• Lekker wanhopig maar dat ben ik ook.

    Ik ben opzoek naar iemand die de troonreden/miljoenennota heeft gelezen en mij kort en bondig kan vertellen wat er voor belangrijke punten in staan.
    Ik moet voor school een nieuwsartikel schrijven (moest eigenlijk al een paar weken gelden maar daar had ik uitstel voor) over een onderwerp dat met prinsjesdag besproken is. Het onderwerp moet ook gelokaliseerd worden.

    Alsjeblieft mensen, ik ben zo wanhopig momenteel want het moet morgen ingeleverd worden en ik snap er echt niks van en ik ben gewoon heel dom


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Ik kan je helaas niet helpen, maar zijn er niet online samenvattingen te vinden?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik kan je helaas niet helpen, maar zijn er niet online samenvattingen te vinden?


    Jawel, alleen daar kom ik ook niet heel verder mee.


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    ugh nee sorry, ik heb hier helaas geen verstand van. :(


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Zo, holy shit, als je dit dit soms bedoeld... dat is dan héél wat te lezen in een avond / nacht. Dang, ik wou dat ik je kon helpen -- enkel ben ik er niet echt thuis in en heb ik er niks over gelezen. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het niet gezien of gelezen, sorry. Ik hoop dat het lukt in ieder geval. Succes nog ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.