• Ik was de laatste

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 14:06 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    T gifje op je profiel is echt precious 😍


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben fan van je username. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind je username echt heel mooi!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    En jouw username blijft geweldig. :Y) Sowieso super herkenbaar.
    Maar even, ik vind je echt een heel gezellige en leuke user hier op Q en hoop ook zeker dat je het hier nog lang naar je zin gaat hebben. ^^

    Q zou niet meer hetzelfde zijn zonder jou Laura (: je bent super actief, aardig en een top collega om mee te werken (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jij komt ook altijd met die leuke initiatieven :) Zoals blackstory ^^ Echt tof.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik moest even zoeken wie je ook al weer was, maar ik weet het nu, haha. Typisch weer een usernaam die echt jou is -volgens mij- aangezien je altijd van die bizarre/leuke/aparte usernames hebt. ^^ En je sig past er goed bij!


    One Who Travels A Higher Path.

    Fiiliizzzzzz
    Wat kan ik nog meer over jou zeggen dan zonder in herhaling te vallen over dat je een geweldig persoon bent en ook geweldige vriendin! Ben super blij contact met je te hebben! ❤
    Die foto van jou en je broer is trouwens ook echt ontzettend leuk!😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je sig is erg mooi!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Je username is prachtig!

    Ik vind je nog steeds zo tof en sterk en dapper! Je bent gewoon jezelf en dat is echt heel leuk om te zien (incl. je enge selfies soms). :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matts — samen zijn we Mitty en I adore us. Ik ben zo blij om jouw als een van m'n beste vriendinnetjes te hebben.


    •

    DIBS OP MIRTE.

    Mitty for the win, he. Ik vind het heerlijk om met jou te fangirlen over Marissa Meyer en om je in december eindelijk te ontmoeten. Je bent gewoonweg een geweldig persoon, never forget that.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind het nog steeds zo'n mooi username. Ook jij hebt mooie usernames gekozen! <3


    One Who Travels A Higher Path.

    Jij bent echt zo superlief he Filiz <3


    A to the Z