• Zit je iets dwars? Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen? Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je dag in, dag uit alleen maar Koreaanse mannen aan het Googlen bent? Ben je het er niet mee eens dat het eerste sneeuwvlokje binnenkort het land binnen migreert (of juist wel en kan je niet wachten om eindelijk van je wortels af te komen)? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf dan hier alles van je af.
    Sharing is caring!

    xoxo Taehyung and Chanyeol, two caring boys



    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je
    graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht-je-hart-topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 11:04 ]

    "Mensen nemen jou toch niet zomaar aan"


    26 - 02 - '16

    Ahhh, de foto’s boven m’n bed van m’n tijd backpacken in Azië halen zo veel fijne gevoelens op. I love it.


    Soms ben ik trots dat ik Nederlandse ben. Maar dan komen mensen als blokkeerfriezen of voetbalhooligans bij Sinterklaas in beeld en vervaagt dat trotse beeld wel een beetje. Kolere, wat een kutvolk af en toe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Imelda schreef:
    Soms ben ik trots dat ik Nederlandse ben. Maar dan komen mensen als blokkeerfriezen of voetbalhooligans bij Sinterklaas in beeld en vervaagt dat trotse beeld wel een beetje. Kolere, wat een kutvolk af en toe.

    Amen, omfg. Het is echt om te janken. :W


    Caution first, always.

    Ik vind het echt zo verschrikkelijk dat ze überhaupt demonstranten toe laten bij de intocht, zie je die kinderen dan niet huilen? Die kinderen hebben niks te maken met deze discussie. Die gaan het feest echt niet minder geweldig vinden als er een roetpiet is ipv een zwarte piet. Maak er een Sinterklaas journaal over and be done with it. Maar for the love of god stop telling the children that they're being racist. And stop making them cry!!!!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ben ik de enige die deze winter 3 meter sneeuw wil?


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Ben ik de enige die deze winter 3 meter sneeuw wil?
    Nee hoor *O* Ik kijk er ook naar uit


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat had ik dan ook verwacht. Er is altijd wel iemand beter dan mij ):


    26 - 02 - '16

    Martinez schreef:
    Ben ik de enige die deze winter 3 meter sneeuw wil?


    Alleen als ik de deur niet uit hoef. Anders is 3 meter sneeuw wel lastig.


    Physics is awesome

    Net terug gebeld naar het nummer dat mij belde, blijkt het een uitzendbureau te zijn waarbij ik wel eens gesolliciteerd had. Ging dus over een vacature waarbij je minstens 2 avonden en het weekend beschikbaar moet zijn, waarop ik bewust niet op had gereageerd. Maar wel lief dat ze aan me denken.


    Physics is awesome


    wanneer je als de idioot die je bent al je schooltaken een hele week lang gewoon liet liggen omdat je je soty wou afschrijven
    en je nu massa's shit moet doen in een kortere tijd lol im the definition of stupid


    A to the Z

    Je geeft geen fuck om me, dat is duidelijk. Maar waarom doet dit zoveel pijn?


    This ain't no place for no better man.


    wanneer het merendeel van je shit groepstaken zijn waar je dus nu letterlijk niets aan kan doen
    but u know its gun hit yo ass real soon... de drukte
    i mean ik kan me ook niet blijven inlezen in politiek dat sloopt mentaal ook i can take a break right
    en wie gaat nu buiten de blok om samenvatten en leren lol we're november not this hoe


    A to the Z

    oh ja shit morgen stemmen, maar op wie


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.