• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje


    ⋅⋅⋅⋅⋅      SETTING
    In een parallelle wereld waar de technologie een stapje verder staat, is de mensheid zelf achterop geraakt. De wereldstad Nixton is ondanks haar ingenieuze systemen en geniale gadgets geen uitzondering. De kloof tussen arm en rijk was nog nooit zo groot en de criminaliteit nog nooit zo hoog.
          Animal Parade, de grootste en invloedrijkste bende, heeft de touwtjes al decennia lang in handen. En sinds de laatste lichting enkele jaren geleden aan de top is gekomen, lijken ze niet meer te stoppen.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       
    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:28 ]


    Mhm?

    Mij maakt het niet uit, maar misschien is het slimmer om ook te kijken naar degene die nog niemand hebben (Montana, Dantae, Skyeler) zodat zij ook vooruit kunnen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^ ik kan Mo naar Dantae laten komen? Al hadden we nog geen relatie afgesproken. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Elentiya schreef:
    Mij maakt het niet uit, maar misschien is het slimmer om ook te kijken naar degene die nog niemand hebben (Montana, Dantae, Skyeler) zodat zij ook vooruit kunnen?


    Dat is inderdaad slimmer. Ik laat Cas dan naar Skye gaan.


    Physics is awesome

    Hopps schreef:
    ^ ik kan Mo naar Dantae laten komen? Al hadden we nog geen relatie afgesproken. :')


    Is goed. ^^
    Zocht je nog iets qua relaties? Ze zijn beide Bunnies, dus vanuit daaruit zouden ze elkaar wellicht kennen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    (...)

    Is goed. ^^
    Zocht je nog iets qua relaties? Ze zijn beide Bunnies, dus vanuit daaruit zouden ze elkaar wellicht kennen?

    Ik zoek niet per se iets speciaals, eigenlijk. Hij is wel een stuk ouder, maar zij zit ook al vanaf haar veertiende bij de Bende, ook al is zij er wel vrijwillig ingerold en houdt ze zich voor dat ze het doet voor haar broertjes en zusje. Ik neem aan dat ze elkaar wel zonder masker kennen? Mo ziet hem misschien als een soort vaderlijk figuur, misschien eerder als grote broer o.i.d. als dat bij hem zou passen. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    (...)
    Ik zoek niet per se iets speciaals, eigenlijk. Hij is wel een stuk ouder, maar zij zit ook al vanaf haar veertiende bij de Bende, ook al is zij er wel vrijwillig ingerold en houdt ze zich voor dat ze het doet voor haar broertjes en zusje. Ik neem aan dat ze elkaar wel zonder masker kennen? Mo ziet hem misschien als een soort vaderlijk figuur, misschien eerder als grote broer o.i.d. als dat bij hem zou passen. c:


    Misschien dat ze elkaar dan al een beetje vanaf de start van haar Bunnie carrière kennen? Dantae draagt zijn masker eigenlijk alleen maar wanneer hij in contact is met een Cat of een van De vijf.
    En het broederlijke gedeelte is wat mij betreft prima. Dantae is iemand die zich eigenlijk emotioneel aan niemand meer wil/probeert te hechten, afgezien van zijn zus, en het feit dat hij er dan nu twee om zich heen heeft waar hij dat dan toch weer aan doet (al zal hij dat nooit hardop toegeven) vind ik wel leuk. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^ Sounds good! Dan laat ik Montana naar hem toe gaan. Ik post zo dadelijk!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Is goed! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is Cerys tot nu toe oké? En als het mag, zal ik gelijk een post schrijven. (Zo ja: naar wie kan ze?)


    [ heaven knows ]

    Hellion schreef:
    Is Cerys tot nu toe oké? En als het mag, zal ik gelijk een post schrijven. (Zo ja: naar wie kan ze?)


    Ziet er goed uit (: En tuurlijk mag je posten! Je kan eens zien of er nog een personage alleen zit, en anders denk ik dat je je ergens gewoon bij mag schrijven.


    Mhm?

    Wie wil mag gerust Oliver verwerken in een post c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    Wie wil mag gerust Oliver verwerken in een post c;


    Anders laat ik Cas naar Skye toe gaan en dat Oliver op weg naar de sportschool is waar Dantae net vandaan kwam en dan hen toevallig ziet staan?


    Physics is awesome

    Hellion schreef:
    Is Cerys tot nu toe oké? En als het mag, zal ik gelijk een post schrijven. (Zo ja: naar wie kan ze?)


    Ze mag naar Cas en Skye(ler), als je dat oké vind. Moet alleen nog even een post zien te schrijven.


    Physics is awesome

    Forgarty schreef:
    Wie wil mag gerust Oliver verwerken in een post c;


    Hij mag zich van mij gerust bij Mo en Dantae voegen. (:

    Ik kijk even of het me vanavond nog lukt om te posten, of anders morgen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^ doe maar rustig aan, Jennifer! Vanavond post ik toch niet meer. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.