• Ik ben in een vrijgevige eindejaarsbui en door de creditactie (leuk dat dat weer gedaan wordt, trouwens, ik kan m'n voorraad weer inslaan nu. (krul) Niet dat ik ze echt gebruik, maar het is altijd goed er wat te hebben, haha) heb ik nu weer meer credits dan ik ga gebruiken, dus ik geef er twee keer 27 weg (vond ik leuker dan één keer een groter getal). Dat is gelijk aan één keer GM (en twee extra credits), of drie spotlights.

    Zet hieronder even of je in de op de lijst wil (of als je iemand anders op de lijst wil, mag je zijn of haar naam er ook op zetten). Morgenavond rond zes of zeven uur (of wanneer ik tijd heb, maar laat ons zeggen vanaf zes uur, als je je naam later doorgeeft en ik heb de lijst al in een randomizer gegooid, heb je pech gehad, haha) worden de winnaars dan bepaald. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah, supercool dat je dit doet! Fijne feestdagen nog voor jou gewenst (en een fijne blok ook ;) )

    Als het voor jou oké is wil ik graag even een hele hoop actieve lezers van mijn story dit jaar erop zetten, gewoon om ze te bedanken voor hun moeite! :
    Allmilla, Fenrys, Scenario, TaeTae, Butterflygirl, lucifer, filosofie, Abbunny, Elysa, Grace, aarsvogel, Pinguino, Illyrian, Marritk, Necessity, Sunnyrainbow
    en verder nog Papilliones, Chibs en OASlS ook because I love them ;)


    A to the Z

    Wat een leuke actie. Ik doe graag mee.

    Ik wil de badge behalen van 10 spotlights maar kan zelf er geen geld aan uit geven.
    De spotlight wil ik vervolgens weg geven met een actie waarbij mensen elkaar kunnen gaan nomineren.

    Zo maken we dus 3 mensen blij. Ik- ik kan m'n badge halen
    Een ander- kan iemand via deze weg bedanken
    Een ander - zijn creatie komt in de spotlight


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou opzich wel credits willen :X
    Dan kan ik GM


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ahw wat lief! Ik doe graag mee! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pixielisje schreef:
    Ah, supercool dat je dit doet! Fijne feestdagen nog voor jou gewenst (en een fijne blok ook ;) )

    Als het voor jou oké is wil ik graag even een hele hoop actieve lezers van mijn story dit jaar erop zetten, gewoon om ze te bedanken voor hun moeite! :
    Allmilla, Fenrys, Scenario, TaeTae, Butterflygirl, lucifer, filosofie, Abbunny, Elysa, Grace, aarsvogel, Pinguino, Illyrian, Marritk, Necessity, Sunnyrainbow
    en verder nog Papilliones, Chibs en OASlS ook because I love them ;)

    Je bent een schat 😘

    Bij deze nomineer ik Pixielisje omdat ze dat ze dat verdient.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik doe ook graag mee ^^

    Super leuk dat je dit doet! Ik heb zelf echter nog genoeg (waar ik nog geen plannen voor heb).


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil graag Suzanne / Rewritten nomineren :)
    Omdat ze een vertrouwens persoon is dus veel inzet toont voor Q, en omdat ze een geweldige vriendin is.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2018 - 23:07 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Chibs schreef:
    Ik wil graag Suzanne / Rewritten nomineren :)
    Omdat ze een vertrouwens persoon is dus veel inzet toont voor Q, en omdat ze een geweldige vriendin is.


    Lief van je 😘

    Ik nomineer Chibs terug!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik nomineer ook graag SonOfGondor, trouwens. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Ahw wat lief! Ik doe graag mee! _O_


    DiNozzo schreef:
    Ahw wat lief! Ik doe graag mee! _O_


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga dadelijk alle namen oplijsten en ze randomizen! Wat leuk dat er zo veel respons op gekomen is! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    Proficiat DiNozzo en lucifer! De credits komen er dadelijk aan! (:
    (Als iemand zich afvraagt waarom ik dit drie maanden later nog heb aangepast: het is dezelfde lijst, maar ik zag net dat mijn IP adres op de afbeelding stond, en dat was uiteraard niet de bedoeling - ik heb het dus maar bijgesneden.)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2019 - 17:13 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat ontzettend lief dat je zo'n actie doet! Echt heel erg leuk ^^


    From these ashes, I will rise