• Omdat ik met mijn post het vorige topic sloot:

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “Obviously,” I said and squished our faced together. “She’s my best friend.”


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Steve’s shoulders drop and the lines in his face soften.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Er bleef een afstand, maar Louise had gehoopt dat dat verleden tijd was.


    all because i liked a girl

    The last thing she feels before she passes out are two cold hands on her back, catching her as she falls, falls, falls.

    Echt strot irritant -.-

    ‘Een koningin staat haar kroon niet zomaar af, Jackson.’


    all because i liked a girl

    Zijn tegenstander had blijkbaar geen argumenten meer, want hij brulde: “Bemoei je met je eigen zaken, man.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het dorpshoofd herinnerde ons dat we niet zijn dood treurden, maar zijn leven vieren.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    ‘Jou had ik hier niet verwacht…’


    Every villain is a hero in his own mind.

    “Gabriel is gonna have a field day with this one,” his sister remarked, before kneeling down towards Adam and greeting the young boy.


    Guardian of the Eastern Gate

    Hij gaf een knikje als begroeting, maar deed verder zijn best om hem zo hard mogelijk te negeren en gewoon voorbij te lopen.


    Stenenlikker

    De meisjes waren stuk voor stuk smoorverliefd op hem en Jamie vond het geweldig.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    “Right, because I never tried to kiss my best friend and asked him to run away together,” he growled, pushing his body against the other.


    Guardian of the Eastern Gate

    Feeling brave, a bit stupid maybe, he started to take his turns tighter and tighter, Ellune jeering every time they almost touched the ground.


    I’ll toss my words like stones into the world, hoping to see the ripples I’ll create

    Bits of charcoal grinded beneath her feet as she advanced deeper into the building, soon to be swallowed by the blackness of the night.