• Omdat ik met mijn post het vorige topic sloot:

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘Wodka,’ antwoordde Kriegler met een grote grijns op zijn gezicht.


    Stenenlikker

    “Zal ik maar gaan, dan?” vroeg hij luid toen zijn vader deed alsof hij zich niet meer bewust was van zijn aanwezigheid.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘Een Vlaming daar, hij was er voor me toen ik het zwaar had. Hij heeft me geholpen de wereld te leren snappen.’


    Stenenlikker

    Het zou gepast zijn, vond Durégo, als Íliams onbreekbare glimlach nu eens even niet op zijn gezicht zou stralen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Carrie didn't know what to say, so she kept quiet, with her left hand she grabbed his right and she leaned her head backwards, it didn't take her long to fall asleep.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hoewel rood normaal een warme kleur was, had ze nog nooit zulke kille ogen als de zijne gezien.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “Sex, my sweet summer child,” I said and I heard Sam snicker. “Oh,” was all he said and I saw his face turn red.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dit voelde erg fijn. Ook al voelde ik me nog altijd behoorlijk schuldig...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Misschien was het zelfs precies wat Durégo deed toen hij een paar weken geleden Dremséa verliet.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “Ik heb alleen maar het beste met je voor, dat snap je toch wel?” Ik sloeg toen mijn boek met een harde klap dicht


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Aarzelend duwde hij tegen het hout.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    I had a clear view of his metal arm, but most importantly, his abs.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Evan remembered the last time they had battled the Vietcong together. Bone-tired, famished and some severely wounded, they and their team members had barely managed to escape from the VC, who had been chasing them for days.

    'Als je nog bozer naar je eten gaat kijken, wordt het nog bang voor je,' zei mijn kleine broertje tegen me.


    Chayenne Zanthé

    Their hands touched accidentally when they were reaching for the popcorn at the same time, which made Richard's heart flutter.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."