• Omdat ik met mijn post het vorige topic sloot:

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Kriegler draaide zich om en trok een wenkbrauw op toen hij Matthias hoorde grinniken.


    Stenenlikker

    Hoewel het in het licht van de volle maan niet moeilijk was om zijn weg te zien, leek het wel alsof hij door en andere wereld liep.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hij had een coup te plannen.


    Stenenlikker

    It was, however, not the only sense modified by… well, them.

    'De Führer is dood!' riep hij uit en hij greep Matthias' handen vast.


    Stenenlikker

    “We’ll figure something out,” she whispered. “You’re not alone in this.”


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Matthias duwde zijn gevangene verder richting de binnenplaats en volgde hem, Alexis alleen achterlatend in de met lijken gevulde gang.


    Stenenlikker

    The world lost its color, and in a melancholic turn of events, I felt my hard attained freedom slip through my fingers.


    Credendo Vides

    “Aziraphale,” zei hij, stem dik van de tranen. “Het spijt me.”


    Guardian of the Eastern Gate

    "And what do you desire? Oh great one." Mockingly, I stepped past him into the kitchen.


    Credendo Vides

    Bedankt voor het volgen!

    Minder!!


    Let's drink Jasmin tea!

    A bit pretentious, if you asked her.


    Guardian of the Eastern Gate

    Ze hield van hem. En die gedachte maakte haar meer bang dan ze durfde toe te geven.


    Something in you, lit up heaven in me.

    “Tony, babe, did you just wake up?” a female voice asked at the other end of the line and Crowley visible shrank by the use of ‘Tony’. “Isn’t it past midday in France?”


    Guardian of the Eastern Gate