• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 18:35 ]

    Armadillo schreef:
    (...)

    Ah, top! Mannelijk, vrouwelijk, wat heb je liever?


    Mannelijk! En Agustina zou het fantastisch vinden om een (tweeling?)broer te hebben!

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Mannelijk! En Agustina zou het fantastisch vinden om een (tweeling?)broer te hebben!


    Klinkt goed! Ik ben er nog niet helemaal over uit wat voor karakter ik hem geef, though.
    Ik woon op het moment trouwens niet in Nederland en hoop dat het tijdsverschil geen probleem is. (:

    [ bericht aangepast op 8 okt 2018 - 10:43 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Armadillo schreef:
    (...)

    Klinkt goed! Ik ben er nog niet helemaal over uit wat voor karakter ik hem geef, though.
    Ik woon op het moment trouwens niet in Nederland en hoop dat het tijdsverschil geen probleem is. (:


    Ik ben benieuwd!
    Nee hoor, ik zie niet in waarom dat een probleem zou moeten zijn.

    Iemand in voor een relatie met Raúl? (Ik zal over 8 uur pas weer reageren vanwege het tijdsverschil en zal na mijn werk kijken naar potentiele relaties)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb Joe


    Bowties were never Cooler

    Nola voor Raúl? Agustina en Nola zijn vriendinnen in ieder geval (: Ik denk dat ze wel met elkaar overweg kunnen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I got Romeo for him (:


    El Diablo.

    Ik heb Maeve eventueel ook nog voor hem. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als er nog een rol nodig is/wordt gezocht, wil ik er misschien ook wel nog een, maar het hoeft niet als dit niet gewenst is (:


    Bowties were never Cooler

    Bear is available :Y)


    Mhm?

    IrisWestAllen schreef:
    Als er nog een rol nodig is/wordt gezocht, wil ik er misschien ook wel nog een, maar het hoeft niet als dit niet gewenst is (:


    Een extra Pi Kappa Alpha lid zou heel erg fijn zijn

    I'm on it (:


    Bowties were never Cooler

    Sid is af als hij goed is, maar ik hoop dat jullie hem leuk vinden (:

    [ bericht aangepast op 8 okt 2018 - 22:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Joe – Ze zitten onder andere in hetzelfde huis en qua karakter zullen ze elkaar ook wel liggen.

    Nola – Ik denk dat Nola en Raúl elkaar wel liggen – een positieve relatie, hardloop buddies? Daarbij is Raúl vergevingsgezin, dus het kan een idee zijn dat hij haar bijvoorbeeld enkele keren opgehaald heft van het ziekenhuis toen het zo slecht ging met haar moeder en er verder geen probleem van maakte dat ze niet bij sociale activiteiten en dergelijke aanwezig was?

    Romeo – Misschien iets van een love/hate relationship? Ik denk dat ze elkaar wel zouden liggen, alleen dat er soms momenten zijn dat ze elkaar gewoon een dag moeten vermijden. Heb op dit moment geen tijd om hier een specifieke reden voor te bedenken, dus als je iets weet, let me know!

    Maeve – Raúl vind haar amuserend als flapuit en kan eigenlijk alleen maar grijnzen wanneer ze weer met een sarcastische opmerking of arrogante trekjes aan komt zetten. Daarbij zullen ze elkaar redelijk vaak zien, gezien ze een zeer goede vriendin is van zijn tweelingzus.

    Bear – Is het leuk als er een bepaalde negatieve relatie is tussen beiden? Dat er ooit iets is gebeurd, waardoor ze elkaar niet altijd even lekker liggen. En het feit dat hij Agustina z’n beste vriend is, maakt dat ook weer interessant.

    Kian – Oeh, ik weet niet of Kian al iets van een beste mattie heeft of iets dergelijks? Zeker op feesten denk ik dat beiden erg enthousiast zijn en met impulsieve/roekloze ideeen kunnen komen. Raúl vond het dan eigenlijk welt of dat hij een relatie had met zijn tweelingzus.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    RAÚL JAVIER GARCÍA RODRÍGUEZ


    — Best friend

    — Een wederzijdse/eenzijdige negatieve relatie?

    — Ex (negatief, positief of neutraal)

    — Iemand die hem begrijpt/kan lezen zonder dat hij zich emotioneel uitlaat

    — Fling/sexual attraction

    Twin sister (Agustina)

    — Childhood friend, still standing of verwaterd

    — Unexpected one night stand, awkward of juist helemaal niet

    [ bericht aangepast op 9 okt 2018 - 5:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'