• Ik ben in een vrijgevige eindejaarsbui en door de creditactie (leuk dat dat weer gedaan wordt, trouwens, ik kan m'n voorraad weer inslaan nu. (krul) Niet dat ik ze echt gebruik, maar het is altijd goed er wat te hebben, haha) heb ik nu weer meer credits dan ik ga gebruiken, dus ik geef er twee keer 27 weg (vond ik leuker dan één keer een groter getal). Dat is gelijk aan één keer GM (en twee extra credits), of drie spotlights.

    Zet hieronder even of je in de op de lijst wil (of als je iemand anders op de lijst wil, mag je zijn of haar naam er ook op zetten). Morgenavond rond zes of zeven uur (of wanneer ik tijd heb, maar laat ons zeggen vanaf zes uur, als je je naam later doorgeeft en ik heb de lijst al in een randomizer gegooid, heb je pech gehad, haha) worden de winnaars dan bepaald. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aah wat leuk!! Suuupeelief, dankjewel!! _O_ ❤️


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, wow, wat lief! Ik heb dit topic volledig langs me heen laten gaan, maar ik kreeg ineens een mailtje dat ik credits had gekregen en ik was zo intens in de war hahaha. Ik kon me niet meer herinneren dat ik me ergens voor had opgegeven en confusion en nu heeft de randomizer mij op numero uno gezet.

    Oke, dus, Laura, lief dat je me op de lijst zette! Dankjewel!
    En Leah, dit is echt een super lief initiatief! Heel erg bedankt. Ik zal zorgen dat er iets goeds met de credits gebeurt ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iucifer schreef:
    Oh, wow, wat lief! Ik heb dit topic volledig langs me heen laten gaan, maar ik kreeg ineens een mailtje dat ik credits had gekregen en ik was zo intens in de war hahaha. Ik kon me niet meer herinneren dat ik me ergens voor had opgegeven en confusion en nu heeft de randomizer mij op numero uno gezet.

    Oke, dus, Laura, lief dat je me op de lijst zette! Dankjewel!
    En Leah, dit is echt een super lief initiatief! Heel erg bedankt. Ik zal zorgen dat er iets goeds met de credits gebeurt ^^


    Graag gedaan! Je bent niet alleen tegen mij altijd supervriendelijk en lief, je bent dat gewoon in het algemeen altijd tegen iedereen en je bent een actieve user op het forum ook. Nomineren was het minste dat ik kon doen ;) x


    A to the Z