• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    Ik kijk echt uit naar de Spyro remake, maar ik haat Activision zo erg??


    Caution first, always.

    Ik vind dit veel te leuk. Binnen drie uur bijna 50 reacties whaaaaaat
    Zo heb ik echt veel zin in mijn scriptie, serieus


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit was zoooo awkward. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wolla het zijn er 57

    Dat wordt leuk analyseren allemaal straks :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Heel misschien een opleiding gevonden die ik oprecht leuk vindt. Hopelijk als ik later bel, dat ze mijn vragen kunnen beantwoorden en dat het allemaal goed zit. *duimen* ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik had nooit gedacht dit te zeggen, maar: ik mis de voorverwarmde wc-brillen


    From these ashes, I will rise

    I feel bad again, ugh.


    •

    Bijna 100. Feest. Ghehe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wel grappig dat ik aangeef dat ik het weekend alleen wil zijn en je vervolgens nu nog langs wil komen. No just no. Je wil gewoon alleen komen chillen omdat je high bent. Ik heb een hot date met mn bed en mn boek and you're not going to be a part of that mkay?


    The truth is out there.

    8 euro aan washi tape besteld op aliexpress
    what has my life become


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wat een hel was dat.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Fuck-ing wannabe fans. Alleen meelopen met de stream. Uch, I fucking hate that. Nog even en het zijn klote sasaeng fans. Het ergste vind ik nog dat ze er helemaal niks van kennen en alleen de "beroemdste" en "bekendste" eruit kiezen. Nee, je bent helemaal geen fan ervan. 😑

    [ bericht aangepast op 11 nov 2018 - 11:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Whoops. Gedubbeld.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2018 - 10:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nul zin om te schrijven :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oké — tijd om m'n leven weer een beetje op de rit te krijgen op z'n zondags: series bijkijken.


    •