• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje



    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       

    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    NIEUWSBERICHT

    Ma. 27/09 19:03 u.


    Politie radeloos na overval BBANKS vrijdag
    De politie laat weten geen relevante sporen te hebben gevonden na de overval op de BBANKS (Hamletstreet, niv. 2). De Vijf klaarden de klus in amper drie minuten en hebben sindsdien niets meer van zich laten horen.

    Opnieuw zwaar geweld niveau 0
    Het voorbije weekend zijn zeker vijf incidenten waarbij (zwaar) geweld werd gebruikt gerapporteerd. Twee persoonlijke overval, twee winkels en één geval van zinloos geweld. Elk voorval kon gelinkt worden aan de Bunnies. Meer informatie in dit artikel.

    Meer Bunnies gespot niveau 1
    Ook op niveau 1 worden meer en meer konijnenmaskers gezien. Het geweld valt relatief gezien nog mee, maar de toenemende aanwezigheid zorgt voor onrust. Bewoners vragen zich af wat de stad hier wil aan doen, maar wij hebben nog geen reactie van de autoriteiten ontvangen.

    Lewis Mortimer (43) zwaargewond teruggevonden
    De CEO van het marketingbedrijf MakeIt! is na twee dagen zwaargewond teruggevonden in een loods op niveau 0. Anonieme getuigenissen spreken over al een langer bestaande connectie met de Cats, maar geruchten gaan dat ook De Vijf iets met de verdwijning te maken zouden hebben. Mortimer herstelt momenteel in het ziekenhuis en wil nog geen commentaar aan de pers kwijt.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:27 ]


    Mhm?

    Montana "Mo" Byrd
    18 — Bunny — Dantae

    Mo pakte een peuk uit het pakje van Dantae en ze nam al snel de aansteker aan en blies niet veel later wat rook uit. Het was hier toch vies, maar ze verkochten inderdaad lekkere pizza.
          'Ze is anders,' zei Dantae toen en Mo rolde kort met haar ogen. Anders. Ja hoor. Misschien omdat ze er niet al te arm uit leek te zien, omdat ze blond haar had en make-up droeg. Omdat ze giechelde om hun opmerkingen, haar lippen met een servetje afveegde en op een vrouwelijke manier de pizzapunten naar binnen werkte. Anders. 'Wat moet ik er verder over zeggen? Ik ken haar niet, dat maakt het extra interessant?'
          En nu is ze ook interessant. Interessant omdat ze niet bang was haar vormen meteen te laten zien. Omdat ze Ollie om haar vinger wond alsof hij echt geen ruggengraat had. Omdat ze de rol van damsel in distress goed speelde toen ze onverhoopt haar spullen uit haar tasje op de grond liet vallen. Natuurlijk.
          Hij keek niet meer zo vrolijk toen hij nog een hijs van zijn sigaret nam en Mo volgde zijn voorbeeld en hield zich nog even stil. 'En afgezien van dat, ik weet dat je denkt. Ik zit nog steeds hier. Als ik meer in haar gezien had was ik mijn grote vriend allang achterna gelopen en ook hij is nog koest.'
          Mo zuchtte nog een keer en schudde met haar hoofd. Zij wist als geen ander dat dat ook weinig betekende. Nu lag ze met Oliver in bed, morgenavond zou ze weer voor een andere vent haar benen spreiden. Liever niet Dantae. Goed, zelf was ze ook niet echt onschuldig. Ze had geen vaste verblijfplaats en zocht onderdak bij mannen, vaak dubbel haar leeftijd, maar dat hoefde Dantae ook niet echt te weten. Misschien had hij er wel een idee van, maar ze had het nooit met zoveel woorden uitgelegd. Ze snoof nog een keer en nam nog een hijs van de sigaret, waarna ze de as in een asbak liet vallen en de sigaret losjes tussen haar vingers liet glijden.
          'Interessant,' herhaalde ze op zachte en wat barse toon en ze zuchtte kort. Ze wilde zich niet zo voelen, ze wilde niet zo jaloers zijn, maar het stak haar ergens wel dat Dantae haar nooit op díe manier had gezien. Hij was ook veel ouder en voor haar voelde hij ook meer als een grote broer, maar ineens huppelde er een blonde deerne hun leven binnen en direct had zij zijn volle aandacht. Ze keek naar haar sigaret en probeerde het vervelende gevoel van zich af te schudden. Hij moest zelf doen wat hij wilde, dat wist ze ook wel, maar ergens vond ze het verschrikkelijk. Toen het even stil tussen hen was, nam ze nog een trek van de sigaret en drukte ze deze uit in de asbak, waarna ze in haar tasje graaide en naar haar telefoon zocht. Geen enkel bericht. Niet van haar ouders, niet van de rest van haar familie. Het eenzame gevoel in haar lichaam leek alleen maar groter te worden en ze stond toen vrij direct op. 'Doe Cerys de groeten,' merkte ze op en ze keek nog een keer naar de man naast zich. Het deed haar pijn, en ze snapte niet waarom.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    • CERYS BLANCHE

    ‘She’s a saint with the lips of a sinner —
    She’s an angel with a devilish kiss.’

    25, bunny / 3jr, Oliver, outfit


    Met haar gedachten op nul verrichte ze haar handelingen — ze was, triest genoeg, redelijk wat mannen in haar leven tegengekomen die enkel lust in hun hoofd hadden. Het was niet moeilijk om daarin mee te gaan, het was lastiger om je menselijkheid te behouden na al die tijd. Daardoor had ze hedendaags steeds regelmatiger het idee dat zij dit, samen met haar normale jeugd, verloren was. Want al sinds het moment dat haar adoptievader haar besloot te betasten was haar kindertijd naar de maan gegaan. Haar lieftallige moeder die desondanks van alles daartegen trachtte te verlossen, had zelf behoorlijk wat moeten ondergaan. Helaas mochten haar acties niet baten, want na overlijden was ze door die zak in de prostitutie beland. Door hem, en zijn vieze maten.
    Ze glimlachte waterig naar Oliver terwijl ze zijn antwoord afwacht. Het mocht duidelijk zijn, ze was ten einde raad over het gegeven dat dit mogelijk niet zijn plek was. Hopelijk had hij nog een andere vriend waarvan zijn voornaam met een D begon. Echter, ook dat werd al snel de grond ingeslagen zodra Oliver zijn bekentenis mompelde. Eens ze realiseerde wat dat exact betekende, wat al een seconde na zijn woorden was, maakte ze dat ze weg kwam. Alsof ze zich zojuist gebrand had aan het heetste vuur. De jongeman, die dit al had voorzien, trok haar echter terug aan de pols. Was het zo voorspelbaar geworden intussen? Dat moest ze niet hebben.
          ‘Cerys, is er iets tussen jou en Dantae?’ De blondine vermeed zijn blik en beet op d’r onderlip, zo hard dat het bijna ging bloeden. Ze proefde zelfs al de bittere, ijzersmaak op haar tong. Het had niets te maken met Dantae, of toch een beetje, maar hij was niet de oorzaak — en ze kon het pijnlijke voorval moeilijk aan hem vertellen. Oliver zou het immers toch niet begrijpen, en wie was zij om het hem kwalijk te nemen? Alleen, zo nu en dan verlangde ze naar een luisterend oor in plaats van een warm lichaam. Voor een luttele seconde moest ze denken aan Skye en Mo, die vast geen masker hoefde te hebben en een vrij leven leidde. Wat “vrij” ook precies betekende op niveau 0.
          ‘Nee, natuurlijk niet!’ sprak ze zowat gelijk, nadat hij zijn bezorgde gedachten kenbaar had gemaakt, waarbij ze dan ook naar hem keek. ‘Ik bedoel. . .’ Nee — Dantae had haar absoluut niets misdaan, en ze voelde zich lichtelijk schuldig er vandoor te zijn gegaan vanwege bepaalde redenen. Anderzijds, ze kende hem niet eens — waarom zou zij zich moeten verantwoorden?

          ‘Kunnen we dit alsjeblieft niet hier bespreken?’ vervolgde ze toen, tegelijkertijd dat ze zich nu wel lostrok uit zijn grip en haar shirt weer aantrok. Het laatste waar ze namelijk wilde zijn, was in de slaapkamer van de man wie haar zoveel aan het verleden liet denken. Er waren zoveel nare emoties gaande momenteel dat het wel een emotionele achtbaan leek. Ze hoopte echter dit niet al te veel op haar gezicht te laten zien.
    Nadat ze hem naar de bank had gebonjourd, nam ze vlak naast hem plaats en legde haar benen op zijn schoot. Met haar gezicht naar hem toegedraaid, was de korte aarzeling in haar ogen glashelder, eentje die net zo snel weer voorbij was.
          ‘Ik ken hem pas net, maar Dantae lijkt me. . . een goede man, en vriend. Hij heeft mij niets aangedaan, laat ik dat alvast duidelijk maken.’ Nu kwam het lastigste gedeelte. ‘Ik wil hem alleen niet meer tegenkomen. Het spijt me, Oliver, ik weet dat het een maat van je is. Hier heb ik mijn eigen redenen voor, dingen die ik je niet kan uitleggen. Dingen die je onbewust niet zal begrijpen.’ In de laatste paar jaren was ze nog nooit zo eerlijk geweest naar iemand toe, en eigenlijk vroeg ze zich nu al af of ze daar het goede aan deed. Cerys vond alleen ook dat hij iets van een verklaring verschuldigd van haar was — dat schattige gezichtje had haar uiteindelijk over de drempel geholpen, verdomme. Wat haar tegelijkertijd op het volgende liet komen, namelijk het seks hebben met elkaar. Volgens de vrouw hadden ze allebei in de gaten dat dit niet meer ging gebeuren.
          Ze streelde met haar hand over zijn wang, en vervolgens kaak heen. ‘Ik had je niet moeten verleiden tot iets, sorry, ik kan dit niet. Het zou niet eerlijk van me zijn hiermee door te gaan terwijl ik zulke onzuivere redenen ervoor heb.’ Hij mocht wellicht zijn geslachtsdeel hebben gevolgd, hij was nog altijd een goede gozer — en daar zijn er al te weinig van hier. Het zou een zonde zijn mocht ze die bezoedelen met haar eigen onzekerheid en verdorven bedoelingen. Waarom zat Skye dan in haar systeem en scheen zij alles wat zij wilde te hebben? Pure jaloezie stond Cerys niet. Daarnaast, ze moest weg hier voordat Dantae zichzelf binnenliet — niet enkel in zijn woning, ook in haar hart.
          ‘Ik spreek je later, Oliver.’ Een leugen, dat wist ze, maar het was niet anders. Nadat ze hem een kus op de mond had gegeven, stond ze op, pakte haar spullen en maakte aanstalten door de voordeur naar buiten te gaan.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2018 - 23:23 ]


    [ heaven knows ]

    Rayne Patterson
    25 - Cat - Outfit


          Ik wist niet of ik beledigd moest zijn om het feit dat hij moest lachen toen ik me verslikte, of dat ik mee moest lachen. Zodra ik zijn hand op mijn schouder voel, en Tobias me helpt met het glas op tafel te zetten realiseer ik me dat ik zeker niet beledigd hoef te zijn. Ik lach kort mee en beantwoord de vraag uiteindelijk als ik ben bijgekomen van de schrik en het gelach.
          ”Ik zweer het je, Ternbull. Als het aan haar ligt moet ik nog twintig jaar wachten. Twintig jaar…” de imitatie die Tobias deed was geweldig, hoe hij mijn vaders stem na deed, maar ook het dramatisch naar achter laten hangen van het hoofd. Ik moet dan ook weer lachen en keek de man vrolijk aan. “Daar moet u op geoefend hebben,” grijns ik naar hem.
          Ik doe alsof ik even diep moest nadenken of ik de wijn lekker vond of niet. Het was niet moeilijk, de wijn was heerlijk maar ik kon het niet laten om even wat speelser te doen. Daarbij was Tobias zijn ego groot genoeg, en dus kon hij zoiets makkelijk aan. “De wijn is prima,” glimlach ik dan rustig. “En, ik zal u nooit een leugenaar noemen. Zo ben ik niet. Zoals u weet ben ik daar veel te vriendelijk voor,” vervolg ik dan op zo’n onschuldig mogelijke manier waarna ik hem een speelse knipoog geef. Ik maak me los van de rugleuning en buig naar voor om mijn glas weer van het tafeltje te pakken. De kans van een hoestbui was voorbij gegaan, en dus was het weer veilig.
          ”Weet u…” begin ik en laat een korte stilte vallen. “mijn vader is echt ongelofelijk trots op u,” glimlach ik vervolgens. Ik had echt geen idee waarom ik het zei, maar het was de waarheid. Tobias en mijn vader hadden voor zover ik wist altijd een goede band gehad, en zelfs nu ze elkaar niet meer vaak zagen begon mijn vader regelmatig over Tobias en zijn prestaties. Soms werkte het me natuurlijk op de zenuwen, maar ik wist diep van binnen zeker wel dat mijn vader het niet expres deed. Hij was nou eenmaal iemand met veel passie, voor zijn werk, zijn toekomstige kleinkinderen, maar ook oud medewerkers met wie hij veel had samengewerkt.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Alvera Varinia Fuensanta

    ”In a world where everyone wears a mask,
    it’s a privilege to see a soul.”

    • 27 • Little Fox • De vijf • With Skyeler & Grayson •

    Al vrij snel merk ik op dat Grayson verrast lijkt te zijn door mijn begroeting — wat mijn vermoeden doet bevestigingen dat hij me in eerste instantie niet herkend had. Ik nam het hem niet kwalijk. Er was inmiddels een behoorlijke tijd verstreken en destijds was ik nog maar net zeventien geweest toen ik hem voor het eerst zag; ruim een jaar voor die ene, donkere avond welke het einde van mijn prostitutie was geworden. Sindsdien had ik hem nooit meer gezien. Oh — zeker wel van hem gehoord, want Grayson was op bijna elk Niveau wel bekend om zijn werk.
          ”Een kleine elf jaar als ik me niet vergis,” glimlacht de man vervolgens ietwat kleintjes. Subtiel krullen mijn mondhoeken iets op, zonder dat ik het oogcontact ook maar één moment verbreek. Het feit dat hij het aantal jaar precies wist te herinneren vertelde mij dat ik toch ergens een indruk achter had gelaten — op welke manier dan, vergeten was hij me in ieder geval niet compleet. “Zeg eens Grayson Carver,” klinkt het plots vanuit Skye, een heel stuk minder aangenaam dan ik was geweest. “Je bent zeker verdwaald of niet?” vroeg ze vervolgens koeltjes. Met een opgetrokken wenkbrauw blik ik naar de jonge vrouw en bestudeer kort haar fijne gezichtje om te kunnen polsen waar deze venijnigheid vandaan leek te komen. Ze was duidelijk niet van Grayson gecharmeerd en dat terwijl hij er juist nog wel zo goed uitzag.
          ”Wat dacht je? Ik doe eens gek en ruil mijn dagelijkse portie kaviaar in voor wat soppige friet?”
    Onbewust klak ik afkeurend met mijn tong en schud vederlicht een keer met mijn hoofd als ik naar Skye kijk. Ergens had ik het vermoeden waar ze vandaan kwam, tenslotte waren de meeste rijke stinkerds inderdaad heuse profiteurs, maar ze trof er helaas een die net niet zo in elkaar zat. “Ter verdediging, ik ben dol op een bakje friet, kaviaar is mijn ding niet echt,” kaatste Grayson nonchalant terug; alsof hij dit soort vooroordelen al meer dan gewoon was. “Mijn cliënt woont hier op niveau 0, het is wel van mijn gewoonte om hier zo af en toe te verschijnen. Grayson Carver, advocaat van dienst.”
          Subtiel rol ik mijn lippen over elkaar heen om een opkomende glimlach te verbergen. Het was niet dat ik Skye niet begreep en haar nu op deze manier wilde uitlachen, maar ik kon er tevens ook niet omheen dat Grayson haar van een perfect weerwoord had voorzien, waarmee hij tactvol de bal terug in haar schoot had gekaatst. “Al zijn die bezoekjes hierheen nu voornamelijk voor het werk,” voegt Grayson toen eens zijn blik de mijne weer ontmoet.
          ”Rustig aan, Skyeler,” werp ik de blondine dan ook zoet toe, waarbij ik onbewust de scherpheid niet uit mijn toon kan houden — puur om duidelijk te maken dat ze er naast zat. “Hij is de vijand niet, tenzij hij een zaak tegen je heeft.” Ik glimlach opnieuw als mijn donkere kijkers de hare vinden en breng een nieuw frietje naar mijn mond, die ik op mijn gemak wegkauw. “Kennen jullie elkaar?” Ik knik enkel als eerste reactie en plaats mijn kin op mijn hand zodra ik met mijn elleboog op de bar leun. “We hebben elkaar eens in het voorbijgaan gezien,” zeg ik dan. “Vroeger.” Veel woorden voegde ik hier verder net aan toe, gezien Grayson vast niet dom was om zelf uit te vogelen waar dat voorbijgaan eens geweest was. Het was tenslotte geen domme jongen, ook al was hij eens naïef geweest en had hij zich laten leiden door zijn jonge medestudenten om naar de hoeren te gaan. Had hij geweten dat hij me destijds geholpen had, ook al was het maar voor even?
          ”Maar wat jammer om te horen,” breng ik vervolgens uit en blik opnieuw naar de man naast me. “Dus geen tripjes naar hier meer voor ontspanning? En ik dacht nog wel dat je het naar je zin had.” Geamuseerd krullen mijn mondhoeken zich op, wetende dat Skye nooit kon raden waar ik de man van kende omdat ik daar geen enkel woord over zei. Dit was namelijk vele malen leuker en tenslotte was ik uit geweest op wat vertier, toch?



    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dantae Cedro Fuensanta

    ”Never kick me when I'm down, because when I get back up...
    You're Fucked.”

    • 29 • Bunny • Street Fighter • With Montana, Oliver & Cerys •

    Mo slaakte een zucht, waarna ze met haar hoofd schudden. Ik kende haar goed genoeg om te weten dat ze me niet geloofde, of in ieder geval niet goed genoeg om er overtuigd van te zijn. Maar wat had ze dan willen horen? Ik loog er in ieder geval niet om, dus daar kon ze niks van zeggen — mocht ze dat willen. Daarbij was ik haar geen verklaring schuldig voor mijn gedrag, of wat dan ook, maar had ik het desondanks niet kunnen laten het wel te doen.
          ”Interessant,” klinkt het dan, na een snuif en een trek van haar sigaret, op een barse toon. Ik frons en laat mijn blik over haar gezicht heen glijden als deze probeer te ontrafelen nu ze op onleesbaar voor me stond. Had ik iets verkeerds gezegd? “Interessant, ja,” hoor ik mezelf bedenkelijk uitbrengen en zak iets onderuit op de stoel, zonder mijn blik van haar af te halen. Mo gedroeg zich nooit zo gauw afstandelijk en ik voelde de irritatie groeien wat de plotselinge omschakeling in haar gedrag veroorzaakt had. Alsof ik iets finaal gemist had, waarvan ik niet wist wat het betekende. Wanneer het heel even stil blijft tussen ons staat de donkere krullenbol na een paar minuten plots op. Heel even meen ik een pijnlijke trek in haar uitdrukking te zien, waarvan ik zeker weet dat ik deze niet leuk vind.
          ”Doe cerys de groeten van me.”
    Niet begrijpend kijk ik Mo aan en schud heel even met mijn hoofd als ik niet begrijp wat er aan de hand is. “Wat is er aan de hand?” vraag ik dan en trek een van mijn wenkbrauwen omhoog, waarmee ik aanduid geen slappe excuses te accepteren. Ik kon me niet voorstellen dat er zomaar een reden was waarom Mo zich ineens zo gedroeg; of welke dit dan moest zijn. Ik had haar nooit horen klagen over de vrouwen waar ik interesse in toonde — ook al was dat misschien totaal niet te vergelijken met Cerys nu. Die vrouw had echt iets wat me aantrok en wat eveneens compleet los stond van losbandige gedachten of lustige ideeën. Ik wist zelf nog niet eens wat het precies betekende, dat was al frustrerend genoeg.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 14:32 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Skyeler || ‘Skye’ || Moore
    26 — Bunny — With Alvera& Grayson

    Tot Skye haar verbazing had haar opmerking niet de impact gehad die ze gehoopt had. De man leek er niet erg van onder de indruk en gaf dan ook nonchalant een weerwoord. De dame naast haar had wat minder nonchalant gereageerd en had duidelijk afkeuring richting Skye haar opmerking laten merken. Waarom dat begreep de blondine nog niet helemaal. Misschien kende de twee elkaar wel beter dan ze hadden laten blijken? “Ter verdediging, ik ben dol op een bakje friet, kaviaar is mijn ding niet echt,” begon de man waarbij Skye het niet kon laten even met haar ogen te rollen. "Ja vast," mompelde ze voor de rest onverstaanbaar. Ze geloofde hem niet. Al moest ze toegeven dat ze niemand in pak echt geloofde.
          “Mijn cliënt woont hier op niveau 0, het is wel van mijn gewoonte om hier zo af en toe te verschijnen. Grayson Carver, advocaat van dienst.” De man stak een zakenkaartje naar Skye uit en Skye twijfelde geen moment om deze aan te pakken. Misschien hypocriet, gezien haar afkeer tegen bewoners van hogere levels maar wie weet had ze hem ooit nodig. De plaatsen in de inrichting van haar vader op niveau 1 begonnen vol te raken en ze had zo een vermoeden dat als er plaats te kort ontstond de arme niveau 0 patiënten de eerste waren die het veld moesten ruimen. In haar eentje kon ze daar niets tegen doen, maar een hogere kracht in schakelen zou in dat geval geen kwaad kunnen. Al besefte de blondine zich maar al te goed dat de man zijn diensten niet goedkoop zouden zijn, dat was alleen al af te leiden aan zijn uiterlijke chique verschijning. “Al zijn die bezoekjes hierheen nu voornamelijk voor het werk." De man leek zich tegenover Alvera te verantwoorden, echter ging Skye hier niet verder op in aangezien de blondine met haar gedachten voornamelijk op het kaartje wat zij in haar handen gedrukt had gekregen was.
          De woorden van Alvera haalde haar voor de tweede keer vandaag uit haar gedachten. ”Rustig aan, Skyeler,” wierp de brunette haar toe. “Hij is de vijand niet, tenzij hij een zaak tegen je heeft.” nam ze het glimlachend voor de voor Skye onbekende man op. Skye vond de hele situatie vreemd. Een advocaat die voor iemand van niveau 0 werkte? Alvera die het voor hem op bleef nemen. "Ik moet zeggen dat je client van niveau 0 me verbaast. Normaal zijn alle advocaten zo corrupt als wat en gaat geld voor onschuldigheid." antwoordde Skye op een zachtere toon.
          Skye schoof haar lege glas richting de barvrouw en vroeg om nog wat fris. Het einde van de maand kwam eraan en binnen kort zou er weer geld neergelegd moeten worden voor haar vader, iets waardoor Skye straks nog maar eens wat opdrachten zou moeten doen. Scherp blijven was een must. Alcohol kon ze voorlopig dus wel even gedag zeggen. “Kennen jullie elkaar?” Skye wachtte Alvera haar antwoord af. “We hebben elkaar eens in het voorbijgaan gezien,” verklaarde de dame naast haar. “Vroeger.” Skye knikte en nam wat slokken van haar tweede glas prik. Ze voegde niets toe, er was ook niet veel meer dan dat over te zeggen.
          ”Maar wat jammer om te horen,” verschoof Alvera het gespreksonderwerp van de twee dames terug naar de man. “Dus geen tripjes naar hier meer voor ontspanning? En ik dacht nog wel dat je het naar je zin had.” Skye trok haar wenkbrauwen op en vroeg zich af of ze iets gemist had. Skyeler had het gevoel dat de twee elkaar beter konden dan dat simpele bekenden deden. Alvera was maar al te snel geweest met het verdedigen van de man, iets wat Skye nieuwsgierig had gemaakt. De laatste zin die de brunette naast Skye uitgesproken had impliceerde het een en ander. Een voorzet die Skye niet zomaar onaangeraakt voorbij kon laten gaan. "Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van?" kaatste Skye de vraag die de man zojuist aan de dames gesteld had terug.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2018 - 21:12 ]

    Montana "Mo" Byrd
    18 — Bunny — Dantae

    'Wat is er aan de hand?'
          Mo kreeg amper de tijd om weg te lopen voor Dantae de aandacht weer naar zich toe trok. Ze keek hem even aan en zag zijn blik. Weer zuchtte ze even en ze haalde haar schouders op. Ze plofte weer neer naast hem en zakte onderuit. Verveeld staarde ze naar haar vieze nagels. Nog zoiets van die Cerys: ze zag er perfect uit. Ook al was ze hoogstwaarschijnlijk een Bunny die alle vieze zaken op mocht lossen, haar haar zat perfect, haar nagels waren lang en schoon en haar kleding had geen gaten. En dan had je Mo.
          'Weet ik veel,' bromde ze toen maar om te proberen een duidelijke uitleg te ontwijken. Ze wreef door haar ogen heen en speelde met een plukje losgeraakt haar. Ze kreeg aandacht van mannen, maar juist niet om de juiste redenen. Dantae en Oliver waren een van de weinigen die met haar omgingen zonder iets lichamelijks te verwachten. Nu was Mo natuurlijk niet echt onschuldig, maar ze zou juist willen dat ze een keer aandacht zou krijgen van een man die haar ook echt leuk vond, die haar niet alleen om haar lichaam meenam. 'Ik kan haar gewoon niet uitstaan, nu al niet,' voegde ze toen wat halfslachtig toe aan haar antwoord en ze keek kort naar de man naast zich. Ze trok haar benen op en zette haar voeten tegen haar billen aan, waardoor ze wat meer ineengedoken zat. Dantae had geen flauw idee wat Mo allemaal was overkomen. Hij had geen idee dat ze elke avond moest kijken waar ze zou slapen en wat ze zou gaan eten. Of ze wel een slaapplek of te eten had was altijd de vraag. Hij had echt geen idee. Wederom staarde ze naar haar ineengevouwen handen en ze sloot haar ogen toen. Ineens voelde ze zich moe en uitgewoond. Af en toe vroeg ze zich af of het haar wel waard was. Of ze niet met hangende pootjes naar huis zou moeten gaan. Alhoewel... dat zou nooit geaccepteerd worden. Ze was gewoon stikjaloers, maar dat wilde ze niet hardop toegeven.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    GRAYSON ELIOT CARVER

    Lawyer || Cat || ’T Gat met Alvara en Skyler



    De vraag van Skye kwam wat uit het niets, al was het een vraag die ik wel vaker toegeworpen werd op niveau 0. Liever dat ik verbaal uitgespuwd werd dan dat niveau 0 tuig op me af kwam om me een ‘les’ te leren. Ik zit bijna 10 jaar in het vak, ik had al een boel meegemaakt en op momenten zoals deze wist ik dan ook hoe ik het best antwoordde. Alvara had licht afkeurend met haar tong geklakt en Skye leek ietswat verrast van mijn antwoord.
    Een eerlijk antwoord kon wonderen doen zo leek, de blondine nam zelf mijn kaartje aan welke ze grondig bestudeerde. Ik merkte dat Alvara toch een geamuseerde glimlach probeerde te verbergen waardoor ik nu ook tevreden nog een paar frietjes in mijn mond stak. ”Rustig aan, Skyeler, Hij is de vijand niet, tenzij hij een zaak tegen je heeft.” Probeerde de brunette haar vriendin wat te kalmeren waardoor ik zacht grinnikte. Nou ja ze had grotendeels gelijk inderdaad. Ik had als advocaat altijd wel vijanden zitten, zowel hier als op niveau twee als bij de Cats. Mijn status werd altijd wel bedreigd, maar eens je-je vijand wat kent , weet je ook hoe je mogelijke aanvallen moet vermijden.
    Op mijn vraag of de dames elkaar kenden knikten ze beiden, waarbij Alvara die zich even comfortabel maakte als eerste sprak. “We hebben elkaar eens in het voorbijgaan gezien, Vroeger.” Sprak ze simpel waardoor ik even een kort knikje schonk als teken dat ik wist wat ze bedoelde. Het verbaasde me niet dat jonge meisjes op dit niveau nogsteeds in het verkopen van hun lichaam gelokt worden. Het was snel en ‘makkelijk’ geld verdienen, een snelle oplossing voor hen in de problemen al snapten ze niet wat de zware bagage zou zijn na hun keuze.
    Het is iets wat ik als jongeling ook niet snapte, voordat ik een Cat werd, voordat ik in het web van liegen en bedriegen was beland. En kijk nu eens naar mij, ik was niet veel beter dan een ander. “Ik moet zeggen dat je client van niveau 0 me verbaast. Normaal zijn alle advocaten zo corrupt als wat en gaat geld voor onschuldigheid."sprak Skyler waardoor ik haar even kort in me opnam. “Ik heef je geen ongelijk.” Sprak ik rustig. “ Geheel Dixon is corrupt te noemen, het is maar te zien aan welke kant je staat. “ vervolgde ik simpel, Iets ontkennen of toegeven deed ik niet. Mijn advocatenbureau zat vol met Cats, we hadden normale cliënten en natuurlijk de animalparade cliënten. ”Maar wat jammer om te horen,” Mijn aandacht gleed weer naar de brunette. “Dus geen tripjes naar hier meer voor ontspanning? En ik dacht nog wel dat je het naar je zin had.” Haar woorden deden mijn mondhoeken weer omhoog glijden. “ Hoewel ik die avonden niet gauw zal vergeten, ben ik er uit gegroeid.” Sprak ik naar Alvara. “Daarbij veel vrije tijd heb ik niet, met moeite kan ik een uurtje vrij maken voor een frietje .” lachte ik schamper en nam mijn glas bier weer die ik tegen mijn lippen zette. "Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van?" ik richtte mijn blauwe lijkers weer op Skyeler waarna mijn blik naar Alvara gleed. “Ik was ooit een jonge rijke snotaap met foute vrienden.” Begon ik met een zacht lachje. “Na meegesleurd te worden naar de bordelen kwam van het één het ander.” Ik schonk een licht glimlachje naar Alvara. “Ik was tien jaar jonger, naïeve, maar heb geen spijt van de gezellige avonden.” Ik sprak rustig, hield mijn toon beleefd gezien ik wel kon begrijpen dat de blondine, Skyeler mijn woorden verkeerd kon opvatten. “Ik moet wel zeggen dat ik je bijna niet herkend had Alvara. Een stuk gegroeid ook” .






    OLIVER THEODORE DARRELL

    Bunny || walking trough niveau 0 || Alone




    Zoals ik al verwacht leek te hebben kon de blondine niet snel genoeg van me afspringen al wist ik ze op tijd vast te grijpen. Ze vermeed dan ook koppig mijn blik en eerlijk gezegd had ik er niet veel hoop op dat ik haar lang zou kunnen tegen houden of überhaupt haar reden te horen waarom ze weg wilde. Bij mijn vraag of Dantae haar iets had aangedaan had ze al snel een antwoord, , eentje die me enorm gerust stelde. ‘Nee, natuurlijk niet!’ haar blik kruiste eindelijk die van mij weer en mijn grip om haar pols loste dan ook licht. Ze leek op te schrikken van haar eigen antwoord waardoor ze even rustiger werd ‘Ik bedoel. . .Kunnen we dit alsjeblieft niet hier bespreken?’ ik knipperde iets verrast, ik had verwacht dat Cerys meteen weg zou vluchten. In stilde knikte ik dan ook en stond op van Dantae’s bed welke ik weer opmaakte. Ik zou vanavond in schaamte vast moeten uitleggen aan mijn roomie wat er gebeurd was, hoe ik een babe weggejaagd had. Oh ik voelde nu al hoe genant dat zou worden terwijl hij me rechtstreeks uitlachte.

    Ik werd door Cerys meegetrokken naar mijn bed, aka de sofa weer ik neerplofte en diende als een kussentje voor de dame. Ik maakte het haar echter zo comfortabel mogelijk gezien ze het me wilde uitleggen. ‘Ik ken hem pas net, maar Dantae lijkt me. . . een goede man, en vriend. Hij heeft mij niets aangedaan, laat ik dat alvast duidelijk maken.’ Haar woorden lieten me licht ontspannen, mijn schouders zakten hierbij iets naar beneden. ‘Ik wil hem alleen niet meer tegenkomen. Het spijt me, Oliver, ik weet dat het een maat van je is. Hier heb ik mijn eigen redenen voor, dingen die ik je niet kan uitleggen. Dingen die je onbewust niet zal begrijpen.’ Ik snapte nog steeds niet waarom Cerys plots zo ver mogelijk uit de buurt van Dantae wilde zijn, maar als ik iets geleerd had van mijn moeder, was het dat je een mening van een vrouw moet accepteren. “Oh.” Kwam er dan ook lichtelijk teleurgesteld over mijn lippen. Ik wist niet echt wat ik erop moest antwoorden, al leek dat niet te hoeven want haar besluit stond vast. Ik keek weer op naar Cerys eens haar koele hand over mijn kaak gleed. ‘Ik had je niet moeten verleiden tot iets, sorry, ik kan dit niet. Het zou niet eerlijk van me zijn hiermee door te gaan terwijl ik zulke onzuivere redenen ervoor heb.’ Haar woorden zorgden voor een klein schaapachtig lachje dat over mijn lippen rolde. Wel ze was eerlijk, al had ik deze situatie nu ook wel aan mezelf te danken. “Geen zorgen, mijn redenen waren ook niet echt kuis.” Mompelde ik zacht, mezelf toch ook verecxuserend tegenover Cerys, gezien ik haar toch even behandeld had als een lustobject.
    ‘Ik spreek je later, Oliver.’ Haar woorden, gepaard met een laatste kus lieten me haar enkel in stilte nakijken hoe haar spullen nam. Ik merkte haar aansteker op die vast uit haar handtas moest gegleden zijn en stond op waarna ik haar nog achterna liep. “Cerys” ik beet kort op mijn lip waarna ik haar de aansteker terug haf. “Be safe.” Zuchtte ik zacht, doelend op de straten buiten. “En als je me ooit nog eens ziet, zeg gerust eens hi, het is altijd wel fijn om een fijn gezicht te zien.” Ik glimlachte schamper en hield de deur vervolgens voor haar open.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    SKIP

    Datum: woensdag 3 oktober
    Tijd: 20:26
    Dresscode: casual-chique

    Iedereen is uitgenodigd voor een groot feest op niveau 1. Er is veel beveiliging ingeschakeld om opstootjes te voorkomen en eventueel op te lossen. Dierenmaskers worden geweigerd. Dit is een goede manier om elkaar te leren kennen, maar ook om eventuele slachtoffers uit te kunnen kiezen. Besteed je tijd wijs, maar val niet op.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    "TWO MINUTES" TOBIAS TERNBULL
    30 | THE JACKALL | PARTY | ALVERA


    "Ik dacht dat het de bedoeling was niet op te vallen," fluister ik in het oor van Alvera, nadat ik mijn hand voorzichtig op haar onderrug gelegd heb in de hoop haar niet de stuipen op het lijf te jagen. Ik kan het niet laten mijn ogen over haar heen te laten glijden. Die jurk staat haar schandalig goed en daar is ze volgens mij zelf ook heel goed van op de hoogte. "Volgens mij zijn alle ogen dadelijk op jou gericht, hoe moeten we dan zaken doen," ga ik verder, al kan ik een klein lachje niet onderdrukken. Ik kijk over haar schouder een keer de ruimte door, hopend om Bash te vinden. De menigte is echter zo immens dat het wel heel toevallig zou zijn mocht hij zich inderdaad plots in mijn gezichtsveld bevinden.
    "Of heb je eindelijk besloten de decoy te spelen?" In gedachten tel ik af tot ze uit haar sloffen schiet. Zulke opmerkingen zijn niet ongewoon voor mijn doen, maar ik moet toch bekennen dat ik er bij Alvera graag nog een schepje bovenop doe simpelweg omdat ze het zich zoveel erger lijkt aan te trekken dan andere dames waardoor het regelmatig zelfs komisch is in mijn ogen. Ik veeg haar haren over één schouder en stop mijn hand vervolgens in mijn broekzak, voor ik deze kwijt kan raken. Zodra ik dat doe voel ik echter iets tussen mijn vingertoppen waarvan ik vergeten was dat ik het op zak had. Ik haal het boven en steek mijn arm naar voor zodat ik het opgevouwen briefje aan de bestemmelinge ervan kan geven.
    "Cadeautje van Junior," grinnik ik. "Hij was vastberaden dat hij mee zou komen om een dansje met je te doen, maar Klaas Vaak was sterker," vervolg ik.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Alvera Varinia Fuensanta

    ”In a world where everyone wears a mask,
    it’s a privilege to see a soul.”

    • 27 • Little Fox • De vijf • With Tobias • Outfit •

    Een tikkeltje nerveus blik ik rond nadat ik de juiste plek heb gevonden om zoveel mogelijk van de menigte voor me te kunnen overzien. Mijn tanden zinken zacht een paar keer in mijn onderlip terwijl mijn vingers ietwat afwezig met het bandje om mijn pols spelen. Meerdere keren had ik mezelf afgevraagd hoe het mogelijk was dat ik — zonder er goed en wel over na te denken — had ingestemd met het feest. Voor de zaken was het goed, dat wist ik diep van binnen ook wel, maar of dat voor mijn geestelijke gezondheid ook zo gold was de vraag nog maar. Desondanks was het me echter wel gelukt klaar te stomen voor nu en wist ik moeiteloos een van mijn duurste jurken uit de kast te slepen — alles om de gedachten maar te verdringen van wat er eventueel zou kunnen gebeuren. Mijn vluchtroutes had ik tegelijkertijd had direct uitgestippeld, maar ze kalmeerde de onrust nog geen minuscuul beetje.
          "Ik dacht dat het de bedoeling was niet op te vallen," klinkt het fluisterend en haast uit het niets in mijn oor. Het was dat ik de man al had voelen aankomen doordat hij in een subtiel gebaar zijn hand op mijn onderrug gelegd had, maar anders had ik hem vermoedelijk een mes tegen het strot aangelegd vanwege de schrikreactie die hij teweeg bracht. Vrijwel meteen ontspant mijn lichaam iets en durft een flauwe glimlach zich heel even op mijn gezicht te laten zien — ook al zorgde Tobias er even snel weer voor dat deze in het niets oploste. “Volgens mij zijn alle ogen dadelijk op jou gericht, hoe moeten we dan zaken doen. Of heb je eindelijk besloten de decoy te spelen?" Een boze grimas trekt over mijn gezicht heen, maar ik weiger de man achter me aan te kijken, wetende dat hij het er om deed. Tobias gedroeg zich tenslotte voor geen moment anders vanavond.
          ”Fuck you, Ternbull,” knars ik dan ook zacht terwijl ik zijn hand net mis als hij mijn haren over één schouder heen veegt. Lichtjes rol ik vervolgens met mijn beide schouders, waarbij ik de spanning die zich daar bevindt naar buiten probeer te duwen. Het was volslagen onnodig. Hoe groot was de kans dat ik hem in deze drukte tegen het lijf zou lopen? ”Waarom zou ik tevens ook als we de perfectie daarvan al in ons midden hebben?” ga ik ondertussen verder tegen Tobias. Een zoete glimlach poog ik over mijn lippen te laten glijden, maar het wordt eerder een wat zuurdere schijn daarvan, waarbij ze voor geen seconde mijn donkere kijkers lijkt te raken zoals ze normaal zou doen — twinkelend van plezier en amuserend vanwege de pret die ik er in beleefde Tobias te stangen; wat vica versa net zo gold.
          "Cadeautje van Junior," grinnikt de man, wanneer ik hem eindelijk aan kijk als hij een papiertje voor me uitgestoken houdt. Direct neem ik het van hem aan hem en vouw het voorzichtig open. Van alle cadeau’s die ik de afgelopen jaren gekregen had, bleven dit de beste en kon niemand daar aan tippen. Junior’s kinderlijke onschuld koesterde ik op elk vlak en ik hield op dit moment meer van die jongen dan van wie dan ook. “Hij was vastberaden dat hij mee zou komen om een dansje met je te doen, maar Klaas Vaak was sterker," gaat Tobias ongestoord verder. Ondanks alles weet zich uiteindelijk een warme glimlach over mijn lippen te verspreiden en glijdt mijn wijsvinger over de buitenste lijnen van de tekening heen, welke door Junior zelf gemaakt was.
          “Ik zal een dansje voor hem bewaren en dan doen we deze morgen samen,” reageer ik en druk het papiertje even dicht tegen me aan als ik opkijk, de menigte in. Oplettend scan ik de mensen af en voel ik hoe mijn hart een paar slagen hapert als ik een bekend gezicht meen te zien. Wanneer de donkerharige man een van onze lopers blijkt te zijn vloek ik zachtjes binnensmonds en sluit voor even mijn ogen als ik door mijn korte schrik een pas naar achter heb gedaan, waardoor ik zacht tegen Tobias aan ben komen te staan.
          ”Zei je dat je jezelf nuttig ging maken?” wist ik uit te brengen, waarbij ik poog zo plagend als altijd over te komen en hoopte dat de milde verandering in mijn gedrag hem niet opgevallen was. “Ik lust namelijk wel een drankje,”ga ik verder en til een van mijn wenkbrauwen zorgvuldig op als ik schuin omhoog kijk, naar de man achter me.


    [ bericht aangepast op 22 nov 2018 - 16:10 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

          CERYS BLANCHE .


    ‘You’ll be too much woman
    for every man,
    until you meet your soulmate.’


    25, bunny / 3jr, Anyone, outfit


    Bij de deur aangekomen, hield Oliver de blondine nog kort tegen om onder andere haar aansteker terug te geven. Op de één of andere manier had dat ding een zogenaamd eigen willetje. Ze was althans zo eerlijk mogelijk geweest, en de jongeman scheen daar tevreden genoeg over te zijn — hierdoor had ze gelukkig niet de neiging zich verder te verklaren, dat zou teveel worden. Zeker na een dag als vandaag.
          Het feit dat hij had toegegeven dat zijn redenen eveneens niet kuis waren, was geen opbiechting voor haar — al waardeerde ze het wel degelijk. Ze kon hem er dan ook niet op aankijken; het was het aard van het beestje, en dat had ze op de meest harde manieren moeten ondergaan. Gelijktijdig was ze eraan gewend en ze wist niet of dat meer over haar zei, of over de mannen die haar als lustobject zagen. Wellicht was de vrouw simpelweg een gehavend vogeltje, omdat ze niets anders kende dan dat — in die duisternis waren er geen verrassingen, en voelde het, hoe triest ook, vertrouwt.

          Kort glimlachte ze om het ‘be safe’ gedeelte — hij had werkelijk geen idee, hoe lief ze hem ook vond. ‘En als je me ooit nog eens ziet, zeg gerust eens hi. Het is altijd wel fijn om een fijn gezicht te zien.’
    Zodra hij de deur voor haar openhield, aarzelde ze kort, om uiteindelijk toch naar hem toe te keren. ‘Zeg, Oliver,’ begon ze twijfelachtig, spelende met de aansteker tussen haar vingers, ‘wil je me een gunst doen? Mocht ik, of dit moment, ter sprake komen met Dantae — zou je dan willen doen alsof we wel het “bed” hebben gedeeld? Dan sta ik bij je in het krijt.’ Ze zocht zijn ogen op. ‘Alsjeblieft?’ Ze wachtte echter niet geduldig af op zijn antwoord en ging na haar vraag ervandoor, want stel dat hij hier niet op zat te wachten… Wat moest ze dan?

    03 okt, wo — 20:26
    De laatste paar dagen gingen als een troebele waas voorbij, waarin ze vaker dan eens haar geduld is verloren — voornamelijk op het begin, maar door het smijten met spullen kon dat een flinke opluchting geven. Pas toen de huiskat angstig begon te miauwen, waarschuwde ze zichzelf eraan het diertje in haar waas niets aan te doen. Die had zelf al behoorlijk wat te verduren gehad met Cerys d’r vuile buurman, welke niet schroomde om dieren te mishandelen. Hierdoor had ze de kat dan ook overgenomen, gezien ze simpelweg niet toe kon kijken, of luisteren, hoe hij erop los ging. Laatst stond de lompe man weer voor haar deur, om zijn kat terug te eisen, en had ze hem heel duidelijk gemaakt dat als hij nu niet oprot ze hem zou castreren. Echter, het zou niet lang duren voor hij opnieuw zijn weg naar haar deur had weten te vinden, dat was altijd zo het geval immers. De vraag was alleen hoe lang het zou duren voor de bom zou barsten — die van haar welteverstaan.
          Momenteel stond ze voor de spiegel, eentje die nodig eens een vochtige lap kon gebruiken, maar ze zag haar spiegelbeeld nog en dat was het belangrijkste. Volledig in gedachten verzonken haalde Cerys haar slanke vingers door haar kastanjebruine lokken, waarvan het nog altijd vreemd aanvoelde. Een dag of twee geleden had ze het blonde laten ontkleuren, zodat ze haar natuurlijke haarkleur terug had gekregen. Waarom — daar was ze tot nog toe niet achtergekomen, maar ze wist dat het een oud, vertrouwd stukje van vroeger was. Aan de ene kant was ze nerveus voor het feest, de vrouw was namelijk niet op niveau 1 geweest sinds haar kindertijd. Anderzijds ervoer ze een tevreden gevoel die gelijk stond aan een gelukzalige emotie.
    Een glimlach krulde haar volle, bordeauxrode lippen terwijl ze zich in haar jurk, die vlak boven haar knieën stopte, naar het desbetreffende feest begaf. Ze wist niet of er iemand die ze kende naar dezelfde plaats ging, al gokte ze van wel, maar gelukkig zou het vast groot genoeg zijn om op tijd te kunnen vluchten. Mocht ze diegene niet willen spreken. Zo was ze in de tussentijd ook niet naar de sportschool geweest, en zelfs Oliver en Skye moesten eraan geloven — die had ze maar een enkele keer gesproken of gezien.
          Er was vrij wat volk op komen dagen, bemerkte ze uiteindelijk, en ze begaf zich dan ook maar al te graag onder de menigte. Haar hand reikte naar één van de drankglazen, maar zodra ze doorhad dat hier alcohol inzat, zette ze het terug en zucht ongeduldig. Om zich heen kijkend, trachtte ze te zien of er wellicht mensen waren die ze moest ontwijken ofwel personen die ze mogelijk als slachtoffer kon nemen. Echter, toen ze op zoek was gegaan naar een drankje zonder alcohol erin, botste ze zonder erg erin te hebben tegen iemand aan.
          ‘Mijn schuld, ik werd afgeleid door alle bezigheden, sorry,’ verontschuldigde ze zich, een charmante glimlach op haar lippen — klaar om daarna weer door te lopen, gezien ze haar zegje had gedaan.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2018 - 19:44 ]


    [ heaven knows ]

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dantae Cedro Fuensanta

    ”Never kick me when I'm down, because when I get back up...
    You're Fucked.”

    • 29 • Bunny • Street Fighter • With Cerys •

    Ik wist niet de precieze reden waarom ik mezelf over had laten halen om naar het feest te gaan, waar bijna iedereen over gesproken had, maar het feit dat ik er nu toch stond vertelde al heel wat. Misschien was ik het lichtelijk beu aan het worden dat mensen me erop bleven wijzen dat er buiten de sportschool om ook nog het een en ander te beleven was; ik zocht het gewoon niet gauw op. Of misschien werd ik eerder gedreven door de stille hoop hier een zekere blondine te treffen — die haar belofte nog altijd niet nagekomen was. Het was te belachelijk voor woorden hoe ze nog altijd door mijn gedachten heen bleef spoken.
    Met een ietwat norse uitdrukking op mijn gezicht leun ik tegen een muurtje aan en haal een pakje peuken tevoorschijn. Het feit dat er hier op dit Niveau niet overal gerookt mocht worden was een gegeven waar ik me niks van aan trok — hetgeen wat ik precies duidelijk maakte door een peuk aan te steken en een diepe hijs te nemen. Degene die me er op aan durfde te spreken was een waaghals op voorhand, dat was een ding zeker. De minachtende blikken die me zo nu en dan in het voorbijgaan toegeworpen worden door een paar hoge Cats beantwoord ik met haast dezelfde terug. Ik wilde hen nog weleens zien als ze over een paar weken weer bij de ring aanwezig waren, waar ze hun geliefde briefjes weer op me in hadden gezet en verdriedubbeld terug kregen. Alleen daarom al was het de overweging waard eens te verliezen, waarmee ik hen volledig de winst ontzegde die ik indirect voor ze verdiend had — ze hadden echter het geluk dat een match verliezen niet in mijn aard zat.
          Hoofdschuddend zet ik me dan ook af van het muurtje en besluit om op zoek te gaan naar een stevige borrel. Ze konden me tenslotte niet wijsmaken dat deze hier niet te vinden was, gezien de champagne rijkelijk leek te vloeien. Onoplettend blik ik rond, zoekende naar een bar of tafel waar de alcoholische goedjes te vinden waren, waardoor ik te laat in de gaten krijg dat een jonge vrouw me voor de voeten besluit te lopen.
          ”Mijn schuld, ik werd afgeleid door alle bezigheden, sorry,” klinkt het vrij meteen. De boze grom die in mijn keel opborrelde verdwijnt direct zodra ik de stem lijk te herkennen die voor me klinkt — ze miste enkel de zoete, plagende ondertoon die ze een week of twee geleden leek te bezitten en waar ik tevens door geboeid was geraakt. Een frons verschijnt echter op mijn gezicht als ik een brunette zie wegdraaien en de stem in mijn beleving toch echt tot een blondine behoorde. Zonder pardon — gedreven door een onbekend verlangen — pak ik de jonge vrouw zacht bij pols beet, waar ik haar subtiel tot omdraaien dwing.
          ”Cerys?”
    Ietwat verbaasd verlaat haar naam mijn mond en trekken mijn wenkbrauwen iets omhoog als ik het fijne gezichtje direct weet te herkennen. Ze was de afgelopen dagen maar weinig uit mijn gedachten geweest, waardoor ze een van de weinige was wiens naam ik niet de volgende dag alweer vergeten leek te zijn. Ik kende haar amper, maar haar uit mijn hoofd zetten lukte met geen mogelijkheid. Het werd een frustrerend iets.
          ”Well, dat is nog eens anders,” spreek ik zacht doch complimenteus, doelend op haar donkere lokken, waarna ik het niet kan helpen mijn donkere kijkers eens volledig over haar heen te laten glijden alvorens mijn blik weer in de hare te haken. “Geen blond meer?” Ik negeerde het stemmetje in mijn hoofd zo goed als kon, die me erop wees dat de donkere schone voor me nog altijd met Oliver mee naar huis was gegaan, een week of twee geleden. Ik had hem er sindsdien echter nog maar weinig over gehoord; wat misschien te verwijten viel aan het feit dat ik mijn hoofd leeg probeerde te krijgen in de sportschool en daardoor nog minder thuis was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ☾      C e r y s      B l a n c h e


    ‘You’ll be too much woman
    for every man,
    until you meet your soulmate.’


    25, bunny / 3jr, Dantae, outfit


    Ze was net van plan de verschillende uitgangen eens door te nemen, na haar aanvaring met desbetreffende persoon, wanneer dezelfde figuur haar brutaal omdraaide. De gedachte aan de mogelijke mensen die ze het liefst zou willen ontwijken, had haar kennelijk achteloos gemaakt naar de omgeving toe. De automatische beleefdheid was zo te merken r niet goed genoeg geweest, te horen aan de grom die hij snel had ingeslikt. Net op het moment dat ze hem een indrukwekkende klap in het gezicht wilde geven, in de hoop een beetje van die stoutmoedigheid uit zijn systeem te krijgen, realiseerde ze wie er voor haar stond. Juist de persoon die ze had willen ontwijken. Licht wankelend op haar voeten trachtte ze in haar verwarde bui naar evenwicht te vinden. Dat dit was door haar hand vervolgens naar het dichtstbijzijnde uit te reiken, wat zijn borstkas toevallig was, was een gegeven waar ze te laat aan had gedacht.
    Haar hart klopte in d’r keel. Of was dat zijn hart die ze vaststelde? Zijn woorden kwamen maar vaag bij haar binnen, haar oog lag alweer op de plek waar haar hand gevestigd was. De warmte van zijn lichaam gloeide door zijn witte shirt heen, en de huid die haar pols aanraakte leek wel te verbranden. Ze voelde het zachte kloppen van zijn hart tegen de palm van haar hand kloppen. Voor een ogenblik ondervond Cerys een opgelucht, tevreden emotie, die net zo snel weer vertrok zodra ze doorhad dat hij Miguel niet was. Het was een onbegrijpelijk gegeven; deze man had niet enkel iets wat haar volledig intrigeerde, hij had tevens hetgeen wat Cerys zo sterk aan haar overleden vriend deed denken. Hoe gevaarlijk en onrechtvaardig dat tegelijkertijd ook was — voor Dantae en voor haarzelf. De man verdiende het niet vergeleken te worden met haar troosteloze verleden, alleen kon ze niet stoppen, en hij hielp er eveneens niet bepaald aan mee.

    Tevergeefs had de brunette geprobeerd haar gezicht te verbergen achter de lange lokken, echter wist ze bij voorbaat al dat hij de vrouw allang doorhad. Het was immers te horen geweest op de manier waarop hij haar naam zei, iets waarvan ze had gehoopt dat hij tegen deze tijd weer was vergeten. Ongeacht het feit dat ze dit liever wilde, kon Cerys niet ontkennen hoe goed haar naam op zijn lippen had geklonken. Ze had een mentaal standje nodig om haar gedachten in het reine te houden. Het was ongelooflijk hoe hij het precieze recept voor haar had gevonden om de vrouw zo dwars te kunnen zitten.
    Ze wist niet hoe lang er voorbij was gegaan, maar terwijl de minuten wegtikken, kon ze geen enkel woord over haar lippen verkrijgen. Niets. Noppes. Het enige wat er hevig aan toe ging, waren de chaos van gedachten in haar hoofd. Als ze hem in de mensenmassa had gespot, kon ze althans nog gevlucht zijn — nu daarentegen was dat een stuk lastiger. Waarom moest hij dan overal een stok voor steken? En niet eens het goede soort. Precies de persoon die ze het liefste niet was tegengekomen, had haar weten te vinden in minder dan tien minuten!
    Plots scheen ze door te hebben hoe ze erbij stond, waardoor haar kristalblauwe kijkers zo groot als schoteltjes liet worden. Zo snel als de bliksem trok ze zich volledig bij hem vandaan, om wat passen naar achteren te zetten. Ze staarde in zijn ogen alsof ze een hert was die in de koplichten van een auto keek.

          “Ik— Ik wilde iets anders,” kwam het enigszins stamelend haar mond uitrollen, terwijl ze haar pols vastnam alsof hij haar daadwerkelijk pijn had gedaan.
    Voor ze er erg in had, bespeurde Cerys zijn huidige staat. Nonchalant stond hij daar met zijn jas onbekommerd over z’n schouder geslagen en de mysterieuze sfeer welke hem overal wist te achtervolgen. Die dames achter hem schenen zowaar eveneens wel interesse in hem te hebben, en ze moest toegeven: zelfs haar ogen vonden de zijne steeds opnieuw. Als een aantrekkingskracht, als een magneet die geen medelijden kende voor haar arme toestand. Het was werkelijk waar oneerlijk wat een kracht het bij haar teweegbracht. Vooral toen zijn donkere blik over haar lichaam had gedwaald, en met moeite beteugelde ze zichzelf.
    De dorst was voor luttele seconden in haar kijkers te spotten wanneer ze deze over zijn lichaam liet reizen, langzaam, als een rustig lied. Zo ontwaarde ze zijn lippen, en het stoppelbaardje die hem veel te goed stond, maar tevens zijn krachtige, ruwe gestalte, zijn gespierde armen, de donkere haartjes die het versierden, en de tatoeages die onder zijn shirt vandaan piepten. Hij had er goed aan gedaan zich niet op te doffen, want ze was van mening dat ze hem altijd in eenzelfde kloffie mocht komen storen. Als dan ook een zweem van rook, leer, en benzine haar tegemoet kwam, was het feestje compleet. Een mix van ingrediënten die haar lichtelijk in de zevende hemel liet wanen voor een moment.. Er was echter nog iets anders, een meer persoonlijke geur die haar hart een stevige keer liet overkloppen. Het was als een cologne die speciaal voor haar gemaakt was. Onbewust had ze verleidelijk op haar onderlip gebeten, alvorens hier geheel mee te stoppen, gezien de realisatie als een bom insloeg. Ondanks het feit dat ze zich trachtte te beteugelen, waren die enkele seconden genoeg geweest iets van haar onderliggende verlangen aan hem mee te geven. De vrouw slikte de brok door die zich intussen in haar keel had gevormd.

          “Wat—” doe je hier? Lekker begin van het gesprek, Cerys, kudo’s. Het was toch logisch wat hij hier deed. “Hoe—” gaat het met je? Hoort je dat überhaupt uit te maken? Maak dat je wegkomt, die man is een hartenbreker — en hij zal er niet om schromen die van jou mee te nemen. Het laatste wat je momenteel nodig hebt, is dat; daar ben je immers al eens op een pijnlijke wijze achtergekomen, klonken Cerys haar innerlijke gedachten.
          “Ik moet ervandoor, en ik zie dat die twee vrouwen naar je lonken, dus ik neem aan jij ook.” Hoewel ze zich in eerste instantie al had omgekeerd, kantelde ze toch even haar hoofd zijn richting op. Enkele bruine, gekrulde lokken vielen over haar slanke schouder heen. “Het is tijd je aandacht eindelijk op iemand anders te vestigen, Dantae. Daarbij, ik heb geen interesse in je.” Met deze woorden, en zonder verdere aandacht aan hem te besteden, maakte ze nu wel rechtsomkeert om, hopelijk, in de menigte te kunnen verdwijnen.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2018 - 22:50 ]


    [ heaven knows ]



    OLIVER THEODORE DARRELL

    Bunny || walking trough niveau 0 || Alone




    Zoals beloofd aan Cerys had ik mijn mond gehouden tegenover Dantae al had die mij eigenlijk niet meer gevraagd over Cerys en had ik mijn verontschuldigingen aangeboden door een stukje van de huur mee te betalen wat me deze maand gelukt was, gezien ik een boel autospullen had weten te verkopen deze week. Ook had ik deze week de tijd gehad om mijn nieuwe aanwist wat te gaan pimpen en had ik de auto een nieuw fancyzwart kleurtje toegedoent en ook de banden had ik nieuwe velgen gegeven zodat er niet veel meer te bespeuren was van de originele gestolen auto. Een nieuw vals nummerplakje en tadaaa. een echt meesterwerk.
    Ik was dan ook trots op mijn nieuwe wagen en had gehoord van een bal op niveau 2. Het leek me dan ook een geweldige opportuniteit om even de wagen te gebruiken en nog een kleine buit te kunnen sprokkelen. Iets waar ik Mo bij meegevraagd had. Ik was nog niet vaak op de twee geweest en voor zover ik wist was het nogal een fancy feestje te noemen, dus een date met me mee nemen zou een stuk minder opvallen. Althans dat nam ik mezelf voor. Ik gebruikte dit ook een beetje als een verontschuldiging tegenover haar, gezien mijn actie van enkele dagen terug.
    Ik had dan ook mijn best gedaan deze week voor Mo en had nu ook afgesproken haar op de pikken bij de pizzaria zodat ik haar naar het gala kon rijden. Ik had voor de gelegenheid dan ook wat deftige kleren aangedaan, die eigenlijk nog van mijn vader waren. Dus mijn outfit bestond uit een simpel wit shirt, grijze blazer en grijzige broek met sneakers onder zag er wel deftig genoeg uit vond ik dan. Ik was mijn nieuwe wagen in gesprongen en vlamde zowaar naar de afgesproken plek zodat ik Mo niet te lang hoefde te laten wachten op haar rit. Ik had haar wel het hele verhaal verteld, hoe ik eigenlijk wel een prik was en karme me mooi teruggepakt had daarvoor. Maar zo ook dat erys heel vreemd deed over Dantae en ik dus eigenlijk de avond alleen gespendeerd had wat naar brakke tv kijkend tot Dantae terug gekeerd was. Het was nogal beschamend geweest, maar nu kon ik er toch lichtelijk mee lachen. Ah misschien heb ik later wat meer geluk wat meiden betrof. Ik perkeerde vlak voor de pizzaria en drukte op de portier knop waardoor de deur vanzelf open ging voor Mo en ik haar met een brede grijns aankeek. "Hop in, let's go crash that party."



    (prutpostje, sowwryy)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    GRAYSON ELIOT CARVER

    Lawyer || Cat || Niveau 2 , picking op Rayne for the party




    De avond op 0 was één van de weinige avonden geweest waarbij ik eens vrijaf had genomen van het werk zodat ik bij kon praten met de dames. HEt was fijn geweest om Alvara na al die jaren terug te zien en ook de ontmoeting met de jonge Skyler was iets dat ik nu nog altijd een beetje om moest lachen. Eens het dan ook echt laat was had ik de avond gedeeld met Alvara. De pillowtalk was na al die jaren nog steeds hetzelfde geweest, iets waarvan ik vergeten was hoe erg ik zo iets wel neit miste in mijn dagelijkse leventje. Ik hoopte maar dat het niet weer 11 jaar zou gaan duren voordat ik de jongevrouw weer tegen zou komen. Ik had haar dan eigenlijk ook meegevraagd als date naar dit gala, al was ze helaas ook een drukke vrouw geworden waardoor onze date voor een andere keer zou gaan worden.
    De rest van de week verliep wat moeizaam, de zaak Mortimer was groot nieuws geweest op bureau en een boel kleinere zaken kwamer er ook tussen. Zo had ik eergisteren de zaak van Haberburger welke ik dan ook gewonnen had. Mijn client werd onschuldig verklaard en kon weer verder met zijn leventje al had ik wel vermoedens dat het niet lang zou duren vooraleer de man weer foute levenkeuzes zou maken en weer smekend bij de Cats zou staan. Ah voor nu was ik wel tevreden met het werk dat ik verricht had en hoe beter te vieren dan een feest? Thema casual chique was wel iets dat ik gemakkelijk aan kon, dus had ik voor de gelegenheid een simpel kostuum aan, iets meer klasse dan het kostuum dat ik voor werk aantrok, maar ook niet te gezien we wel op niveau 1 zaten en niet twee. Na mijn machetteknopen dan nog bevestigt te hebben en de blauwe blazer iets te corrigeren, nam ik mijn autosleutels en mobiel waarna ik verkoos om in mijn zwarte audi r8 te gaan. Ik had een aantal wagens waaruit ik kon kiezen, maar deze leek me meer gepast, ik denk dat er vele namelijk niet al te blij zouden zijn mocht ik met een Jaguarsportwagen aan komen rijden of het laatste model van de Tesla, welke ik hier ook on mijn garage had staan. Eens in mijn wagen voerde ik de coördinaten in al had ik een eerdere stop die ik moest maken, niet veel verder van mijn woonst. Ik had toch niet alleen willen aankomen op het feest dus had ik de bloedmooie Rayne met me meegevraagd. De dame met de gouden ogen leek de perfecte partner te zijn om mee te nemen, gezien er wel meerdere Cats zouden zijn op het feest, maar zo ook prooien welke we liever in onze klauwen hielden. Eens ik dan ook aankwam bij haar woonst stapte ik mijn wagen uit en sloot deze, zodat ik op mijn gemak haar oprit kon opwandelen aan aanbelde bij haar woonst.







    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH