• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje


    ⋅⋅⋅⋅⋅      SETTING
    In een parallelle wereld waar de technologie een stapje verder staat, is de mensheid zelf achterop geraakt. De wereldstad Nixton is ondanks haar ingenieuze systemen en geniale gadgets geen uitzondering. De kloof tussen arm en rijk was nog nooit zo groot en de criminaliteit nog nooit zo hoog.
          Animal Parade, de grootste en invloedrijkste bende, heeft de touwtjes al decennia lang in handen. En sinds de laatste lichting enkele jaren geleden aan de top is gekomen, lijken ze niet meer te stoppen.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       
    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:28 ]


    Mhm?

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Anders laat ik Cas naar Skye toe gaan en dat Oliver op weg naar de sportschool is waar Dantae net vandaan kwam en dan hen toevallig ziet staan?


    Sounds good!

    Ik post morgen (:


    Mhm?

    Hellion schreef:
    Is Cerys tot nu toe oké? En als het mag, zal ik gelijk een post schrijven. (Zo ja: naar wie kan ze?)


    Ik vind haar tot nu toe echt tof!

    @Luftmensch
    Geweldig! Dan zal ik z.s.m. een post schrijven! Weet alleen niet of het vanavond nog lukt, maar morgen is er ook een dag.

    @Carlyle
    That'd be awesome. Als jullie het allebei (users) het oké vinden, dan zal ik morgen, na jou, een post schrijven.

    @Joy_19x
    Da's lief, I appreciate it! Jij hebt ook een bunny, toch? Misschien kunnen we een verbintenis voor die twee verzinnen. :>


    [ heaven knows ]

    Sorry hoor mensen dat het zo lang duurt voor ik eindelijk eens post! Ik beloof dat ik uiterlijk morgen met Rayne zal posten, is er ergens waar ze kan aansluiten? Of is er nog iemand alleen?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Hellion schreef:

    @Joy_19x
    Da's lief, I appreciate it! Jij hebt ook een bunny, toch? Misschien kunnen we een verbintenis voor die twee verzinnen. :>

    Yes! I am on it! Ik stuur je zo even een berichtje! :)

    JudithSuzann schreef:
    Sorry hoor mensen dat het zo lang duurt voor ik eindelijk eens post! Ik beloof dat ik uiterlijk morgen met Rayne zal posten, is er ergens waar ze kan aansluiten? Of is er nog iemand alleen?


    Mijn personage is momenteel op niveau 0 en volgens mij komt Rayne daar niet vaak. Misschien kan ze aanhaken bij Eve en Grayson? Weet alleen niet of die op niveau 1 zitten. Maar die zijn nu gezellig aan het koffie drinken. Want volgens mij zit de rest ook op niveau 0.

    Anders is ze van harte welkom op niveau 0 bij Cas, Skye, Oliver(ik denk dat ie komt) en misschien Cerys. Misschien dat het jochie van net die de sportschooleigenaar beroofde dan haar probeert te beroven en dat ze hem dan naar niveau 0 volgt? Neem dan wel thee mee, neem ik de koekjes mee want het word zo bijna een theekransje. Maar dat is alleen maar gezellig, toch?


    [ bericht aangepast op 11 sep 2018 - 23:26 ]


    Physics is awesome

    @Joy_19x
    Feel free to do so!


    [ heaven knows ]

    Forgarty schreef:
    Wie wil mag gerust Oliver verwerken in een post c;


    Ik heb hem soort van verwerkt in mijn post. In mijn post ging ie naar de sportschool dus misschien kan iets met het feit dat de sportschooleigenaar net is beroofd, Skye het geld terug heeft gebracht en hem een mes heeft gegeven?


    Physics is awesome

    Hellion schreef:
    @Luftmensch
    Geweldig! Dan zal ik z.s.m. een post schrijven! Weet alleen niet of het vanavond nog lukt, maar morgen is er ook een dag.

    @Carlyle
    That'd be awesome. Als jullie het allebei (users) het oké vinden, dan zal ik morgen, na jou, een post schrijven.

    @Joy_19x
    Da's lief, I appreciate it! Jij hebt ook een bunny, toch? Misschien kunnen we een verbintenis voor die twee verzinnen. :>


    Ik vind het helemaal prima.

    @Joy_19x
    Cerys kan wel naar Skye en Cas toe komen, toch?


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)



    @Joy_19x
    Cerys kan wel naar Skye en Cas toe komen, toch?

    Ja! Das goed!

    Is het voor Forgarty (Oliver) nu ook oké dat Cerys daar naartoe komt? Wordt wellicht te druk anders.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2018 - 0:19 ]


    [ heaven knows ]

    Ooh sorry had het niet gezien! Voor mij is het wel prima desnoods sluipt Oliver ervandoor als het te druk word ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dan zal ik zo nog een post schrijven.


    [ heaven knows ]

    Wow I'm late to this party O_o
    Ik ga maar eerst even bijlezen. Is er nog iemand die een relatie met Tobias wou? + kan ik hem ergens heen sturen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.