• Nou ja, ik ben dus echt een grote ramp als het gaat om het lezen van pbs hier :') maar dan ook echt. (En praat me niet van GB want die vergeet ik altijd tot ik weer een pb tegenkom dat ik blijkbaar een bericht heb :') ) Dingen kunnen zo drie dagen ongelezen blijven (of worden binnen vijf minuten beantwoord) en mijn inbox overstroomd ook altijd ontzettend omdat ik het lezen van hoofdstukken en dergelijke altijd uitstel. En daardoor wel eens mis dat ik een pb heb wat geen hoofdstuk is (dus als je nog op een antwoord van me wacht: sorry, het is niks persoonlijks :'D)
    Op dit moment heb ik net een hoop dingen beantwoord/verwijderd enzo en ik heb nog steeds 10 pbs :') Whoops. Dus, ben ik de enige die daar zo'n ramp mee is? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hahahahahahahaha 61.
    Het zijn allemaal hoofdstukken die ik nog moet lezen, maar wie heeft daar nou tijd voor?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Nul, hehe. Wel grappig om zo duidelijk het verschil te zien tussen de uitstellers en de non-uitstellers.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Nul, hehe. Wel grappig om zo duidelijk het verschil te zien tussen de uitstellers en de non-uitstellers.


    Well thank you very much


    look at the stars, look how they shine for you;

    Nope. Ik probeer het zo overzichtelijk mogelijk te houden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Conan schreef:
    (...)

    Well thank you very much


    Haha, ik zeg niet dat de één daardoor slechter is dan de ander (; wie weet moet ik jullie levensstijl eens overnemen, en compleet gek worden van dat rode bolletje


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha, ik zeg niet dat de één daardoor slechter is dan de ander (; wie weet moet ik jullie levensstijl eens overnemen, en compleet gek worden van dat rode bolletje


    Hahahah nee I know. Je hebt in mijn case volledig gelijk. Ik ben een eindeloze uitsteller, maar what’s the fun in iets direct doen? Oh, well, dat is een excuus naar mezelf toe, want boy, wat zou mijn leven makkelijk zijn als ik dingen direct zou doen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    1389 :’D


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik laat expres om deze reden altijd alle vermeldingen van hoofdstukken in mijn gewone mail komen. En alleen reacties (op mijn eigen stories) en echt dringende pb's komen in mijn inbox hier. Dus eigenlijk is hij best wel opgeruimd altijd daardoor ˆˆ Het is net zoals een aantal al zeggen, ik kan niet tegen die melding die blijft staan boven (:

    (Nou heb ik in mijn gewone mail een kopje 'forums', wel die staat vaak wel overvol met ongelezen berichten (': )

    [ bericht aangepast op 27 sep 2018 - 13:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Precies 150.

    Ik had er altijd nul, omdat ik het echt irritant vond om ongelezen berichtjes te hebben en om dingen te missen.
    Maar... sinds quizlet het na de update niet meer doet op het gebied van stories lezen (lees: het kan wel maar het is zwaar kut), deed ik dat niet meer en toen kwam vakantie en afwezigheid en nu is mijn brievenbus zo volgestroomd dat ik denk “help, waar moet ik beginnen” en ik dus helemaal niets meer doe zegmaar :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    239 ongelezen... op het hoogtepunt waren het er meer dan 600


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het is altijd nul, want ik ben te nieuwschierig, dus dan maak ik het open om het te kunnen lezen, haha. Daarnaast ga ik er ook aan irriteren aan die rode 1 of bolletje, dus dan moet het weg. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik had er laatst zo'n 150 nog wat (ik had sinds maart niets meer bekeken), maar heb dat toen in een avondje wel gedaan en op het moment heb ik er 2!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Frodo schreef:
    Nul, hehe. Wel grappig om zo duidelijk het verschil te zien tussen de uitstellers en de non-uitstellers.

    Ja echt he! Echt zo'n verschil tussen de twee groepen :')

    Maim schreef:
    1389 :’D

    You are my spirit animal :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Maim schreef:
    1389 :’D


    lol enorm veel!

    mijn hoogste score was iets van 16 :'D

    0, want ik kan niet tegen dat rode bolletje dus dan klik ze maar open, maar soms heb ik geen tijd om te reageren en dan vergeet ik dat weer te doen :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"