• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Het nadeel van dat bijna alles nu digitaal gaat, is dat ik een hele dag naar mn laptop scherm moet staren om te leren voor mn tentamens en daar krijg ik toch op een gegeven moment hoofdpijn van...


    Stenenlikker

    Ugh, vorige week plannen om het hardlopen weer op te pakken: regen. Nu weer plannen om het hardlopen weer op te pakken: sneeuw.

    UNIVERSE, WHY?


    Jeetje de dagen zijn tegenwoordig zo snel op het werk, dat ik tijd te kort kom. What happened.


    Life is a beautiful struggle

    Het sneeuwt en het blijft liggen! Het ziet er zo mooi uit, maar het is nu zo koud buiten. Helaas moet ik er morgen nog uit want ik heb een afspraak. Hopelijk rijden de bussen gewoon anders wordt het moeilijk om daar te komen.


    Physics is awesome

    Hmmm, zou morgenochtend alles weer begaanbaar genoeg zijn dat ik kan fietsen naar uni? Het is wel makkelijker om op de fiets bij die tentamenzaal te komen, maar ik heb ook geen zin in een hoop geglibber.


    Stenenlikker

    Het was echt heel gezellig, ik heb er echt van genoten vandaag :) I feel so blessed right now you can't imagine.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    ..... WHY? AMERICA EXPLAIN, I AM CONFUSION?!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hephaistion schreef:
    Hmmm, zou morgenochtend alles weer begaanbaar genoeg zijn dat ik kan fietsen naar uni? Het is wel makkelijker om op de fiets bij die tentamenzaal te komen, maar ik heb ook geen zin in een hoop geglibber.

    Ik bedenk me nu net: ik stap morgenochtend om half 9 op de fiets. Ik weet niet hoe laat je wilde gaan fietsen, maar anders kan ik je vooraf een appje sturen?


    From these ashes, I will rise

    Wanneer je een tekst aan het aanpassen bent en je programma niet wil mee werken. Doe gewoon wat ik wil dat je doet, waarom doe je zo moeilijk?!


    Physics is awesome

    God, je bent een lieve schat oma — maar tegen iemand met psychische problemen zeggen dat ze ‘gewoon positief moet denken’ helpt écht niet. Waarom ziet ze niet in dat die problemen veel dieper zitten dan negatief of positief denken?


    Feinics schreef:
    (...)
    Ik bedenk me nu net: ik stap morgenochtend om half 9 op de fiets. Ik weet niet hoe laat je wilde gaan fietsen, maar anders kan ik je vooraf een appje sturen?


    Ik heb om 9 uur tentamen, dus dan moet ik al op de fiets zitten. Wel zouden we eventueel samen kunnen fietsen? Gezien ik nu via jordan moet. Ik app je zo wel, haha.


    Stenenlikker

    Lekker koken zo, good food good mood :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    yooooo feestje, het concept van mijn scriptie is af. eindelijk eindelijk eindelijk. nu nog even op wat feedback wachten, kleine dingen aanpassen en inleveren die hap


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zal wel komen doordat ik heb gesport, nu stil zit en ongesteld ga worden, maar zodra ik naar de wc ga is het zo ontzettend koud. De woonkamer is warm, de keuken is een koelkast en de wc lijkt wel een vriezer.

    Mijn balkonnetje ziet er wel mooi uit met al die sneeuw.


    Physics is awesome

    En alles is vandaag weer achter de rug, zo lekker. Voel me heerlijk. Hele leuke dag gehad lekker gegeten en nu voeten omhoog en een serie kijken.
    Voel me blessed en gezegend. So happy :) Het leven is een feestje #blessed.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.