• Dag iedereen .
    zoals als mijn titel leest heb ik last van mijn stoornis ( als dat het juiste woord voor is). ik heb een lange tijd soort van ziekte geweest met mijn psychische problemen.Nu ben redelijk weer aan het herstellen en wil weer verder gaan schrijven. Ik heb vandaag geprobeerd om te schrijvne maar lukte niet.
    ik kon mijn moeilijk concetreren en ik kreeg hoofdpijn van te concetreren.
    Dus hebben jullie tips dat weer kan schrijven ?

    Hopelijk gaat het allereerst wat beter met je.

    Ikzelf heb 3 jaar niet geschreven omdat ik bezig was met psychische hulp en het te veel was. Ik ben vorige week begonnen nadat ik niet wist hoe.
    Heel simpel, een lege voorkant en gewoon wat ik op dat moment wist te bedenken heb ik uitgetypt. Ik heb hem offline, zodat ik geen druk heb op verder schrijven of hoe het eruit ziet, want eerlijk, dit wordt flop. Maar hey ik ben weer bezig.

    Misschien helpt dat ook en anders geen druk erop zetten. Ik heb een poosje ook perse gewild wat te schrijven, maar toen blokkeerde ik compleet. Focus op jezelf, doe dingen om te ontspannen en dan hopelijk komt er een schrijfvlaag. Ook hielp het bij mij om akoestische muziek op te zetten omdat ik daar zelf van kalmeer en rustig word.

    Hopelijk heb je hier wat aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan