• Nou ja, ik ben dus echt een grote ramp als het gaat om het lezen van pbs hier :') maar dan ook echt. (En praat me niet van GB want die vergeet ik altijd tot ik weer een pb tegenkom dat ik blijkbaar een bericht heb :') ) Dingen kunnen zo drie dagen ongelezen blijven (of worden binnen vijf minuten beantwoord) en mijn inbox overstroomd ook altijd ontzettend omdat ik het lezen van hoofdstukken en dergelijke altijd uitstel. En daardoor wel eens mis dat ik een pb heb wat geen hoofdstuk is (dus als je nog op een antwoord van me wacht: sorry, het is niks persoonlijks :'D)
    Op dit moment heb ik net een hoop dingen beantwoord/verwijderd enzo en ik heb nog steeds 10 pbs :') Whoops. Dus, ben ik de enige die daar zo'n ramp mee is? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Nul voor mij. :Y) Ik kan er niet tegen als er een rood dingetje staat. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En hoeveel gelezen maar onbeantwoorde pbs dan? :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb een hele tijd lang op 30 ongelezen gezeten :'D Laatst eindelijk mijn inbox weer opgeruimd en alle nieuwe hoofdstukjes gelezen haha. Vaak laat ik die staan tot ik er ''tijd voor heb'' which is never, dus dat blijft wel een tijd liggen. Rijen pagina's met enkel nieuwe hoofdstukken, heb er nu alweer op drie nieuwe oeps :W


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Levana schreef:
    Nul voor mij. :Y) Ik kan er niet tegen als er een rood dingetje staat. :')

    This haha

    Hahah momenteel heb ik 9 ongelezen maar dat komt omdat ik klaar ben met de film. Ik reageer eigenlijk meestal meteen maar dat weet jij wel;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niks. Zodra ik dat rooie ding zie moet ik het meteen openen, ook al kan ik niet meteen reageren of het hoofdstuk lezen. Daarom vergeet ik dat dan ook nog weleens :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pinguino schreef:
    Niks. Zodra ik dat rooie ding zie moet ik het meteen openen, ook al kan ik niet meteen reageren of het hoofdstuk lezen. Daarom vergeet ik dat dan ook nog weleens :'D

    Dit! Nu krijg ik ook niet zoveel PB's, dus misschien maakt dat overzicht houden ook makkelijker :')


    From these ashes, I will rise

    Pinguino schreef:
    Niks. Zodra ik dat rooie ding zie moet ik het meteen openen, ook al kan ik niet meteen reageren of het hoofdstuk lezen. Daarom vergeet ik dat dan ook nog weleens :'D


    Precies dit, inderdaad. Ook al kan ik niet direct iets terug sturen, ik moet het wel meteen gelezen hebben zodra ik de melding zie. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik kon er vroeger nooit tegen om ongelezen berichten te hebben, maar momenteel heb ik er 34 (A) het zijn wel allemaal van hoofdstukken die ik nog nt gelezen heb, andere berichten lees ik wel altijd gelijk.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik heb er 44, oooops. Het zijn wel bijna alleen maar ongelezen hoofdstukken, waarvan ik het lezen nogal uitstel, haha.


    Stenenlikker

    Ik heb er negen, nu. Maar meestal laat ik het oplopen tot 100 ofzo en dan verwijder ik ze en besluit ik of ik een story nog wil bijlezen of het voorlopig opgeef. Het zijn altijd hoofdstukmeldingen, andere PBs beantwoord ik altijd wel redelijk snel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Levana schreef:
    Nul voor mij. :Y) Ik kan er niet tegen als er een rood dingetje staat. :')


    Precies dit! (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Geen - ik kan ook niet zo goed tegen die melding dan anders blijft staan haha. Geldt ook voor mijn hotmail o.a.

    2 sinds net. Ik kom van de 15. Dus een verbetering tegenover gisteravond!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Pinguino schreef:
    Niks. Zodra ik dat rooie ding zie moet ik het meteen openen, ook al kan ik niet meteen reageren of het hoofdstuk lezen. Daarom vergeet ik dat dan ook nog weleens :'D

    Ik kan ook echt niet tegen zo'n constante melding


    There are poems inside of you that paper can't handle