• Zit je iets dwars? Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen? Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je dag in, dag uit alleen maar Koreaanse mannen aan het Googlen bent? Ben je het er niet mee eens dat het eerste sneeuwvlokje binnenkort het land binnen migreert (of juist wel en kan je niet wachten om eindelijk van je wortels af te komen)? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf dan hier alles van je af.
    Sharing is caring!

    xoxo Taehyung and Chanyeol, two caring boys



    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je
    graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht-je-hart-topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 11:04 ]


    when all of ur electronic devices give up on u on exactly the same moment, girl i am broqué i cant afford buying all of this again


    A to the Z

    Argh, ik haat deze gigantische leesdip. It’s so not like me.


    •

    Oof nou dit verslag komt er maar niet van en ik haat het


    This ain't no place for no better man.

    Yooooo mn nieuwe tattoo is zo awesome en m zetten was zo chill. Nu wel spierpijn en moe maar so worth.


    The truth is out there.

    wat is deze film tho hahahahah


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik hoop toch zeer dat ze een typefoutje hebben gemaakt, want er komt zo'n spannende aflevering van MacGyver aan en dan moet ik nog een week wachten? Waarom? Ik weet dat het in Amerika Thanksgiving is geweest, maar dan gaan de series toch gewoon door? Ik weet niet of ik nog een week kan wachten.


    Physics is awesome

    ELIOT schreef:
    wat is deze film tho hahahahah


    Okay, de soundtrack is wel echt goed.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    a) het is nog maar twee maand, u can do it
    b) het is nog f-ing twee maand, how can i do it
    COME BACK JACK I MISS U SO MUCHHHH COME BACK
    nights and weekends like this i just miss hanging out with u even more tbh i dont even know how life gave me such a good friend i dont deserve it


    A to the Z

    Love bites mean that I love ya. Be grateful (cat)


    From these ashes, I will rise

    Gotta love it when dysphoria hits you like a brick 5 hours before a convention and you really don't want to cosplay the character anymore.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, ik zit zo in de knoop met m’n boeken: houd ik alles, ja / nee — dan heb ik later wel een volle boekenkast, maar ook veel boeken die ik nooit meer lees. UGH.


    •

    UGHHHHHH. Vraag notities aan iemand anders kerel. Ik ben je slaaf niet + we zijn niet eens vrienden + chanteren helpt niet. Vooral niet als je het doet met oude documenten die je zelf gekregen hebt en je enkel doorgegeven hebt omdat je bij het groepswerk afwezig was. Eikel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ici Paris verkoopt blijkbaar ook de producten van Jeffree Star. De liquid lipsticks schijnen heel goed te zijn en ze zijn nu in de aanbieding. Maar ik twijfel want de kleuren die ik mooi vind, zijn er niet. Scheelt wel €5 per liquid lipstick. Helaas zijn er ook maar drie filialen die de producten verkopen anders had ik daar kunnen kijken of ze nog de kleuren hadden die ik wil.


    Physics is awesome

    Vanavond naar Doe Maar joejoeee


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Holy moly, ik heb gewoon een laptop en daar mag ik deels mijn broer voor bedanken. Urg, ik kan hem wel gewoon de hele tijd vasthouden en dankjewel tegen hem zeggen, want ik ben zo blij. Maandag de laatste telefoontje plegen en dan gewoon gaan inschrijven voor een opleiding. Dit voelt echt gewoon zo motiveren, alsof ik eindelijk weer een stukje verder kan. Ik ben zo gelukkig op dit moment. ^^


    One Who Travels A Higher Path.