• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je metal niet duister genoeg? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 13:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mijn vriend wacht op een pakket met dat twee uur geleden zou moeten komen. Hij belt PostNL, blijft ondertussen thuis en ik ben er ook. Komt er ineens een bericht via de PostNL app "we hebben u gemist" fucking hoe dan, we waren de hele tijd thuis?


    26 - 02 - '16

    I feel so vulnerable after telling my mom. I feel like breaking when I see her. She knows... SO much now and it scares the shit out of me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Chappie schreef:
    Mijn vriend wacht op een pakket met dat twee uur geleden zou moeten komen. Hij belt PostNL, blijft ondertussen thuis en ik ben er ook. Komt er ineens een bericht via de PostNL app "we hebben u gemist" fucking hoe dan, we waren de hele tijd thuis?



    Dit heb ik echt zooo vaak gehad ook, like ze bellen niet aan ze geven het niet eens af bij de buren en dan kom ik naar beneden om te kijken aan het eind van de dag of ik nog andere post heb gehad en dan heb ik een gemist briefje erin zitten :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    GrohI schreef:
    (...)

    Dit heb ik echt zooo vaak gehad ook, like ze bellen niet aan ze geven het niet eens af bij de buren en dan kom ik naar beneden om te kijken aan het eind van de dag of ik nog andere post heb gehad en dan heb ik een gemist briefje erin zitten :')


    Ze hebben geen eens een briefje achter gelaten. Ze zijn hier niet eens geweest lol. Ze hebben ook al eens een pakketje voor m'n deur kapot gegooid. Hij lag voor m'n deur toen ik terugkwam. Echt PostNL is het slechtste postorderbedrijf wat er bestaat geloof ik (cat)


    26 - 02 - '16

    Mom kijken op Veronica en dan zie je Chris Pratt in de aflevering, yum.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    when dad comes home with icecream

    ik lees nu al twee boeken en nu wil ik stiekem aan een derde beginnen what's happening


    There are poems inside of you that paper can't handle

    HaIe schreef:
    En weer terug naar mijn geliefde HaIe uwu


    Yeah! Zo jammer dat Stilinski niet meer beschikbaar is anders had ik die genomen en hadden we soort van bij elkaar gepast.


    Physics is awesome

    Stomme verkoudheid! Hou eens op en ga weg. Dit kan ik niet gebruiken. D: Mijn hoofd is echt duf en meh...


    One Who Travels A Higher Path.

    I tried a little black and white but I'm so blue. I'd like to mean it when I say I'm over you, but that's still not true.

    Myup. That didn't help. At all. ugh ik wil verdwijnen. Ik ben dit echt zat.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 21:28 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fun fact: ik draag een korte broek omdat het warm is en hij me bevalt, niet omdat ik graag wil dat mannen van dubbel mijn leeftijd (of van welke leeftijd dan ook, eigenlijk) me aanstaren op straat. Schokkend, beste meneer die op een bankje zat bij de AH, ik weet het.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben moe van alle drama. Trek je bek gewoon eens open tegen me en stop met zo'n tyfuswijf zijn.


    This ain't no place for no better man.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Yeah! Zo jammer dat Stilinski niet meer beschikbaar is anders had ik die genomen en hadden we soort van bij elkaar gepast.


    Ook niet wanneer je een hoofdletter i gebruikt voor de L?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Morgen 27 graden.... ew.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Ook niet wanneer je een hoofdletter i gebruikt voor de L?


    Waarschijnlijk niet, ik heb het nog niet uitgeprobeerd en Mieczyslaw is ook al in gebruik geweest.


    Physics is awesome