• Omdat ik met mijn post het vorige topic sloot:

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het was alsof hij de hebberige handen van rijkdom, van degenen die hem wilden gebruiken, van verwachting en verantwoordelijkheid, over zich heen voelde glijden zodra hij een stap binnen de tent zette.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Alles was de meester hem vertelde, was hij gauw al vergeten als hij het niet nog ergens nalas.


    Stenenlikker

    Hij wil er alles aan doen om haar leven te redden.

    Dit gebeurde al vanaf de 7e eeuw en de munten van de vroeg-Merovingisch muntenmaker Madelinus zijn in een groot deel van Europa teruggevonden, van Frankrijk en Noord-Italië tot zelfs in Rusland.

    Essay schrijven helaas ipv fictie ):


    Stenenlikker

    In future work, these genes must be used to discover human homologues and molecular pathways that lead to human MNDs.

    Hij zou iedereen opofferen om Hephaistion terug te krijgen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Misschien dat hij met Johann kon afspreken en dat hij zo bij hun encyclopedie kon komen.


    Stenenlikker

    “Ik ben Alexander,” kondigde hij aan, “en jij, Hephaistion, bent vandaag mijn redding.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ewan showed his biggest smile before he shared another kiss with his boyfriend. "Let's go home, then."


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dan schreeuw ik totdat mijn stem het dreigt te begeven.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hij had moeten kiezen als hij niet in het onbetekenende niets wilde zweven.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Iemand tegenover wie hij verplichtingen had die hij met heel zijn houding, maar niet met heel zijn hart volgde.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Dat zou hem zwak maken en zwakte betekende dood in een oorlog.


    Stenenlikker

    Perry knikte. "Het wordt nooit eenvoudiger."


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ‘Ik zal mijn uiterste best doen, Führer.’ Matthias gloeide van trots.


    Stenenlikker