• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 18:35 ]

    Maluma schreef:
    (...)

    Yesss, sorry die had ik verkeerd begrepen dan. Hij is wel het type dat meerdere mensen aandacht wil geven tho (Lots of hugs and stuff) :'D


    Geen probleem, vandaar ook dat ik het even vroeg. Voor Agustina is het precies hetzelfde, ze is zeker niet the one guy type of girl.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2018 - 22:05 ]

    @Maluma: qua familie en geschiedenis lijken Ro en No (lol ) best op elkaar, zie ik nu. :') I hope you don't mind. Colombiaanse ouder(s) ftw. Hehehe. Maar ehm, heb jij ideeën?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2018 - 22:22 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Levana schreef:
    @Maluma: qua familie en geschiedenis lijken Ro en No (lol ) best op elkaar, zie ik nu. :') I hope you don't mind. Colombiaanse ouder(s) ftw. Hehehe. Maar ehm, heb jij ideeën?


    Nu je het zegt haha :'D I don't mind
    Hmm.. Ik las iets over ex-vrienden? Ro is niet iemand die iemand zomaar zou laten vallen dus die heeft haar waarschijnlijk met open armen (letterlijk) weer ontvangen. Als jij dat ziet zitten? Iets extra kan ook wel op zich


    El Diablo.

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Dat snap ik (: maar het is meer dat Joe het wel zal zien dat hij meer als vervanging wordt gezien voor de 'echte captain' die heeft opgegeven, in dat scenario. Zelfs als hij wel is gekozen als goede kandidaat zal het in hem altijd blijven wringen, en zal hij vanaf dat punt Bear echt niet meer hetzelfde zien als ervoor, maar als opgever, zelfs al heeft Bear goede redenen.

    Ik denk dat het tussen de twee alfa mannetjes in 1 team sowieso niet makkelijk zal zijn en altijd zeker in het begin zal botsen (; Daarbij lijkt mij ook dat een uni team misschien niet zo happig is om iemand een captain te maken waarvan bekend is dat hij toch wel een heel grove overtreding heeft gemaakt uit woede/agressie. Een coach zal dat namelijk waarschijnlijk wel hebben nagevraagd bij de coach van zijn high school. Misschien dat het nu goed gaat, na een grote uitval/ruzie tussen de twee over dat Bear niet en soort 2e viool wil spelen, terwijl Joe het juist goed bedoelde omdat hij Bear waardeert voor zijn kwaliteiten. Joe zal het Captainschap nooit afstaan zonder dat het team dat wil, maar hij heeft Bear dan wel gevraagd omdat hij ook zijn kwaliteiten ziet als leider, zelfs als Bear daar in eerste instantie niets van ziet/of mogelijk er niets van wil weten.


    Wacht he, ik denk dat we allebei in dezelfde richting zitten, dus ik ga het even proberen samen te vatten om zeker te zijn. Dus dit is het (meest logische) idee:

    Bear was kandidaat als captain, maar gezien zijn overtreding in het verleden, was dat geen optie. Hierdoor lag het soms wat moeilijk tussen hem en andere dominante persoonlijkheden in het team, waaronder Joe. Die werd vorig jaar gekozen en wilde Bear als AC. Juist?


    Nu lijkt het me ergens wel een leuke dynamiek als Bear dat vorig jaar ook aannam (hij is niet wraakzuchtig ingesteld dus dat past wel) maar nu zich daaruit terug trekt omdat hij een bachelorproef moet doen en dat niet meer kan combineren met alles. Maar als je liever een andere relatie hebt, vind ik het prima als hij gewoon AC blijft (:


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Wacht he, ik denk dat we allebei in dezelfde richting zitten, dus ik ga het even proberen samen te vatten om zeker te zijn. Dus dit is het (meest logische) idee:

    Bear was kandidaat als captain, maar gezien zijn overtreding in het verleden, was dat geen optie. Hierdoor lag het soms wat moeilijk tussen hem en andere dominante persoonlijkheden in het team, waaronder Joe. Die werd vorig jaar gekozen en wilde Bear als AC. Juist?


    Nu lijkt het me ergens wel een leuke dynamiek als Bear dat vorig jaar ook aannam (hij is niet wraakzuchtig ingesteld dus dat past wel) maar nu zich daaruit terug trekt omdat hij een bachelorproef moet doen en dat niet meer kan combineren met alles. Maar als je liever een andere relatie hebt, vind ik het prima als hij gewoon AC blijft (:


    Precies! Even om het nu voor mezelf duidelijk te maken: bedoel je hiermee het AC-schap of iets anders? We zitten denk ik inderdaad wel in dezelfde richting te denken, dus dat is al heel fijn, maar dit uitwerken is wel goed om nu te doen, dat er straks geen verwarring meer is. Sorry als ik daarom misschien pietluttig lijk op details, maar dat scheelt later hopelijk discussies en verwarring die het rpgen zelf minder leuk maken (:


    Bowties were never Cooler

    Elentiya schreef:
    Mine.

    Maeve staat open voor relaties, voor wie wil. (:


    Levana schreef:
    Nola is af. Feest!

    Voor haar zoek ik in ieder geval denk ik: ex-vrienden (die ze in de tijd met haar moeder heeft genegeerd (niks persoonlijks)) en geen idee verder. Yay. :'D


    Ik heb Joe voor whoever is interested (:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2018 - 22:38 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Precies! Even om het nu voor mezelf duidelijk te maken: bedoel je hiermee het AC-schap of iets anders? We zitten denk ik inderdaad wel in dezelfde richting te denken, dus dat is al heel fijn, maar dit uitwerken is wel goed om nu te doen, dat er straks geen verwarring meer is. Sorry als ik daarom misschien pietluttig lijk op details, maar dat scheelt later hopelijk discussies en verwarring die het rpgen zelf minder leuk maken (:


    Jep ^^ hij is dus wel nog onderdeel van het team (als center), maar niet meer dan dat.

    En geen probleem hoor, ik wil zelf zeker ook niet moeilijk doen. Ik ben juist blij dat het zo goed gaat ^^


    Mhm?

    Ik vind het helemaal prima als jij dat ook vind (:
    Ik ben blij dat we zo kunnen overleggen en we hopelijk tot iets kunnen komen waar we allebei achter kunnen staan.

    Dus ze zijn nu wel gewoon goede vrienden, maar ze hebben zeker met het captain-schap wat struggles gehad?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Ik vind het helemaal prima als jij dat ook vind (:
    Ik ben blij dat we zo kunnen overleggen en we hopelijk tot iets kunnen komen waar we allebei achter kunnen staan.

    Dus ze zijn nu wel gewoon goede vrienden, maar ze hebben zeker met het captain-schap wat struggles gehad?


    Ja, is goed (: Neemt Joe Bear het niet kwalijk dat die geen AC meer is?


    Mhm?

    Maluma schreef:
    (...)

    Nu je het zegt haha :'D I don't mind
    Hmm.. Ik las iets over ex-vrienden? Ro is niet iemand die iemand zomaar zou laten vallen dus die heeft haar waarschijnlijk met open armen (letterlijk) weer ontvangen. Als jij dat ziet zitten? Iets extra kan ook wel op zich

    Ex-vrienden en dat ze dan weer contact hebben is goed! Nola can be a hot mess. :') Misschien dat ze gewoon heel goede of beste vrienden zijn? Af en toe ranten in het Spaans en zo. :Y)

    Ik kijk morgen naar de andere chars! (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Levana schreef:
    (...)
    Ex-vrienden en dat ze dan weer contact hebben is goed! Nola can be a hot mess. :') Misschien dat ze gewoon heel goede of beste vrienden zijn? Af en toe ranten in het Spaans en zo. :Y)

    Ik kijk morgen naar de andere chars! (:


    Good friends who gossip/rant in Spanish? Love it :Y)


    El Diablo.

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Ja, is goed (: Neemt Joe Bear het niet kwalijk dat die geen AC meer is?


    Zolang hij even goed en even toegewijd blijft spelen en hem op voorhand heeft verteld waarom, waarschijnlijk niet heel erg. Zeker omdat hij op dat punt dan ook weet hoe zwaar leiderschap soms kan zijn


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Zolang hij even goed en even toegewijd blijft spelen en hem op voorhand heeft verteld waarom, waarschijnlijk niet heel erg. Zeker omdat hij op dat punt dan ook weet hoe zwaar leiderschap soms kan zijn


    Ok, prima ^^


    Mhm?

    Maluma schreef:
    (...)

    Good friends who gossip/rant in Spanish? Love it :Y)

    Yes. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.