• Zit je iets dwars? Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen? Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je dag in, dag uit alleen maar Koreaanse mannen aan het Googlen bent? Ben je het er niet mee eens dat het eerste sneeuwvlokje binnenkort het land binnen migreert (of juist wel en kan je niet wachten om eindelijk van je wortels af te komen)? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf dan hier alles van je af.
    Sharing is caring!

    xoxo Taehyung and Chanyeol, two caring boys



    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je
    graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht-je-hart-topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 11:04 ]

    tw: gender dysphoria and idk

    My hobbies include crying, telling myself I'll never be a real man, and being fucking useless. The list of people who I feel care about me grows shorter every day and I'm honestly questioning why I'm even bothering to try anymore.


    This ain't no place for no better man.

    Ik heb dé perfecte stage gevonden (drie maanden, fulltime, dikke stagevergoeding en precies in mijn vakgebied) maar ze vragen om mijn fucking cijferlijst. Dikke kutzooi. Ik ga het wel proberen, maar ik kan echt niet opconcurreren tegen al die cum laude studenten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SO in elkaar geflanst, tussenportfolio van stage nog even afmaken en opsturen en dan deze week lekker rustig op stage met alle SO's en proefwerken en ik hoef welgeteld maar 1 les te geven - die les is wel aan een 3de jaars Cambridge groep en mijn begeleider heeft een vergadering dus imma be all alone (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    For fuck's sake :W


    Caution first, always.

    Inspiratie nodig voor COTM. D: Wil. Iets. Schrijven.
    Ik kan geen onderwerp vinden dat ofwel te moeilijk is, ofwel te lang wordt om over te schrijven. :l


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik hoop dat ze onthouden en begrepen heeft dat ik morgenochtend weer aan haar deur sta. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    echt waar love it dat je even de expert komt uithangen terwijl je eigen liefdesleven rampzaliger is dan het mijne
    vermijd de vraag nog even tactisch jongen
    bel me wanneer ze effectief zegt dat jullie een koppel zijn, veel plezier met je denkbeeldige relatie


    A to the Z

    period is here
    hormones are going crazy
    ALL THOSE PRETTY MEN ASDFGHJKL


    Life is a beautiful struggle

    De hele nacht niet kunnen slapen: het perfecte probleem.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Koude frisse lucht is blijkbaar heel goed geweest voor mijn keel. Had niet verwacht dat ik de hele nacht aan een stuk had kunnen doorslapen met het raam open. ;o


    Ik wil een tuin vol egels

    Het is alweer duidelijk dat alleen ik nog een fuck geef, geloof ik :W


    Caution first, always.

    Why are good friends so hard to find?


    Is Fallout 76 on sale yet


    Caution first, always.

    u and me both Hyungwon, u and me both
    so tired these days. Ik kan echt belachelijk veel slapen en het is eigenlijk niet leuk meer, ondanks dat ik slapen nog wel steeds heerlijk vind

    Oké oké! Morgen even goed informatie vragen aan alles en iedereen. Dan even goed bespreken met mama en dan mezelf aanmelden voor een studie. ^^ (Ik kan niet wachten)


    One Who Travels A Higher Path.