• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje


    ⋅⋅⋅⋅⋅      SETTING
    In een parallelle wereld waar de technologie een stapje verder staat, is de mensheid zelf achterop geraakt. De wereldstad Nixton is ondanks haar ingenieuze systemen en geniale gadgets geen uitzondering. De kloof tussen arm en rijk was nog nooit zo groot en de criminaliteit nog nooit zo hoog.
          Animal Parade, de grootste en invloedrijkste bende, heeft de touwtjes al decennia lang in handen. En sinds de laatste lichting enkele jaren geleden aan de top is gekomen, lijken ze niet meer te stoppen.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       
    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:28 ]


    Mhm?

    Tiabeanie schreef:
    Wow I'm late to this party O_o
    Ik ga maar eerst even bijlezen. Is er nog iemand die een relatie met Tobias wou? + kan ik hem ergens heen sturen?


    Qua relatie weet ik niet zo goed wat kan, aangezien hij alleen met vrouwen omgaat vanwege seks. En Cas houdt wel van een one night stand, maar ze zou het niet doen met een van de andere van de Vijf.

    Je mag hem naar Cas sturen, als je wil. Momenteel zijn Skye & Oliver bij haar en Cerys komt eraan. Misschien komt Rayne ook nog en hoe meer zielen, hoe meer vreugd dus Tobias is welkom.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Qua relatie weet ik niet zo goed wat kan, aangezien hij alleen met vrouwen omgaat vanwege seks. En Cas houdt wel van een one night stand, maar ze zou het niet doen met een van de andere van de Vijf.

    Je mag hem naar Cas sturen, als je wil. Momenteel zijn Skye & Oliver bij haar en Cerys komt eraan. Misschien komt Rayne ook nog en hoe meer zielen, hoe meer vreugd dus Tobias is welkom.


    Ik ben hier zeker niet tegen, maar kijk eerst nog eens of niemand alleen staat en of iedereen zich comfortabel voelt met de leuke chaos van veel mensen bij elkaar (;


    Mhm?

    Ik wilde net zelf gaan zeggen dat ik het aanbod apprecieer maar dat zijn inderdaad al behoorlijk wat personen samen. Ik vrees dat het op den duur een rommeltje zou worden, dus ik kijk even voor een kleinere groep/persoon alleen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Tiabeanie schreef:
    Ik wilde net zelf gaan zeggen dat ik het aanbod apprecieer maar dat zijn inderdaad al behoorlijk wat personen samen. Ik vrees dat het op den duur een rommeltje zou worden, dus ik kijk even voor een kleinere groep/persoon alleen.


    Ik ben het zelf nu even vergeten, maar moest niemand nog alleen staan, denk ik wel dat Bash en Alvera(?) openstaan (:
    Rayne dus ^^

    [ bericht aangepast op 12 sep 2018 - 19:49 ]


    Mhm?

    Tiabeanie schreef:
    Ik wilde net zelf gaan zeggen dat ik het aanbod apprecieer maar dat zijn inderdaad al behoorlijk wat personen samen. Ik vrees dat het op den duur een rommeltje zou worden, dus ik kijk even voor een kleinere groep/persoon alleen.


    JudithSuzann wilde nog iemand voor Rayne, misschien kan je Tobias naar haar sturen?


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    JudithSuzann wilde nog iemand voor Rayne, misschien kan je Tobias naar haar sturen?


    Haha, ik wou net zeggen dat hij anders wel naar Rayne kan. Want die is ook nog alleen (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Haha, ik wou net zeggen dat hij anders wel naar Rayne kan. Want die is ook nog alleen (:


    Soms ben ik zo snel ;)


    Physics is awesome

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Haha, ik wou net zeggen dat hij anders wel naar Rayne kan. Want die is ook nog alleen (:


    Dat vind ik prima, moeten we wel nog even verzinnen hoe die twee elkaar kennen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Tiabeanie schreef:
    (...)

    Dat vind ik prima, moeten we wel nog even verzinnen hoe die twee elkaar kennen.


    Goed punt. Uhmm, nou hij zal sowieso weten dat Rayne bij de goudogen hoort. Verder zou het kunnen dat hij haar kent van het werkleven? Dat ze elkaar wel eens tegen zijn gekomen daarin? Of heb jij andere suggesties?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik ga nu aan Cerys schrijven. Zou iemand me wel even de post(s) uit kunnen leggen wat er zojuist gebeurd is? Want ik begrijp het niet helemaal. :x


    [ heaven knows ]

    Hellion schreef:
    Ik ga nu aan Cerys schrijven. Zou iemand me wel even de post(s) uit kunnen leggen wat er zojuist gebeurd is? Want ik begrijp het niet helemaal. :x


    Dantae was net in een sportschool, nadat hij is weg gegaan is de sportschooleigenaar beroofd. Skye kwam de jongen tegen die de sportschooleigenaar had beroofd en heeft hem beroofd, daarna heeft ze het geld terug gegeven aan de sportschooleigenaar. Daarna stak ze een peuk op en liet Cas haar schrikken. Oliver is in de sportschool geweest, min of meer naar buiten gewerkt, zag Skye en staat nu bij Cas & Skye.


    Physics is awesome

    @Joy_19x & Forgarty

    Waarschijnlijk post ik vrijdag pas weer, want ik denk niet dat het vanavond gaat lukken en morgenavond ben ik niet thuis.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)
    Dantae was net in een sportschool, nadat hij is weg gegaan is de sportschooleigenaar beroofd. Skye kwam de jongen tegen die de sportschooleigenaar had beroofd en heeft hem beroofd, daarna heeft ze het geld terug gegeven aan de sportschooleigenaar. Daarna stak ze een peuk op en liet Cas haar schrikken. Oliver is in de sportschool geweest, min of meer naar buiten gewerkt, zag Skye en staat nu bij Cas & Skye.

    Dank voor het uitleggen! En ook nog voor de vrouwen suggesties, die zag ik daarstraks pas!

    Wil je dat er (na mijn post) op je gewacht wordt of maakt het je niets uit?


    [ heaven knows ]

    CarIyIe schreef:
    @Joy_19x & Forgarty

    Waarschijnlijk post ik vrijdag pas weer, want ik denk niet dat het vanavond gaat lukken en morgenavond ben ik niet thuis.

    Geeft niet, ik ben morgen ook druk!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2018 - 22:27 ]

    Hellion schreef:
    (...)
    Dank voor het uitleggen! En ook nog voor de vrouwen suggesties, die zag ik daarstraks pas!

    Wil je dat er (na mijn post) op je gewacht wordt of maakt het je niets uit?


    Er hoeft niet per se op mij gewacht te worden, jullie kunnen gewoon verder gaan. Dan haak ik later met Cas weer aan.


    Physics is awesome