• Even een (niet zo leuke) update:

    Door gebrek aan tijd, de vele energie die het mij kost en de lage opkomst, heb ik besloten de pub quiz maandelijks in plaats van wekelijks te doen.
    Iedere maand zal ik in het begin van de maand bekend maken wanneer de volgende pub quiz zal plaatsvinden. Ik hoop dat er daardoor hopelijk meer mensen mee kunnen/willen doen per keer.

    Ik zal geen pub quiz houden in oktober. De volgende pub quiz zal dus plaatsvinden in november.



    ~~~~~



    Bij deze een officieel promotietopic voor onze wekelijkse pub quiz!
    Zoals de poster hierboven al doet vermoeden, organiseer ik elke maandelijks op een dinsdagavond om 8 uur een pub quiz op een discord server.
    Je mag in je eentje of in teams meedoen en het gaat er vooral om de fun. Lijkt dit je nou leuk, hou vooral iedere dinsdag het topic in de gaten voor meer informatie. Je mag natuurlijk ook gewoon meekijken via de discord server met hoe dingen gaan en niet meedoen, alle gezelligheid is welkom!

    We zullen 5 thema's hebben en we zijn zo'n 2-2,5 uur bezig. De thema's maak ik de dag van tevoren over het algemeen bekend.
    De thema's gebruiken verschillende media en bevatten vragen uit veel verschillende categorieën, dus het wordt lastig om daar een groot voordeel of nadeel uit te halen. Iedereen kan dus gewoon meedoen!

    Een klein overzicht van hoe de avond zal verlopen:
          ~ De pub quiz zal worden gehouden op de discord server: Klik!
          ~ Ik zal live streamen en per thema jullie de vragen stellen via audio. Het is de bedoeling dat je de antwoorden op de vragen opschrijft voor jezelf.
          ~ Omdat ik stream en muziek laat horen heb je wel de middelen nodig om mij goed te kunnen verstaan. In een drukke omgeving zijn oortjes dus geen overbodige luxe. Ik ben overigens niet streng verder, als je me niet goed verstaat, zegt dat dan vooral!
          ~ Tussendoor zal ik soms muziek streamen via de server terwijl ik de vragen nakijk. Is dat nou niet jouw ding, dan mag je natuurlijk mijn herrie gewoon uitzetten! Zodra we verdergaan zal ik eerst een berichtje posten in de discord server, zodat iedereen die het geluid van de server uit heeft staan hem weer aan kan zetten.
          ~ Als je nou in teams speelt, geeft het even duidelijk aan, dan weet ik om wie het gaat. Er hoeft dan ook maar 1 persoon elke keer de antwoorden te versturen
          ~ Het is natuurlijk veel leuker om de antwoorden op de vragen zelf proberen te bedenken dan op te zoeken op internet. We zullen je niet controleren, maar we doen dit immers allemaal voor fun en hebben ook geen fancy geldprijs
          ~ Wat we wel hebben voor de winnaar: Jij zal een week in The Publishing Pub Hall of Fame terecht komen en we zullen voor jou een creatie naar keuze een maand lang promoten op ons posterboard!

    Hopelijk zie ik je dinsdag! ^^

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 17:25 ]


    From these ashes, I will rise

    IrishNialler schreef:
    Ik kan helaas niet ben bij familie dan

    Aaaahw dat is balen :c Volgende keer dan weer?

    Ik ben echt een beetje een warhoofd, dus hier zijn dan nu toch de thema's van vanavond (11 uur van tevoren i.p.v. 22 uur...):
          1. Algemene kennis/trivia
          2. Light it up
          3. Think fast
          4. Flashback
          5. Christmas carolling


    From these ashes, I will rise

    Ah damn, ik ben dan ook weg. Had anders graag meegedaan.


    Ik wil een tuin vol egels

    @Yvonne en @Bianca, hebben jullie nog een datum deze vakantie waarop jullie om 8 uur beschikbaar zijn? Dan kan ik namelijk nog streamen voor anderen, want hoewel al mijn vragen klaar staan, is er helaas niemand ingelogd op de discord server...


    From these ashes, I will rise

    Uhhh word voor mij misschien donderdag, al moet ik wel gewoon werken en wil ik wel een beetje op tijd naar bed gezien ik 2 januari ook gewoon werk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sorry voor het late antwoord. Ik had afgelopen week elke dag plannen/wat te doen en voor mij was het vandaag ook weer mijn eerste werkdagje. 😛 Ik kan morgen wel? Is wel wat kort op de bal, maar ik zie dat Yvonne die dag ook heeft voorgesteld.


    Ik wil een tuin vol egels

    Nieuw jaar, nieuwe kansen! Helaas redde ik het deze week niet meer met de Utrecht meeting en werk *very sad*, dus gaan we 8 januari weer beginnen met de pub quizzen! Nu hoor ik jullie denken: 'Omg, maar Suuz, dat is zo weinig tijd om me voor te bereiden!' en dat klopt, dus des te meer reden voor mensen om aan te sluiten want iedereen begint dus op hetzelfde punt!
    Maandag maak ik de thema's bekend (as usual).

    Hopelijk tot dinsdag! ^^


    From these ashes, I will rise

    Even snel voordat ik ga slapen nog de thema's van morgen:
          1. Algemene kennis/trivia
          2. Camel counting
          3. Job juggling
          4. Think fast
          5. What's that song?

    Hopelijk tot morgen!


    From these ashes, I will rise

    Oeh, hopelijk heb ik morgen tijd! (:

    Ik denk dat ik er niet bij ben helaas.
    Dit is mijn eerste week met 36 werkuren IPV 20 uur dus vermoed dat ik morgen plat op de bank lig na 10 uur werken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @Frederick Jaaa, dat zou heel gezellig weer zijn ^^
    @Yvonne Aaahw jammer, maar begrijpelijk! Misschien volgende keer weer? c:

    Over 10 minuten wil ik gaan beginnen! Ik ben in ieder geval alvast op de discord server te vinden


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    @Frederick Jaaa, dat zou heel gezellig weer zijn ^^
    @Yvonne Aaahw jammer, maar begrijpelijk! Misschien volgende keer weer? c:

    Over 10 minuten wil ik gaan beginnen! Ik ben in ieder geval alvast op de discord server te vinden


    Ik hoop het al zou voor mij persoonlijk een woensdag avond veel handiger zijn omdat ik donderdag vrij ben en tijd niet uit maakt. Maar ik weet niet hoe dat dat bij jou en de rest zit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hiya! Vanwege de voorkeuren in dagen (en mijn eigen agenda) zal de volgende pub quiz vallen op woensdagavond 20 februari! Hopelijk tot dan ^^

    [ bericht aangepast op 3 feb 2019 - 20:24 ]


    From these ashes, I will rise

    Net toegevoegd aan mijn agenda! 😏 Ik denk dat het wel moet lukken voor me dan. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ja dan kan ik.

    Wil je dan wel vragen om mij even van te voren een berichtje te sturen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rubin schreef:
    Net toegevoegd aan mijn agenda! 😏 Ik denk dat het wel moet lukken voor me dan. ^^

    Jaaa, heel leuk!
    IrishNialler schreef:
    Ja dan kan ik.

    Wil je dan wel vragen om mij even van te voren een berichtje te sturen.

    Natuurlijk! Dat zal ik doen ^^


    From these ashes, I will rise