• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Ff wegdromen bij deze prachtige muziek. Voel me compleet, zen en relaxt. Zo fijn ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    I swear als ik The Lion King musical nog 500 keer kan zien zou ik niet klagen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pff ik weet echt niet zo goed wat ik hier mee moet. Eigenlijk was dat gesprek van gister heel erg waar. Het is intiemer en ik voel de band tussen ons ook versterken maar at the same time is het niet raar dat ik nog steeds niet zeker ben over wat ik voel? En aan de ene kant ben ik bang voor wat dat betekent maar aan de andere kant ben ik blij omdat ik weet dat ik rustiger aan kan doen. Misschien moet ik er niet te veel over nadenken en gewoon go with the flow.


    The truth is out there.

    I'm loving this vibe right now, kan weer eens gewoon lekker wegjammen en stoor me nergens aan. Wat is dat toch een inmens prachtig gevoel. I'm feeling so blessed with this. Love being this positive :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    I really love my job but I don’t want to go to work tomorrow.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2019 - 22:04 ]

    Ohorat schreef:


    de komende week heb ik geen tijd voor gezeik im going full relaxation room 'now i leave u for seven days' mood
    CATCH ME LATER IM GETTING MY WELL DESERVED HOLIDAY BREAK
    watching dem soaps, writing, meeting up with dem best people yessssss

    we gonna have us a good time this weekend giiirrll

    Lekker ontbijtje achter de kiezen en vroeg uit de veren. Ik snap tegenwoordig ook niet meer waar een ochtendhumeur voor nodig is. Ben nog best vrolijk zo vroeg in de ochtend. Relaxed en zen ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vandaag fijn mn nieuwe bril ophalen. Ik twijfel nog of ik voor mn piercing zal gaan vandaag. Aan de ene kant ben ik er toch dus kan ik het net zo goed doen, aan de andere kant: eng!


    The truth is out there.

    Bij de functie naam Agrarisch medewerker had ik toch andere associaties dan iemand die hanen "melkt" en hennen insemineert. Ik weet dat er mensen bestaan die dit doen, want bij paarden gebeurt dit ook, maar ik dacht dat het een deel van de werkzaamheden was. Niet dat ze specifiek iemand hadden die de mannetjes "melkt" en dan de vrouwtjes insemineert. Weer wat nieuws geleerd vandaag.

    Lijkt me vooral heel leuk om op feestjes te vertellen. Ik denk echt dat mensen met hun mond vol tanden staan of je gewoon niet geloven.


    Physics is awesome

    Hmmm, misschien vandaag toch werken, ondanks dat ik helemaal geen zin heb. Maar ik moet iets voor m'n beste vriendin overhebben 🤷‍♀️


    Stenenlikker

    MIJN SCRIPTIE IS AF. IK HERHAAL: MIJN SCRIPTIE IS AF.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oof stijf van de adrenaline omdat de moeder van mijn oppaskind me ineens wilt bellen?


    This ain't no place for no better man.

    Ohoh, ik zie alweer een love triangle aankomen, zucht....


    Stenenlikker

    MadaIena schreef:
    MIJN SCRIPTIE IS AF. IK HERHAAL: MIJN SCRIPTIE IS AF.



    Gefeliciteerd!


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Heerlijk ff bijgeslapen, ben nu weer compleet uitgerust. Heerlijk toch zo'n middagdutje. No shame in that. #blessed #positivity ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.