• Omdat ik met mijn post het vorige topic sloot:

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "I'll kill any living thing that gets in my way."


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    “Would this be a bad time to ask about my marks?”


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    He could really care less about some obscure writer from the eighteenth century, who apparently had a giant stick up his ass from what he overheard.


    Guardian of the Eastern Gate

    De man die de telefoon had opgenomen keek angstig naar hem en Matthias haalde zijn vinger langs zijn keel in de hoop duidelijk te maken dat de man zou sterven als hij de waarheid sprak.


    Stenenlikker

    'Heeft een van jullie Louise gezien of gesproken voordat jullie deze kant opgingen?' zei Evelyn zacht.


    all because i liked a girl

    “I do,” Crowley started walking backwards and bumped into the bed while Aziraphale got up from the ground. “I’m sorry. It’s complicated. Not your fault, totally not your fault.”


    Guardian of the Eastern Gate

    Oneens!!


    Let's drink Jasmin tea!

    “Don’t you have a time machine?” Crowley drawled with a grin.


    Guardian of the Eastern Gate

    “Ready?” Deaton asked and the three of us started pushing the person in front of us downwards, pushing them underwater until they weren’t breathing.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Alsof ze elkaar begrepen en dat hen allebei een stuk minder alleen maakte op deze wereld.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

          "Goh, van wie zouden die dromen nu toch komen? Ik merk hier een onuitgesproken verlangen..." Jester draaide zich naar Yrla toe. "Maar Yrla, je weet toch dat niemand aan jou kan tippen?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    "Oké, mijn beurt toch?" vroeg hij terwijl hij nog een keer goed over zijn T-shirt wreef met zijn handen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Als hij van Refrodors plotselinge snauw schrok, wist de Vaun dat bijzonder goed te verbergen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Al burst out laughing, and Carrie smiled.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ze wilde eerst het fijne van het verhaal weten, voor ze tegen iets ja zei.


    It's never gonna happen, Guys.