• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    •

    Vandaag was school leuk. Leuke groep mensen. Een geslaagde dag! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ahhh ik ben m'n vriendin een beetje beu die geen studie of werk heeft en dan wel klaagt dat ze 'moe' is. Wat doe je nu de hele dag waar je moe van kan zijn? Jezus Christ. Get. A. Fucking. Life.


    •

    YESSSS goed examen. Nog eentje omg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik loop gewoon al een paar duizend woorden voor op mijn planning van SOTY en ben nu begonnen aan hoofdstuk 2/15, terwijl ik elke avond om 10 uur in bed lig. I'm on a roll ^^


    From these ashes, I will rise

    nu kan ik eindelijk even een weekje gewoon uitrusten en niets doen, i love it


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vanavond weer even gezellig wat met maten doen. Perfect ending to a perfect day lijkt me zo. En straks nog een lekkere currysoep maken, het water loopt me nu al in de mond ^^ Good food good mood. #gezegend #positiviteit


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    I really have to stop ordering pizza every Thursday, but this time I feel like I deserved it because this week I worked my ass off :Y)

    Vandaag een slechte dag. En dan kom je net een berichtje tegen wat je aan alles doet twijfelen.
    He, die *** onzekerheid....


    It's never gonna happen, Guys.

    Soms wil ik je echt even achter het behang plakken.


    Physics is awesome

    Wauw. Wat ben jij irritant.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Morgen zoveel pakketjes, jeeeeej


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    (H) Whoohooo mijn audio monitoren zijn binnen (H)
    Nu kan ik eindelijk fatsoenlijk bezig met mijn muziek. Ik ben zo enorm blij ! #Blessed #Gezegend

    [ bericht aangepast op 24 jan 2019 - 19:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mijn bankrekening huilt, maar mijn innerlijke boekenworm juicht want hallelujah voor de boekenbeurs! Ook al was het aanbod een beetje meh, dat dan weer wel. IK WIL GEWOON EINDELIJK EENS EEN KEER M'N MORTAL INSTRUMENTS SERIES COMPLETEN, MAG HET?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Getverdemme, fuck off.


    look at the stars, look how they shine for you;

    ik moet echt mijn best doen om me in te houden.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO