• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    Grief is funny that way — one moment you're sad about your dead cat and then suddenly you're mourning every fucking loss you've suffered.

    // Nog 1 powerpoint slide Megs, then you can go cry in peace. <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I'm so upset with myself and I... I don't know what to even do about it...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Morgen dus ook op gesprek en nu begin ik dus wel zenuwachtig te worden. Gelukkig ben ik al eerder in het gebouw geweest, maar nu is het anders want dit is echt een sollicitatiegesprek/opdrachten uitvoeren om te zien of ik wel geschikt ben voor de functie. Nu maar hopen dat mijn testuitslagen goed genoeg zijn, van de testen die ik vandaag heb gemaakt.

    Zou ook nog gebeld worden omdat ik vorige week op gesprek ben geweest en misschien mag ik nog ergens anders op gesprek komen deze week. Heb alleen de test van hen nog niet binnen, hopelijk is er niks fout gegaan. Morgen even bellen.


    Physics is awesome

    Did I just seriously call out his name after having a nightmare? Fuck.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    En dit is belangrijk, omdat...? Probeer eerst maar eens de common knowledge te leren waarvan je de andere partij ook erbij leert te betrekken als je een afspraak probeert in te plannen met ons. Good fucking luck ermee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uuugh, loopt mijn afspraak bij de huisarts een kwartier uit... Toen ik aan de beurt zou moeten zijn, was opeens iemand anders eerst.


    Stenenlikker

    Sony, laat me alsjeblieft mijn PSN-naam veranderen. :')


    Caution first, always.

    Zo leuk dat klasgenoten me zo gaan beoordelen met evaluatieformulieren... alsof ik niet al zenuwachtig genoeg ben over het presenteren zonder dat. -.-


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wow, wow, ik heb allemaal nieuwe vrienden gemaakt deze afgelopen periode. Waar kwam dat opeens vandaan, hahaha. Wel leuk though ^^


    Stenenlikker

    Moest verschillende tests doen en een vragenlijst invullen voor een uitzendbureau waarbij ik had gesolliciteerd (had ook te maken met de specifieke vacature waarvoor ik had gesolliciteerd) en ik heb ze beter gemaakt dan ik had verwacht. Morgen even bellen naar het uitzendbureau en ik hoop dat ik dan donderdag op gesprek mag.


    Physics is awesome

    Ok m’n leven bestaat atm voor 90% uit ACOTAR en TOG fanart but I have NOOO regrets.


    I'm happy. =D Nu nog ff boterhammen smeren voor morgen en morgenavond ga ik weer verder met alle spullen een plekje te geven. x)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ugh, ik ging zo lekker met de start van nano en nu komt er gewoon echt niets meer uit. Like, dear "friend", zegt niet dat je m'n verhaal wil lezen, prijs het vervolgens de hemel in, zodat ik er daarna achter kan komen dat je het helemaal niet gelezen hebt. Je bood het zelf aan out of nowhere, ik vroeg je er niet om want ik snap dat 30k woorden veel leeswerk is. Maar dit is niet de manier om m'n zelfvertrouwen op te bumpen en ik vraag me alleen nog maar af hoeveel andere mensen gewoon tegen me liegen wanneer ze zeggen dat het semi-good is. Ugh.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    They came in. They fucking came in. UHM. Time for tears of happiness.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm actually quite happy and excited about my thesis YASSSS


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.