• Ik was de laatste

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 14:06 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind je echt een topper, (je kan zo bij geer en goor :p) Nee kidding, maar je bent zo aardig tegen iedereen, en je hebt zulke leuke initiatieven, en ik zie je altijd je best doen Quizlet levend te houden that's really awesome :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het tof dat je nog altijd het forum actief houdt. We zijn aan het uitsterven, maar ik heb het idee dat jij dat niet gauw laat gebeuren! Jij bent iemand waarvan mensen gauw weten wat ze aan je hebben en dat is awesome!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind je een hele aardige en gezellige meid! Daarnaast heb je ook nog eens goede humor! (:

    Mooie signature :)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind je sig mooi!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind je username en profielfoto prachtig!

    Ik vind het echt tof hoe creatief jij bent, wat voor kunstwerkjes je altijd weet te tekenen of maken met face paint... Wauw. Ik ben jaloers op die skills.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Je bent zo'n grappige meid, je bent echt het icoon voor de humor van Quizlet.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuke pf.


    •

    Mirte, username queen! Je bent een queen in alles en ik ben zo blij dat ik je goed heb leren kennen. I love you, baby.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh damn nice username weer, waar haal je ze elke keer vandaan? De lit-username-fabriek?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oke je foto maakte me even in de war. Tot ik me realiseerde dat je foto zo is, en er niets mis is met mijn zicht. :''D
    Maar je bent gewoon super awesome. Ben blij dat we tegenwoordig weer best vaak praten. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je hebt vet leuke honden. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - je bent een super leuke en lieve meid en ik kan niet wachten om je in december weer te zien. Samen ranten over van alles en nog wat of klagen om de meest miniscule dingen, ik kan het gewoon ontzettend goed met je vinden. + samen ugly foto's sturen, love it!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, ondanks dat we niet praten, lijk jij mij een erg aardig iemand! Verder ben je echt leuk actief op het forum, dus houden zo! ^^


    One Who Travels A Higher Path.