• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je metal niet duister genoeg? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 13:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    mn studie is nu al vreselijk en ik zit op dag 3.


    wat was dit ookalweer

    Ik vind elkaar twee keer in de week zien best much als ik eerlijk ben, maar gezien onze afspraken al helemaal. Maarja. 😂


    The truth is out there.

    Merlin wat een lucht hier. Die man overdreef niet toen hij zei dat het plamuur een nogal stonk. Allemachtig.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben volgens mij sinds het begin van de zomervakantie amper nog actief op Quizlet geweest, en ik wil graag terugkomen maar telkens ik de website open weet ik niet goed wat ik moet doen want ik zit gewoon zonder schrijfinspiratie en idk voor één of andere reden heb ik nooit zin om op het forum met mensen te praten

    Deels denk ik dat het is door mijn persoonlijke situatie thuis én omdat ik nu volop met stage bezig ben en mijn vrije tijd anders besteed (ik raak mijn laptop echt letterlijk niet aan door de week en ook amper in het weekend), maar ik vind het zo erg want ik mis Quizlet tegelijk ook

    Dus basically maak ik het mezelf gewoon moeilijk #whatisnew


    The soul needs autumn.

    Dusss er lekt een leiding van de bovenburen waardoor het plafond van de wc naar de tief gaat. Op dit moment is er een meneer een noodoplossing aan het maken. Het probleem? Hij is al vanaf 8 uur bezig in de wc waardoor ik niet kan gaan. Ik heb maar geplast in de douche maar nu moet ik vet nodig nummer 2. Dikke kutzooi hahahah


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Maar weer even lekker schrijven op m'n vrije dagje.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Even wat positiefs:

    Als ik terugkijk naar de 1,5+ jaar dat ik nu bezig ben met mijn Teen Wolf fanfiction, dan ben ik best wel trots. Ik verbeter mijn Engelse schrijfvaardigheden, ik laat mijn fantasie de volle gang gaan en het is dan ook echt mijn 'kindje'. Ik ben volop bezig met het 3de deel en het 1ste deel heeft bijna, maar dan ook echt bijna, 100K reads behaald. Nog nooit ben ik zo lang bezig geweest met een fanfiction verhaal, laat staan 3(!) delen geschreven tot nu toe. De reacties die ik krijg laten mij ook elke keer weer lachen en trots voelen waardoor ik alleen maar meer gemotiveerd raak om verder te gaan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dude, laat me gewoon met rust. You are too damn thirsty for attention.


    From these ashes, I will rise

    Ik twijfel hier nu oprecht over, wat is dit? 😹 Normaal gezien skip ik musicalles voor niets en nooit, en nu denk ik er wel over na... oeps


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Het is moeilijk, maar geeft zoveel opluchting om te vertellen wat er speelt


    26 - 02 - '16

    I'm not really that sure how I should feel about this?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dit gaat zo echt niet goed. Eigenlijk vind ik het echt heel kut dat ik daar pas over 2/3 weken terecht kan, maar ik weet dat als ik bij die man ga dat er al helemaal geen woord bij me uit komt.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 17:02 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hahahahahhasad.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ahhh listening to my friends adventures in russia fills my heart with joy <3


    A to the Z

    Hoe voelt mijn hoofd nu aan? Juist, ja als een baksteen die zo van mijn nek afrolt. :'D
    Tijd om naar bed te gaan. Ik ben benieuwd wat de huisarst morgen gaat zeggen. :'D


    One Who Travels A Higher Path.