• Omdat ik met mijn post het vorige topic sloot:

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Tussen hen in hingen woorden die Ydrá verzweeg en waar Durégo niet naar durfde te vragen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Carrie closed her eyes for a second, before she turned around and walked out of his office. It hurt her like a sucker punch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hij wist zeker dat dit bij Alois' vader terecht was gekomen, anders had deze daar nu geen opmerking over gemaakt.


    Stenenlikker

    Nu zijn familie weg was, kon hij echter eindelijk ademhalen zonder dat hij bang was zijn woede ieder moment in hun gezicht te schreeuwen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Matthias moest blozen om de onverwachte peptalk.


    Stenenlikker

    I turned to her and I saw her looking at me with curious eyes. “Talia Hale,” I said.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ondanks het zogenaamde leedvermaak, zou hij er veel voor geven om nu in Farégo’s schoenen te staan.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Op naar een nieuwe wending in zijn leven, één waar Matthias zowel opgewonden als bang over was.


    Stenenlikker

    ’Sirius is niet zo slecht als je denkt,’ zei Euphemia zacht.


    all because i liked a girl

    Bij Brent had hij zijn zwaktes mogen toegeven, maar hier moest hij weer sterk voor iedereen zijn.


    Stenenlikker

    “Then what is he waiting for? What does he want me to do?”


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    De frustratie over zijn eigen gebrek aan tegenspraak, smoorde ook de rest van zijn stem.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Maar we zijn de magische stad, daar is net alles net wat mooier dan hierbuiten.'


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Berlijn was ver, erg ver vanaf hier.


    Stenenlikker

    Met blote voeten op de aarde, reis ik nu weer naar huis.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.