ook zo geweldig vind hehehe.


    A to the Z

    Heeft iemand hier al Peaky Blinders gezien?
    Thomas Shelby looks like the character that i'd sell my soul for and i don't even know who or what he is lmao


    A to the Z

    Count me in


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    MT'tje (:


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Pixielisje schreef:
    Heeft iemand hier al Peaky Blinders gezien?
    Thomas Shelby looks like the character that i'd sell my soul for and i don't even know who or what he is lmao
    Ik heb seizoen 1 gezien. Ik moet echt nodig verder kijken

    Hai


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Evenin'

    Hoe gaat t met jullie?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Helleuuu
    I'm good how are youuu? :D
    omg ik ging nog schrijven but i feel like i might fall asleep while doing so, ik ben zo uitgeteld vandaag


    A to the Z

    hoi allemaal schrijfontwijkend gedrag is leuk


    This ain't no place for no better man.

    yoo gurlss, its meh


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Wie de fuck gaat er om deze helse tijd grasmaaien?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.