• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 18:35 ]

    Florentin zijn innerlijk staat, dus als iemand een relatie met hem wil; shoot c:
    Ik zoek alles nog c;


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    Florentin zijn innerlijk staat, dus als iemand een relatie met hem wil; shoot c:
    Ik zoek alles nog c;


    Ik heb Agustina?

    Ik heb Maeve ook nog voor wie wil. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Ik heb Agustina?


    Had je toevallig al ideeën?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Zal ik zo een lijstje maken met voorstellen voor Joe? Is dat makkelijk?


    Bowties were never Cooler

    Ricciardo schreef:
    Florentin zijn innerlijk staat, dus als iemand een relatie met hem wil; shoot c:
    Ik zoek alles nog c;


    I got Romeo for him? :Y)


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    I got Romeo for him? :Y)


    Had je toevallig al ideeën? c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Relatie Voorstellen Joe

    • Bear • Bear en Joe zijn teammaten uit het ijshockeyteam. Het zijn dus frat broers van wie wordt verwacht dat ze elkaar nog beter kennen dan enkel in het huis. Dit ging altijd heel goed, tot Joe werd gekozen tot captain van het team. Hij vroeg Bear als alternate captain, maar dit zorgde alleen voor meer wrijving tussen de twee haantjes. Bear vond het lastig dat hij niet gekozen was, zelfs al was er een goede reden waarom hij niet voor de positie in aanmerking was gekomen. Hun vriendschap heeft in deze tijd flinke klappen gehad en was echt niet op een goede plek. Op een dag barstte de bom en eindigden de twee in een slaande ruzie, letterlijk, over Bear die niet op de 2e plek wilde staan, terwijl Joe hem had aangedragen omdat hij wist dat het team in goede handen zou zijn bij Bear als hij geblesseerd zou raken. Alles is zo uiteindelijk uitgesproken, en konden de twee hun vriendschap weer opbouwen. Inmiddels is hun vriendschap sterker dan ooit te voren, al kunnen de twee na een wedstrijd toch nog best in de kleedkamer of terug thuis in een discussie terecht komen over de keuzes die op het ijs zijn gemaakt. Dit jaar heeft Bear besloten geen alternate captain meer te zijn, omdat zijn verantwoordelijkheden hem anders te veel zouden worden. Vroeger zou Joe hem hebben gezien als een opgever, maar hij weet inmiddels ook hoe zwaar het is om in een leiderschapspositie te staan, waardoor hij zijn keuze nu meer kan begrijpen en respecteren.Hij vind het wel fijn dat hij nog altijd op het ijs op zijn frat broer kan rekenen.
    • Florentin • Florentin en Joe zijn best heel close. Ze gaan graag samen op vakantie om nieuwe vreemde verre oorden te ontdekken. Ook is Florentin een van de weinigen die Joe niet voor gek verklaard dat hij later in oorlogsgebieden wil gaan werken. Uit gewoonte vervallen de twee nog wel eens in het Frans, vooral als Florentin ongemerkt midden in een zin overgaat in het Frans en Joe daar maar gewoon in meegaat, want waarom niet? Het enige met de twee is wel, dat je ze beter niet te lang met z'n tweeën kan laten, gezien geen van beide een goede inschatting kan maken van de risico's die aan een idee hangen. Dat betekent ook wel dat ze altijd terugkomen met de meest bizarre verhalen.
    • Romeo • Romeo en Joe mogen elkaar zeker en op feestjes zijn ze een soort jut en jul. Ze vullen elkaar goed aan. Romeo richt zich liever op de drank, waar Joe liever gaat voor de drugs. Ze hebben andere manieren om een feestje nog leuker te maken, maar samen hebben ze het altijd enorm gezellig. Ze zijn goede vrienden en ook buiten de feestjes om kunnen ze het goed met elkaar vinden. Ook als Joe weer eens heeft besloten om bijvoorbeeld een nieuw schuurtje te bouwen in de tuin, of een schommel in de hal op te hangen is Romeo altijd wel in om op de vroege ochtend zijn handjes uit de mouwen te steken.

    • Agustina • Agustina en Joe zijn hele goede vrienden. Samen feesten is altijd leuk, waardoor Joe haar ook al vaker dan eens heeft meegenomen als date naar een exclusief feest. De twee delen ook enkele vakken die overlappen tussen haar major en zijn minor, maar de tijd die ze samen spenderen is toch vooral buiten de les. Naast feesten lopen Agustina en Joe ook nog wel eens samen hard, zwemmen ze soms samen, en komt ze hem vaak aanmoedigen bij belangrijke wedstrijden, als ze dan zelf niet moet cheerleaden bij een football wedstrijd.
    • Maeve • Joe heeft niet perse iets tegen Maeve, en op een feestje gaat hij haar ook echt niet uit de weg, maar ze is ook niet zijn meest favoriete persoon om mee om te gaan. Hij vind haar knap, dat zeker, maar het feit dat ze soms er zomaar iets uitflapt, schiet hem toch wel eens in het verkeerde keelgat, wat kan resulteren in een ruzie als Maeve ook niet in de allerbeste stemming is, wat gelukkig meestal niet het geval is.
    • Nola • Voor Nola plots verdween waren Joe en Nola vrij close. Ze zwommen minimaal 3x per week samen en zelfs in haar eerste jaar zorgde hij ervoor dat ze vaak bij de feestjes van de elite huizen was. Alles veranderde toen ze plots van de aardbodem verdween en complete radiostilte gaf. Ze was dat jaar net lid geworden van Kappa Alpha Theta en niemand snapte er iets van, Joe meegerekend, maar eigenlijk niemand had antwoorden. Joe is verder gegaan met zijn leven, zoals je doet, maar heeft toch zeker een half jaar wel vragen gehouden. Hier heeft hij zich overheen gezet, maar nu ze terug is, zijn ze weer terug. Hij weet niet zo goed wat hij met haar aan moet. Hij ziet haar week verschillende malen per week in het zwembad, maar niet meer op zo'n regelmatig schema als voorheen. Hij wil haar confronteren, maar zelfs van een afstand merkt hij dat ze erg is verandert, en in zijn ogen is dat zeker geen goed iets. Hij houd haar voor nu nog op afstand, zolang hij uitzoekt hoe hij dit gaat aanpakken. Joe vind het heel jammer dat het zo is gelopen, maar hij weet niet of ze ooit nog zo close meer gaan zijn nu ze zo is verandert.


    Het zijn voorstellen. Als je het niets vind/iets beters weet/iets wil toevoegen of veranderen, roep alsjeblieft!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 17:47 ]


    Bowties were never Cooler

    Ricciardo schreef:
    (...)

    Had je toevallig al ideeën? c:


    Niet direct, jij? We kunnen altijd even brainstormen ^^


    El Diablo.

    Ik heb Bear deftig gepost (:
    Ik zoek eventueel volgende relaties, al mogen andere ideeën altijd!

    - Een soort van ex (iemand waar hij wat langer rond is blijven hangen, maar waarvoor van zijn kant nooit gevoelens zijn geweest)
    - Een beste vriend/-in (iemand waar Bear het eerst naar op zoek zal gaan)
    - Iemand die hij op één of andere manier zwaar heeft gekwetst
    - Iemand die hem helpt met zijn studies (papers nalezen etc.)
    ...


    Mhm?

    Iemand die verstand heeft van studie jaren en leeftijden?
    ik ben bezig met m'n rol, een meid van 21 die phygologie studeert maar in welk jaar zit ze dan?
    En Bachelor of Master? Hoe zit dat?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Remiinds schreef:
    Iemand die verstand heeft van studie jaren en leeftijden?
    ik ben bezig met m'n rol, een meid van 21 die phygologie studeert maar in welk jaar zit ze dan?
    En Bachelor of Master? Hoe zit dat?


    Meestal begin je met studeren met 18 of 19. Een bachelor duurt meestal 3 jaar, dus met 21 zit je meestal in je laatste ba jaar of 1e ma, als je alles in 1x haalt, wat lang niet altijd gebeurt.


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Meestal begin je met studeren met 18 of 19. Een bachelor duurt meestal 3 jaar, dus met 21 zit je meestal in je laatste ba jaar of 1e ma, als je alles in 1x haalt, wat lang niet altijd gebeurt.


    Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die pas later beginnen met studeren (ik deed bijvoorbeeld eerst MBO voor ik ben gaan studeren) dus het maakt niet héél veel uit en je kan vooral het jaar kiezen dat je zelf fijn vind

    Luftmensch schreef:
    Ik heb Bear deftig gepost (:
    Ik zoek eventueel volgende relaties, al mogen andere ideeën altijd!

    - Een soort van ex (iemand waar hij wat langer rond is blijven hangen, maar waarvoor van zijn kant nooit gevoelens zijn geweest)
    - Een beste vriend/-in (iemand waar Bear het eerst naar op zoek zal gaan)
    - Iemand die hij op één of andere manier zwaar heeft gekwetst
    - Iemand die hem helpt met zijn studies (papers nalezen etc.)
    ...


    Ik vind dit wel iets voor de relatie tussen Bear en Agustina als je dat leuk vindt?

    Luftmensch schreef:
    Ik heb Bear deftig gepost (:
    Ik zoek eventueel volgende relaties, al mogen andere ideeën altijd!

    - Een soort van ex (iemand waar hij wat langer rond is blijven hangen, maar waarvoor van zijn kant nooit gevoelens zijn geweest)
    - Een beste vriend/-in (iemand waar Bear het eerst naar op zoek zal gaan)
    - Iemand die hij op één of andere manier zwaar heeft gekwetst
    - Iemand die hem helpt met zijn studies (papers nalezen etc.)
    ...


    Ik heb Maeve eventueel ook nog, als je wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'