• Zit je iets dwars? Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen? Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je dag in, dag uit alleen maar Koreaanse mannen aan het Googlen bent? Ben je het er niet mee eens dat het eerste sneeuwvlokje binnenkort het land binnen migreert (of juist wel en kan je niet wachten om eindelijk van je wortels af te komen)? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf dan hier alles van je af.
    Sharing is caring!

    xoxo Taehyung and Chanyeol, two caring boys



    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je
    graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht-je-hart-topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 11:04 ]

    I actually can't with the fact that my parents are trusting me enough to name the puppy. 100% gonna be a fandom name but they don't have to know gehehe.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )


    •

    Facepalm door de zwartepietendiscussie.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké stiekem zou ik echt terug willen naar de tijd van Quileute RPG posts van drie zinnen. Ugh.


    •

    Ik word zo effing kwaad van deze mensen op Facebook. Het zijn verdomme volwassenen die mij en anderen belachelijk maken omdat we een andere mening hebben. Stelletje achterlijke lamzakken. Zo.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wilde anderhalf uur geleden al gaan slapen, maar HET LUKT NIET. Why? Morgen een zware dag, I need ma sleep.


    •

    ITS ALMOST OVER I CANT BELIEVE IT
    feels are gonna hit hard

    Het is nog maar het begin van de dag en ik ben nu al zoo moe

    Lekker gesport maar die trap voor vijf minuten was moeilijk. Vooral omdat ik mijn voet niet te ver naar voren kon zetten anders werden mijn tenen half geplet. En dan moest ik opletten dat ik op tijd weer op de volgende tree stapte. Ik heb me heel goed vast gehouden en bij het ervan gaan, ging het ook lekker soepel. xD


    Physics is awesome

    Waarom komt Zoutelande nog steeds zo vaak op de radio, lol. *switch*


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat is het spannend om nog eens een verhaal online te zetten ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    December wordt amazing. Ik ben gelukkig c:


    From these ashes, I will rise

    Deze aft in mijn mond is niet leuk en wachten op de wasmachine ook niet maar daarna de hele avond lekker in pyjama netflixen 😍


    The truth is out there.

    Ik ben mijn tas op mijn werk vergeten. Morgen weer terug terwijl ik gewoon vrij ben :")

    Me tomorrow in front of my colleagues;

    omygod