• Hey.
    Je hebt bij een albums enzo altijd een plaatje/albumhoes. Dus eerst dacht ik dat dat alleen kon als artiest zijnde, maar toen zag ik het ook ineens bij een gewone afspeellijst. Dus hoe voeg je zo'n fabulous plaatje toe?
    En nu we toch bezig zijn, hoe stel je nou een profielfoto in?

    Ik heb spotify primium (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Playlist- & profielafbeeldingen kan je, zover ik weet, alleen via de desktop app toevoegen. Profielafbeeldingen pas je aan op je profiel pagina in de app zelf, en afspeellijsten door de afspeellijst te openen en op de playlistafbeelding te klikken.


    Ex astris, sciencia

    Stamets schreef:
    Playlist- & profielafbeeldingen kan je, zover ik weet, alleen via de desktop app toevoegen. Profielafbeeldingen pas je aan op je profiel pagina in de app zelf, en afspeellijsten door de afspeellijst te openen en op de playlistafbeelding te klikken.


    Dus dit kan alleen op de computer, maar niet op een telefoon en/of iPad?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Dus dit kan alleen op de computer, maar niet op een telefoon en/of iPad?

    iPad ben ik niet 100% zeker van, want die heb ik zelf niet, maar via de telefoon app in ieder geval niet.


    Ex astris, sciencia

    Voor zover ik weet, met ook Spotify premium, kan je die twee alleen instellen via de desktop app. Wat je wel kan doen is de bovenste 4 nummers in de volgorde zetten waarin je ze in de omslagfoto van je playlist wil. I mean it's something ¯\_(ツ)_/¯


    What’s tasty in Busan?

    Ik voeg meestal albumcovers toe in iTunes op mijn laptop.

    als je op je laptop bent klik je op de afspeellijst en dan met je muis op het plaatje die er staat en dan kun je hem wijzigen
    als je naar je profiel gaat kun je daaronder je foto wijzigen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan