• That time of the year? Dafuq?
    Ik heb het natuurlijk over de periode voor Kerst. Bij mij beginnen zo rond november de Kerstkriebels al (het lijkt btw wel of het elk jaar vroeger begint, haha). En daar horen natuurlijk Kerstnummers bij!

    Daarom heb ik een Spotify-playlist aangemaakt met mijn favoriete Kerstnummers: https://open.spotify.com/user/heu4j5faebcnqc9c4jslz80c1/playlist/2xUXC7xteEG1pfCs7WBBoS?si=tA8-CH8pTBOXoxVHNj9QTA
    Ik heb alleen het idee dat er nog een aantal heel bekende nummers ontbreken... Hebben jullie misschien nog suggesties?

    Ik ben eigenlijk op zoek naar een Kerstnummer dat op Skyradio gedraaid wordt. Het is instrumentaal en volgens mij komen er dierengeluiden ofzo in voor. Weet iemand de titel hiervan?

    Zijn er hier meer mensen die de Kerstkoorts al te pakken hebben?

    En oh, mocht je me willen volgen op Spotify, go your gang...

    Vorig jaar had ik op 14 oktober al de twee eerste kerstspullen gekocht. Dit jaar gaat het verrassend langzaam eigenlijk. We're still going strong in this household lmao
    Maar ik ben ook nog in de halloween en herfstmodus dus eh ja

    anyway i love christmas toooo im so excited!


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Vorig jaar had ik op 14 oktober al de twee eerste kerstspullen gekocht. Dit jaar gaat het verrassend langzaam eigenlijk. We're still going strong in this household lmao
    Maar ik ben ook nog in de halloween en herfstmodus dus eh ja

    anyway i love christmas toooo im so excited!


    Oeh, nice! (:

    Mijn zus is altijd in een kerstsfeer tot grote frustratie van mij 😂 Sorry mate, maar hier kan ik je niet bij helpen, hehe. Zal mijn zus nog wel even vragen voor je. Die heeft hier meer expertise in, rofl. 🤓


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    https://youtu.be/PcDVH8DiBnM

    Ik moest hier aan denken, maar dit is niet helemaal instrumentaal :x

    [ bericht aangepast op 22 okt 2018 - 10:15 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je mist het kerstlied van Ariana Grande!
    Santa tell me

    Die vond ik altijd leuk ^^
    En dat van sky weet ik niet (':

    [ bericht aangepast op 22 okt 2018 - 12:47 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    @Caffeine: Haha, sure. Ik mag je zus wel. (;
    @Thirteenth: OMFG JA DAT IS HET! THANKS! Ik dacht dat het instrumentaal was, maar dat is dus niet haha. :')
    @LeFou: Oh, thanks! Ik ga eens kijken! (:

    Ik ben vandaag bij de kerst groenrijk geweest en nu al dingen aan het bedenken voor Vlogmas, mocht ik nog mee willen doen. Hier twijfel ik nog een beetje over.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Een klasgenoot van me heeft dit ook best erg, en daarom zitten wij er nu ook mee te klieren, lerstmuziek opzetten enzo.

    Ergens eind september/begin oktober een kerstnummer aangevraagd op de radio en ze draaiden het nog ook :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    FRIDERICUS schreef:
    @Caffeine: Haha, sure. Ik mag je zus wel. (;

    Hehe, dat zeg je nu. Je kent haar niet zo goed 😂
    But I'll keep you updated. Heb het net gevraagd voor je en ze geeft zo antwoord als ze klaar is met d'r dingen, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, ben ik dan! Op verzoek zal ik zo m'n kerstliedjes playlist tevoorschijn halen, maar eerst: MT.
    Want op mobiel is dat verdomd klote zoeken, 'scuse me language.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De kerstversiering hangt bij ons al in de stad :') En ze hebben bij de winkel Sinterklaas overgeslagen, ik voel alleen nog alsof het te vroeg is voor de kerstboom 😂


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    ^ Het kan nooit te vroeg zijn voor een kerstboom!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yess, thanks guys!

    All right. Heb even gekeken, maar je hebt al best wat dus niet allemaal opgeschreven. Here they are:

    The Sonics - Santa Claus
    Leona Lewis - One More Sleep
    The Ramones - Merry Christmas (I Don't Want To Fight Tonight)
    Wizzard - I Wish It Could Be Christmas Everyday
    The Veronicas - Grown Up Christmas List
    Kelly Clarkson - Underneath the Tree
    The Weather Girls - Dear Santa (Bring Me a Man This Christmas)
    Louis Armstrong - 'Zat You, Santa Claus?

    The Ronettes - Sleigh Ride
    Destiny's Child - 8 Days Of Christmas
    James Brown - Santa Claus Go Straight To The Ghetto
    Elvis Presley - Blue Christmas
    RUN-DMC - Christmas In Hollis
    Jackson 5 - Santa Claus Is Comin' To Town
    Dean Martin - Baby It's Cold Outside
    Ike and Tina Turner - Merry Christmas Baby

    And, this one. Sowieso heeft Michael Bublé genoeg Kerstmuziek om je de komende paar maanden wel zoet te houden. Here, and here, and don't forget this one.
    Ik had nog ergens een grappige, alleen ik weet niet meer hoe die heet damnit. In any case, hier kan je vast wel wat mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    VANMIDDAG. Ik was koekjes aan het bakken, heb een relax-thuis-outfit aan en het waaide/regende buiten en toen dacht ik; fudge it, ik zet gewoon muziek op van home alone want dat is gewoon de mood.
    No regrets.