• Even een (niet zo leuke) update:

    Door gebrek aan tijd, de vele energie die het mij kost en de lage opkomst, heb ik besloten de pub quiz maandelijks in plaats van wekelijks te doen.
    Iedere maand zal ik in het begin van de maand bekend maken wanneer de volgende pub quiz zal plaatsvinden. Ik hoop dat er daardoor hopelijk meer mensen mee kunnen/willen doen per keer.

    Ik zal geen pub quiz houden in oktober. De volgende pub quiz zal dus plaatsvinden in november.



    ~~~~~



    Bij deze een officieel promotietopic voor onze wekelijkse pub quiz!
    Zoals de poster hierboven al doet vermoeden, organiseer ik elke maandelijks op een dinsdagavond om 8 uur een pub quiz op een discord server.
    Je mag in je eentje of in teams meedoen en het gaat er vooral om de fun. Lijkt dit je nou leuk, hou vooral iedere dinsdag het topic in de gaten voor meer informatie. Je mag natuurlijk ook gewoon meekijken via de discord server met hoe dingen gaan en niet meedoen, alle gezelligheid is welkom!

    We zullen 5 thema's hebben en we zijn zo'n 2-2,5 uur bezig. De thema's maak ik de dag van tevoren over het algemeen bekend.
    De thema's gebruiken verschillende media en bevatten vragen uit veel verschillende categorieën, dus het wordt lastig om daar een groot voordeel of nadeel uit te halen. Iedereen kan dus gewoon meedoen!

    Een klein overzicht van hoe de avond zal verlopen:
          ~ De pub quiz zal worden gehouden op de discord server: Klik!
          ~ Ik zal live streamen en per thema jullie de vragen stellen via audio. Het is de bedoeling dat je de antwoorden op de vragen opschrijft voor jezelf.
          ~ Omdat ik stream en muziek laat horen heb je wel de middelen nodig om mij goed te kunnen verstaan. In een drukke omgeving zijn oortjes dus geen overbodige luxe. Ik ben overigens niet streng verder, als je me niet goed verstaat, zegt dat dan vooral!
          ~ Tussendoor zal ik soms muziek streamen via de server terwijl ik de vragen nakijk. Is dat nou niet jouw ding, dan mag je natuurlijk mijn herrie gewoon uitzetten! Zodra we verdergaan zal ik eerst een berichtje posten in de discord server, zodat iedereen die het geluid van de server uit heeft staan hem weer aan kan zetten.
          ~ Als je nou in teams speelt, geeft het even duidelijk aan, dan weet ik om wie het gaat. Er hoeft dan ook maar 1 persoon elke keer de antwoorden te versturen
          ~ Het is natuurlijk veel leuker om de antwoorden op de vragen zelf proberen te bedenken dan op te zoeken op internet. We zullen je niet controleren, maar we doen dit immers allemaal voor fun en hebben ook geen fancy geldprijs
          ~ Wat we wel hebben voor de winnaar: Jij zal een week in The Publishing Pub Hall of Fame terecht komen en we zullen voor jou een creatie naar keuze een maand lang promoten op ons posterboard!

    Hopelijk zie ik je dinsdag! ^^

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 17:25 ]


    From these ashes, I will rise

    Egorova schreef:
    Oeeh, HP thema! Dit klinkt super leuk maar ik ben wss niet in staat om de hele avond mee te spelen, dus dan zou ik halverwege weg moeten. Is dat een probleem?

    Dat is geen probleem! Gaat immers gewoon om de gezelligheid ^^

    @Yvonne Aaahw dat is balen :c Misschien tot volgende week dan weer!


    From these ashes, I will rise

    Even een (niet zo leuke) update:

    Door gebrek aan tijd, de vele energie die het mij kost en de lage opkomst, heb ik besloten de pub quiz maandelijks in plaats van wekelijks te doen.
    Iedere maand zal ik in het begin van de maand bekend maken wanneer de volgende pub quiz zal plaatsvinden. Ik hoop dat er daardoor hopelijk meer mensen mee kunnen/willen doen per keer.

    Helaas heb ik deze week tentamen en ben ik vanaf 13 oktober weg naar Japan voor 4 weken, dus ik zal geen pub quiz houden in oktober. De volgende pub quiz zal dus plaatsvinden in november.

    Sorry voor de mensen die met veel plezier meededen, ik kijk er nu gewoon bijna tegenop om de pub quiz voor te bereiden en ik wil dat eigenlijk voorkomen. Dit moet namelijk wel voor iedereen leuk blijven.


    From these ashes, I will rise

    Ahw ik net in de douche, realiseren dat het dinsdag is dus pub quiz. Ik na mooi op tijd zo thee maken en shit en zoeken en alles en nu zie ik pas je berichtje.

    Super jammer dat het niet meer wekelijks is, al is het voor mij misschien wel beter en voor jou ook.
    Ik ga proberen elke maand er weer bij te zijn, dit is iets haalbaarder dan elke week =) zeker gezien ik deze week ipv 20, 40 uur moest werken.

    Hopelijk behoudt je je plezier en bij deze biedt ik je aan om in de voorbereidingen te helpen.
    Het broadcasten zelf zie ik niet zo zitten dus die sla ik graag af maar mocht je een keer te weinig tijd hebben of inspiratie willen.
    Laat het mij vooral weten, dan help ik je met heel erg veel plezier.
    Geldt natuurlijk ook voor speciale thema edities

    Ik vond het in ieder geval tot nu toe elke keer erg gezellig ondanks de lage opkomst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ahw ik net in de douche, realiseren dat het dinsdag is dus pub quiz. Ik na mooi op tijd zo thee maken en shit en zoeken en alles en nu zie ik pas je berichtje.

    Super jammer dat het niet meer wekelijks is, al is het voor mij misschien wel beter en voor jou ook.
    Ik ga proberen elke maand er weer bij te zijn, dit is iets haalbaarder dan elke week =) zeker gezien ik deze week ipv 20, 40 uur moest werken.

    Hopelijk behoudt je je plezier en bij deze biedt ik je aan om in de voorbereidingen te helpen.
    Het broadcasten zelf zie ik niet zo zitten dus die sla ik graag af maar mocht je een keer te weinig tijd hebben of inspiratie willen.
    Laat het mij vooral weten, dan help ik je met heel erg veel plezier.
    Geldt natuurlijk ook voor speciale thema edities

    Ik vond het in ieder geval tot nu toe elke keer erg gezellig ondanks de lage opkomst

    Lief Yvon! Ik zal het in mijn achterhoofd houden voor als ik weer wat inspiratie tekort kom ^^
    Ik vond het in ieder geval erg gezellig elke keer als je erbij was, dus ik blijf zeker wel pub quizzen maken c:


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Lief Yvon! Ik zal het in mijn achterhoofd houden voor als ik weer wat inspiratie tekort kom ^^
    Ik vond het in ieder geval erg gezellig elke keer als je erbij was, dus ik blijf zeker wel pub quizzen maken c:


    Anders heb ik niets te winnen:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Anders heb ik niets te winnen:X

    Hahaha toch tijd voor een revanche


    From these ashes, I will rise


    ik laat na 2 maanden ook weer wat van me horen

    I'm back chicks!
    Sorry dat het zo lang stil is gebleven van mijn kant, ik ben nu net 2 weken weer terug in het koude koninkrijk der Nederlanden en heb in die tijd niet echt stilgezeten want vorig weekend zat ik zelfs alweer in Londen. Either way, ik hoop dat er nog enthousiasme te vinden is om december weer een nieuwe pub quiz te doen! Ik zal dit weekend mijn agenda even goed inspecteren om te bepalen wanneer de beste dinsdag is en ik hoop dan toch weer wat mensen te zien verschijnen in de Discord Server c:

    Also, mits er genoeg animo voor is, lijkt het me ook leuk om in de kerstvakantie een Pub Quiz te doen met de feestdagen als thema. Maar dat is wel allemaal up to you, dus let me know wanneer en wat jullie leuk lijkt ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik ben in al ben ik wel vol geboekt en druk maar lijkt me leuk. Stuur mij gerust een pb gezien ik een vergeet hoofd ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb tot nu toe niet meegedaan aan de quizzen, maar wil wel heel graag eens meedoen. Ik vind het echt een topinitiatief, maar ik kon tijdens die tijdstippen niet. Ondertussen zijn mijn werkuren veranderd en zal het wel lukken. Jammer dat er op je laatste bericht niet veel geantwoord is. Gaat er in dec nog een quiz komen? Dec is voor de meesten wel een drukke maand, maar misschien dat er toch nog genoeg mensen kunnen meedoen. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik hoopte het dus deze of volgende week te kunnen doen, maar ik ben ziek geworden, waardoor mijn stem compleet weg is op het moment... Ik wil het wel heel graag weer opzetten, dus hou zeker volgende week dinsdag aan voor de volgende pub quiz! Zodra ik beter ben, komt er ook weer een "officieel" bericht c:


    From these ashes, I will rise

    Veel beterschap! Ik zal het alvast in mijn agenda zetten. :3 Als het je niet lukt, rust in ieder geval goed uit. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Hey,
    I'm very sorry, maar ik ben nog steeds niet helemaal opgeknapt. Ik heb volgende week donderdag pas weer hele dagen kunnen maken op mijn onderzoeksstage en ik merk dat mijn lichaam nog heel veel rust nodig heeft op het moment. Daarnaast is ook mijn stem nog steeds niet wat het was. Heel erg rot, maar daardoor ben ik gewoonweg niet in staat geweest om de pub quiz voor te bereiden, laat staan het vanavond te kunnen streamen :/

    Daarom was mijn plan (als goedmakertje) om toch in de kerstvakantie een Christmas-vibes Pub Quiz te organiseren! Het zal dan niet plaatsvinden op dinsdag, maar waarschijnlijk op de vrijdag na kerst. Lijkt dit je leuk, laat het dan vooral weten! Of als je liever een andere dag die week zou willen, laat het ook weten, want dan kan ik nog wat schuiven eventueel c:


    From these ashes, I will rise

    i am all in, maar stuur mij vooral een pb want ik ga dit hard vergeten.

    en wauw ik ontdek nu pas dat jij het ben, waarmee ik aan het pben ben XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    WE GAAN WEER VAN START all caps ftw
    Niet vanavond, maar morgenavond vanaf 8 uur zal ik weer live streamen vanaf de discord server met een behoorlijke lap aan leuke weetjes. Maar niet zomaar weetjes, want deze pub quiz zal volledig in het teken van Kerst en Oud en Nieuw staan. Zet die kerstmuts dus maar op, zet een paar sterretjes naast je laptop, trek die foute kersttrui op en spoel die oliebol weg met een fles champagne!
    Speciaal voor de winnaar van morgenavond zal ik een hele mooie feestdagen-oorkonde maken en vanavond maak ik (zoals gewoonlijk) 22 uur van tevoren mijn 5 thema's bekend. Hopelijk tot morgenavond!


    From these ashes, I will rise

    Ik kan helaas niet ben bij familie dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan