• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je metal niet duister genoeg? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 13:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Volgende week is al berlijn
    En over een maandje bts
    Watwatwat

    Okay maar dit heeft me wel echt een confidence boost gegeven and it feels g r e a t.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Niet breken wanneer iemand vraagt of het wel gaat, check.


    26 - 02 - '16

    Ik wil niet leren voor het examen. Bah, ik wil deze studie niet eens meer doen. :/

    Laat mij maar gewoon vertrekken nar Noorwegen. Lekker weg van alles en iedereen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    aaaaaaaaaaa ik weet niet of ik straks wel in staat ben om te squatten :')


    A to the Z

    I did not see that coming omg.


    The truth is out there.


    the use of jimins cute face has only just begun *ahum*shoutoutnaarlau*ahum*

    When you haven't heard from your best friend all day halloooo als je nog lang mia blijft boek ik een enkeltje rusland om je te vragen wat de fuck je aan het doen bent
    i hope you're okay mate i hope you're okay (nah he's prolly busy but it still sucks om elkaar 24/7 te horen en dan nu pas 's avonds en dat met drie uur tijdsverschil)


    A to the Z

    Toch ergens ook wel excited om morgen weer te beginnen. Vier maanden vakantie is te lang


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer je lay-out voor je personage in preview helemaal goed is, maar vervolgens niet meer als je het als reactie hebt geplaatst, daar word ik dus gek van. Laat me dan niet geloven dat alles goed staat en mooi past, maar laat meteen zien dat het toch niet goed staat en niet mooi past. Daarbij kan ik bepaalde dingen van mijn personage niet goed in woorden omschrijven en dat frustreert me ook mateloos.

    Daarbij komt nog dat ik dit level van dit spelletje nooit ga halen, want 10 zetten is echt te weinig en ik weiger uit principe om meer zetten te kopen. Wie komt erop om voor dit level maar precies 10 zetten te geven?

    Het is vandaag even mijn dag gewoon niet en ik baal ervan.


    Physics is awesome

    I see jimin
    I approve

    Wanneer stage niet duidelijk is of ik woensdag nou aanwezig moet zijn of niet.... ik heb al zo veel gemaild, zij doen maar eens een keer wat ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Aan mijn huisgenoot: Ik hoop dat een bus je gezicht zoent. Met zo'n 60 kilometer per uur. Liefs, de chick die je hebt behandeld als grofvuil (evenals de kleding, die nu daadwerkelijk bij het grofvuil liggen). Honestly, ik word niet snel boos op mensen (geïrriteerd wel tho), maar jij bent nu 1 van de 2 mensen op deze wereld die van mij echt mogen verdwijnen.

    On a happy note: Ik hou van mijn nieuwe keuzevak and I feel so smart c:


    From these ashes, I will rise

    En weer terug naar mijn geliefde HaIe uwu


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    En weer terug naar mijn geliefde HaIe uwu


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ahw yeah, ik heb mn studieboek heel goedkoop en het komt donderdag aan en met een beetje geluk precies op tijd voor het college ^^
    Wel sneu voor mn docent dat osiris besloot stom te doen.


    Stenenlikker