• Even een (niet zo leuke) update:

    Door gebrek aan tijd, de vele energie die het mij kost en de lage opkomst, heb ik besloten de pub quiz maandelijks in plaats van wekelijks te doen.
    Iedere maand zal ik in het begin van de maand bekend maken wanneer de volgende pub quiz zal plaatsvinden. Ik hoop dat er daardoor hopelijk meer mensen mee kunnen/willen doen per keer.

    Ik zal geen pub quiz houden in oktober. De volgende pub quiz zal dus plaatsvinden in november.



    ~~~~~



    Bij deze een officieel promotietopic voor onze wekelijkse pub quiz!
    Zoals de poster hierboven al doet vermoeden, organiseer ik elke maandelijks op een dinsdagavond om 8 uur een pub quiz op een discord server.
    Je mag in je eentje of in teams meedoen en het gaat er vooral om de fun. Lijkt dit je nou leuk, hou vooral iedere dinsdag het topic in de gaten voor meer informatie. Je mag natuurlijk ook gewoon meekijken via de discord server met hoe dingen gaan en niet meedoen, alle gezelligheid is welkom!

    We zullen 5 thema's hebben en we zijn zo'n 2-2,5 uur bezig. De thema's maak ik de dag van tevoren over het algemeen bekend.
    De thema's gebruiken verschillende media en bevatten vragen uit veel verschillende categorieën, dus het wordt lastig om daar een groot voordeel of nadeel uit te halen. Iedereen kan dus gewoon meedoen!

    Een klein overzicht van hoe de avond zal verlopen:
          ~ De pub quiz zal worden gehouden op de discord server: Klik!
          ~ Ik zal live streamen en per thema jullie de vragen stellen via audio. Het is de bedoeling dat je de antwoorden op de vragen opschrijft voor jezelf.
          ~ Omdat ik stream en muziek laat horen heb je wel de middelen nodig om mij goed te kunnen verstaan. In een drukke omgeving zijn oortjes dus geen overbodige luxe. Ik ben overigens niet streng verder, als je me niet goed verstaat, zegt dat dan vooral!
          ~ Tussendoor zal ik soms muziek streamen via de server terwijl ik de vragen nakijk. Is dat nou niet jouw ding, dan mag je natuurlijk mijn herrie gewoon uitzetten! Zodra we verdergaan zal ik eerst een berichtje posten in de discord server, zodat iedereen die het geluid van de server uit heeft staan hem weer aan kan zetten.
          ~ Als je nou in teams speelt, geeft het even duidelijk aan, dan weet ik om wie het gaat. Er hoeft dan ook maar 1 persoon elke keer de antwoorden te versturen
          ~ Het is natuurlijk veel leuker om de antwoorden op de vragen zelf proberen te bedenken dan op te zoeken op internet. We zullen je niet controleren, maar we doen dit immers allemaal voor fun en hebben ook geen fancy geldprijs
          ~ Wat we wel hebben voor de winnaar: Jij zal een week in The Publishing Pub Hall of Fame terecht komen en we zullen voor jou een creatie naar keuze een maand lang promoten op ons posterboard!

    Hopelijk zie ik je dinsdag! ^^

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 17:25 ]


    From these ashes, I will rise

    YAAAS! Dit was de vorige keer zo leuk!
    Als ik morgen tijd heb, ben ik er sowieso weer bij! (:

    En dan nu meteen de thema's voor morgenavond:
          1. Trivia/algemene kennis
          2. Picture that poster
          3. Camel counting
          4. Think fast
          5. Crazy carnaval


    From these ashes, I will rise

    Chilton schreef:
    YAAAS! Dit was de vorige keer zo leuk!
    Als ik morgen tijd heb, ben ik er sowieso weer bij! (:

    Jaaaa supergezellig! Vond het ook erg leuk dat je vorige keer mee deed c:


    From these ashes, I will rise

    Over een half uurtje gaan we los! Om alvast in de sfeer te komen is de Spotify-playlist hier te vinden!


    From these ashes, I will rise

    OMG en precies vanavond Crazy Carnaval, hmm gaat erom hangen of ik het red tot zo laat =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het was weer gezellig! Vanavond heeft opnieuw Yvonne gewonnen: Gefeliciteerd!


    From these ashes, I will rise

    Vanavond ben ik er weer met een nieuwe pub quiz! De thema's van vanavond zijn:
          1. Algemene kennis/trivia
          2. Super Slang
          3. Featherlight
          4. Think fast
          5. TV tracks

    Hopelijk tot vanavond!


    From these ashes, I will rise

    Ik moet even kijken wat ik doe. Wil een beetje op tijd slapen dus afhankelijk hoe snel het verloopt dat het afmaakt of niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben wat later, maar we gaan zo beginnen met de Pub Quiz!


    From these ashes, I will rise

    Have fun :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hiya, even wat rot nieuws. Ik ben afgelopen weekend mijn laptoplader op 1 van mijn 3 logeeradressen (party 🎉) vergeten. Waar hij nu is probeer ik nog te achterhalen, maar mijn laptop is qua batterij ook overleden en mijn vervangende lader komt pas later vanavond. Sorry dus guys, de pub quiz kan ik vanavond niet door laten gaan 😔


    From these ashes, I will rise

    Hiya babes!
    Inmiddels is het alweer maandag, wat betekent dat het morgen weer tijd is voor een nieuwe pub quiz! Deze week met een speciaal thema:
    Harry Potter



    De 5 verschillende thema's van deze week zijn:
          1. Trivia/Algemene Kennis
          2. Missing Middles
          3. Camel Counting
          4. Think Fast
          5. Who's theme is that?


    Hopelijk tot morgen!


    From these ashes, I will rise


    Jaaa, maar nog maar 40 minuten en dan gaan we beginnen. Dus zet die laptop maar alvast aan de lader en zet een lekkere kop thee, want het wordt weer een leuke quiz ^^


    From these ashes, I will rise

    Oeeh, HP thema! Dit klinkt super leuk maar ik ben wss niet in staat om de hele avond mee te spelen, dus dan zou ik halverwege weg moeten. Is dat een probleem?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ik haak even af vanavond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan